Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk Berichtenen bijhorende 'gepensioneerden-nummerplaat'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDie ziet er nog goed uit. En met het kleine koffertje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenmijn kadettje was even oud en in betere staat met minder km's... en ik heb hem weggedaan omdat chappement kapot was
http://www.2dehands.be/kadett-d-brea...=opel%20kadett
Verstand komt met de jaren zeggen ze dan
btw, die break wil ik directalleen terug originele smalle wielekes eronder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Obernik Bekijk Berichtenai, das minder... waar in Neerpelt was dat gebeurd? Ben afkomstig van daar...Tijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichtenaan de kanaalsplitsing getrokken te kwaadmechelen...?
en waar ergens in looi woon jij......tigra?
Daar heb je ook zo'n splitsing van het kanaal
En ik woon in Engsbergen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenHad gekunt, maar deze foto is genomen in de "haven" van Tessenderlo.
Daar heb je ook zo'n splitsing van het kanaal
En ik woon in EngsbergenTijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Ja en nee, het is idd veel geld, maar...
Zo'n GSI is nu al zeldzaam, binnen 10 jaar nog meer.
En als je er 1500euro voor vraagt is het ding binnen de 2jaar afgeragd.
Die verliest zijn waarde niet meer hoor, tenzij je hem gaat afraggen
Comment
-
Ik wou net vertellen dat ik een knalrode Corsa C had gezien, zie ik die A GSI hier staan... Waw. Echt waw.
Anyway, die rode Corsa C was een prefacelift 1.7 DTI sport met zwarte achterlichten. Echt knap eigenlijk. Ongeveer zo:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenOvermorgen zal mijn Astra F 12 jaar worden!
Comment
Comment