Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die lijnen zijn inderdaad niet mis.

Maar die 221 AMG, telkens ik die zie staan...niet normaal hoe knap die is...

Nu is het al wel een week geleden

Comment

• Oud-Turnhout centrum is inderdaad mooier als die kar er staat.

Comment

• Ik zou eigenlijk een spiegelsysteem willen ontwerpen dat ik vanuit mijn kamer die kar kan zien staan in zijn garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/..._km_1_eig.html

Waarom hangt dat ding achter zo hard door?
          Wagen heeft volgens mij meer km gereden dan de teller doet geloven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
            Wagen heeft volgens mij meer km gereden dan de teller doet geloven.

Denk ik ook.

maar motiveer toch maar!!

Comment

• stilstaan of rijden, het is gewoon de tijd
              kar heeft er...gedaan maar is 27 jaar oud

Comment

• dan heb je de blokken dus weer nodig, vraag erachter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Denk ik ook.

maar motiveer toch maar!!
                  Ten 1ste geen voetmatten aanwezig in de wagen (wat natuurlijk niet altijd moet). De 2de de gebruiksporen op de bestuurderszetel maar zeker ook op de achterzetel en de netjes bevestigt aan de achterzijde van de zetels zien er ook vuil en veelvuldig gebruikt uit.

Wagen ziet er binnenin ook onverzorgd uit wat twijfel geeft over het verhaal dat er bij vermeld staat.

En nu jij

Comment

• ik heb een hond en ga in't bos stappen

Comment

• Nog maar eens het vraagje over de 600se. Wat mag dat kosten (in zeer goede staat en +/- 100.000 km). Zal het stijgen in waarde naar de toekomst toe.

Waarom eventueel laten staan.

Doel van aankoop zou voor verzameling zijn naast de SL (dus de wagen zal jaarlijks maar enkele km rijden zodat de verbruikkosten geen rede zijn om niet te kopen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        ik heb een hond en ga in't bos stappen
                        Maar jij zit geen 200 dagen in jaar in het buitenland en ik veronderstal dat je Bobo niet in de netjes steekt achter de zetel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                          MB op de Essen Motorshow :

Hoe bruut oogt dat ding!! En bruut rijden zal 'ie ook wel doen.

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten

Comment

Nog maar eens het vraagje over de 600se. Wat mag dat kosten (in zeer goede staat en +/- 100.000 km). Zal het stijgen in waarde naar de toekomst toe.

Waarom eventueel laten staan.

Doel van aankoop zou voor verzameling zijn naast de SL (dus de wagen zal jaarlijks maar enkele km rijden zodat de verbruikkosten geen rede zijn om niet te kopen)
                            Zoek naar een exemplaar in België. Die moet je ooit wel is kunnen vinden (misschien niet morgen, maar ooit moet je er een vinden).
                            Een origineel Belgische auto is leuk en bijkomend voordeel is dat ze hier gewoon minder waard zijn dan in Duitsland.

Ik denk dat je hier rond de 6000 euro moet rekenen voor een goed exemplaar, als je wat geluk hebt.

Stijgen in prijs geloof ik niet, toch niet de eerste 15 jaar.

Comment

Ten 1ste geen voetmatten aanwezig in de wagen (wat natuurlijk niet altijd moet). De 2de de gebruiksporen op de bestuurderszetel maar zeker ook op de achterzetel en de netjes bevestigt aan de achterzijde van de zetels zien er ook vuil en veelvuldig gebruikt uit.

Wagen ziet er binnenin ook onverzorgd uit wat twijfel geeft over het verhaal dat er bij vermeld staat.

En nu jij

Voetmatten wil niks zeggen.

Gebruikssporen op de bestuurderszetel lijken me zeer normaal voor dit soort kilometers, en ik vind dat, afgaande van de foto's, het interieur er zelfs heel goed uitziet. Eens goed kuisen, en dat ziet eruit als nieuw.
                              Foto van de achterste zetels vind ik te onduidelijk om conclusies uit te trekken.

Maar er zijn twee dingen die me toch ook doen vermoeden dat de kilomerstand MISSCHIEN niet helemaal juist is. Enerzijds de vuile naaf linksvoor, anderzijds het feit dat 'ie in z'n advertentie maar blijft herhalen dat het wel degelijk de échte kilometers zijn...

Maar nonetheless, ik ben van mening dat je zoiets pas écht kan weten als je er naast/in/onder hebt gestaan/gezeten/gelegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Voetmatten wil niks zeggen.

Gebruikssporen op de bestuurderszetel lijken me zeer normaal voor dit soort kilometers, en ik vind dat, afgaande van de foto's, het interieur er zelfs heel goed uitziet. Eens goed kuisen, en dat ziet eruit als nieuw.
                                Foto van de achterste zetels vind ik te onduidelijk om conclusies uit te trekken.

Maar er zijn twee dingen die me toch ook doen vermoeden dat de kilomerstand MISSCHIEN niet helemaal juist is. Enerzijds de vuile naaf linksvoor, anderzijds het feit dat 'ie in z'n advertentie maar blijft herhalen dat het wel degelijk de échte kilometers zijn...

Maar nonetheless, ik ben van mening dat je zoiets pas écht kan weten als je er naast/in/onder hebt gestaan/gezeten/gelegen.

Aan de wang van de zetel zie je duidelijk toch wel wat slijtage die in mijn ogen er nog niet kan/mag zijn bij dergelijke km-stand als je dan het verhaal erbij bekijkt. Foto's kloppen in mijn ogen niet met het verhaal.

Maar idd zekerheid kan je pas echt hebben als je de wagen in het echt ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Zoek naar een exemplaar in België. Die moet je ooit wel is kunnen vinden (misschien niet morgen, maar ooit moet je er een vinden).
                                  Een origineel Belgische auto is leuk en bijkomend voordeel is dat ze hier gewoon minder waard zijn dan in Duitsland.

Ik denk dat je hier rond de 6000 euro moet rekenen voor een goed exemplaar, als je wat geluk hebt.

Stijgen in prijs geloof ik niet, toch niet de eerste 15 jaar.
                                  Is een Belgisch exemplaar en prijs draait rond die 6.000 euro

Comment

Is een Belgisch exemplaar en prijs draait rond die 6.000 euro
                                    Is het die donkerblauwe op kapaza?

Of welk bouwjaar is het? Kleur? Opties?
                                    Ik wil foto's, W140s zijn geil

Comment

• **spritz**

Comment

• Zo statig .
                                        Zo maken ze ze niet meer.

Comment

• W140 is geil

Comment

Working...