Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichtenzo een corsa opc, is dat zen geld waard ?
Comment
-
Vrienden het gaat goed met ons merk.
Opel heeft op dit moment zo'n 275.000 wagens in bestelling
BRON:http://www.auto-motor-und-sport.de/n...n-1389359.html
Verder op de IAA in Franfurt te bezichtigen:
- Astra (met ecoflex versie)
- Ampera
- Meriva B
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIemand goesting om mee te gaan naar de IAA in Frankfurt. Zal ik rijden.
Inkom tijdens week-end (19, 20, 26 en 27 september) 15 euro
Inkom tijdens week (21 tot 25 september) 13 euro
Vooral om de nieuwe Astra te bezichtigen
Let me know
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk ga passen voor Frankfurt, veels te drukke weekends int vooruitzicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk ga passen voor Frankfurt, veels te drukke weekends int vooruitzicht
En door de week?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
En door de week?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtenmorgen eens nakijkenOorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk kan den 22ste en den 25ste...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk kan den 22ste en den 25ste...Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtenmorgen eens nakijkenOorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten...
Comment
-
Kort stukje over de nieuwe achteras van de astra, ze zijn heel lovend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIk kan die hele week. Heb nog 10 verlofdagen staan, en moet eens beginnen met opnemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIk kan die hele week. Heb nog 10 verlofdagen staan, en moet eens beginnen met opnemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtenik hem dees week verlof en kan dus pas maandag zien hoe de planningen lopen
Tzal niet gaan lukken vrees ik, september is een drukke maand hier...
Comment
-
Wegens ziekenhuisopname van mijn vriendin, moet ook ik passen voor Frankfurt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenWegens ziekenhuisopname van mijn vriendin, moet ook ik passen voor Frankfurt.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
Comment