Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De krachtigste EQC gaat van 0-100 in 5,1 s, de Y LR doet dat in 5 seconden, de Performance zit onder de 4 seconden.
Bij die cijfers boeit dat minder.
De efficientie voel je wel in het bereik, en de laadtijden.
in 5 seconden sprinten is heel leuk en indrukwekkend, ik kom van een model 3 LR AWD die waanzinnig snel optrok maar in het dagelijks verkeer heb je daar niks aan en soms is het zelfs gevaarlijk (heb wel eens 'te snel' iemand ingehaald, leuk om in 2 seconden voorbij een kamion te schieten maar het kan ook fout aflopen).
een SUV is op zich al niet echt een sportieve wagen, en dan is de vraag waarom je uberhaupt een SUV wil.
Ik zie dat de prijzen tweedehands bijna even duur of zelfs duurder zijn dan een nieuwe die je kan configureren op de site van tesla.’klopt ?
en verrassend veel particulieren die hem redelijk recent na aankoop weer verkopen ?
Ik zie dat de prijzen tweedehands bijna even duur of zelfs duurder zijn dan een nieuwe die je kan configureren op de site van tesla.’klopt ?
en verrassend veel particulieren die hem redelijk recent na aankoop weer verkopen ?
Dat zijn fake particulieren. Veel van die recente auto’s zijn import uit Duitsland en Frankrijk.
Het blijkt lonend te zijn om een auto te kopen, 5k te rijden en 6 maand te wachten, subsidie opstrijken en dan export naar landen waar er geen subsidie is.
Eens revieuws gelezen over Tesla Sint Martens lathem en brugge… amai de moed zinkt mij in de schoenen … slechte service en ongemanierde verkopers naar het schijnt … pfff
Vraag is natuurlijk hoe betrouwbaar zijn die recensies …
Verkopers van Tesla zijn gewoon amper bereikbaar. Ze zijn zo overbelast dat ze de telefoon niet (kunnen) opnemen.
Je kan je voorstellen wat dat is als je per dag 100 auto’s moet afleveren in de weken voor het einde van het kwartaal. Dan heb je geen tijd om uitleg te geven, of klanten 3 keer te woord te staan bij de planning van de leveringsdatum.
Gelukkig heb je gewoon weinig service nodig, en wordt er behoorlijk veel gewoon aan huis afgehandeld.
Verkopers van Tesla zijn gewoon amper bereikbaar. Ze zijn zo overbelast dat ze de telefoon niet (kunnen) opnemen.
Je kan je voorstellen wat dat is als je per dag 100 auto’s moet afleveren in de weken voor het einde van het kwartaal. Dan heb je geen tijd om uitleg te geven, of klanten 3 keer te woord te staan bij de planning van de leveringsdatum.
Gelukkig heb je gewoon weinig service nodig, en wordt er behoorlijk veel gewoon aan huis afgehandeld.
mij hebben ze toch vaak gecontacteerd nadat ik eens was gaan polsen voor mijn volgende firmaslet, zelfs toen ik aangaf dat mijn baas geen electrische wou, zelfs toen bestelbon getekend was, bleef hij bellen,heb hem dan de bestelbevestiging gemaild van de lease en sindsdien blijft het stil
In artikel staat ook niet waarom de eqc stopt
zijn dat dan zo’n slechte auto’s ?
Van etron lijkt het bekend dat er rond de 60.000 km veel problemen zijn met de elektromotor maar van eqc vind ik niets terug
iemand die uit ervaring spreekt ?
das daarom geen probleembak, maar mss gewoon snel-snel op de markt gebracht om een ev te kunnen uitbrengen op basis van een ice-auto, staat of stond qua prijs boven een recentere/nieuwere generatie eqe sedan...die kwa autonomie veel beter doet
...alleszins rijden er recent heel veel 2-cxx-xxx en 2d-xxx-xxx rond, dus allemaal pas ingeschreven, wrs aan interessante lease-condities
met pijn in het hart zeg ik de Tesla....Hoe een warm hard ik de Duitsers met leuke motoren ook toedraag....hun elektrische dingen zijn ondingen. Ofwel zijn ze verbouwde ICE wagens zoals BMW (met de nodige batterijcel problemen er bovenop) en de EQC ofwel heel veel miserie met de elektrische aandrijving (Grote e-trons) of software en batterij koeling (Q4 e-tron).
maar als ik mijn hart echt volg.....gewoon weer een goeie BMW met ICE (of andere Duits als die meer je smaak zouden zijn)
Comment