Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S3 - Golf R - Golf GTI PP - M140i xDrive - Giulia Veloce
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox
Ik stem zelden of nooit op pollsden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RennfoxNiet bij een goede garage. Demo garage is daarom geen demo voor klanten. Daar worden afspraken rond gemaakt. Ken er een paar die zo'n deal hebben gedaan, alleen zaakvoerder rijdt ermee, 6 maanden en max. 6000km (soms zelfs minder)
En eens doorblazen wanneer de olie op 90° staat daar is niets mis mee, daar zijn die auto's voor gemaakt.
Als je het zo ziet, doe ik quasi dagelijks 'testritten'
En als de auto warm staat en hij u vertrouwt mag je er terug mee naar de garage rijden.den borre
Int3x0r
Comment
-
Voor mij een no brainer: de M140i, zelfs met xDrive wat ik geen nadeel vind.
En als je niet voor deze dikke 6cil. gaat, dan zou ik de meest rationele keuze maken, en voor een rijkelijk uitgeruste GTI gaan.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Heeft een 3 reeks achteraan meer plaats dan een Golf?
den borre
Int3x0r
Comment
-
Veloce!wat een bakkie. Er zijn nog wel andere wagens. Een stock polestar v60 en de nieuwe civic zijn ook wagens die me bekoren in die prijsklasse. De laatste is wel schreeuwerig
maar met de nieuwe comfortstand ook goed voor cruizing.
Edit:polestar 10k duurderLast edited by SteakFriet; 21/07/2017, 09:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Gezegd door ervaren circuit rijders die alle systemen afleggen.
Voor de gewone mens lees je dan telkens dat de nieuwe R subliem rijdt en iedereen met deze wagen de snelste tijden zal halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo
OP is op zoek naar een daily met een dosis fun, dat is niet noodzakelijk hetzelfde als de snelste tijden halen.den borre
Int3x0r
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Klopt, en bij testritten zit je op de passagiers stoel.
En als de auto warm staat en hij u vertrouwt mag je er terug mee naar de garage rijden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHeeft een 3 reeks achteraan meer plaats dan een Golf?MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Maakt mij niet wijs dat een budget altijd 100% vast staat. Zeker op een autoforum met mensen die naar meer dan alleen het praktische kijken zal er altijd een afweging zijn tussen "meer fun" en meer uitgeven of "minder/genoeg fun" en minder uitgeven, is toch echt zo vreemd niet.
Er zijn toch genoeg mensen die ook twijfelen tussen de golf gti en de golf R?
Comment
-
Een golf gti is imho de perfecte daily en nog enigzins budgetvriendelijk.
Een bmw 3 heeft meer kofferruimte maar op de achterbank zit je niet beter (idd transmissietunnel).
qua prijs dan, je begint met 32k voor een golf gti manueel, de 245pk dsg is al 4k duurder, voor een R zit je al op 42k, een 340i begint bij 49k en dan nog eens de veel te dure opties...
prijs/kwaliteit gezien denk ik dat de golf gti en de alfa er het beste uitkomen in deze vergelijking.
Comment
-
Moet het nieuw zijn?
Zoek in DE een 340i / 440i GC van 8mnd met 10k km en je betaalt 20-30% minder dan nieuw(catalogus)prijs.
Scheelt ook alweer snel een jaartje in VAA
Comment
-
Een 6 in lijn Hatchback komt nooit meer terug, laatste kans nieuw te kopen. Praktisch en ruim genoeg. Mooiste compacte 5 deurs op de markt en zopas een 2de facelift gegund. Interieur is mooier en afwerking nog beter.
Ik heb er in ieder geval voor gekozen en bestel de laatste M140i begin volgend jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenNiet bij een goede garage. Demo garage is daarom geen demo voor klanten. Daar worden afspraken rond gemaakt. Ken er een paar die zo'n deal hebben gedaan, alleen zaakvoerder rijdt ermee, 6 maanden en max. 6000km (soms zelfs minder)
En eens doorblazen wanneer de olie op 90° staat daar is niets mis mee, daar zijn die auto's voor gemaakt.
Als je het zo ziet, doe ik quasi dagelijks 'testritten'
Comment
Comment