Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia 2015 vs Astra K 2016
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Inderdaad, sterkte.Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Nog een vraagje over OnStar : ik ben een Anglofiel en heb al mijn toestellen (foon, laptop) in het Engels ingesteld. Zo ook met mijn auto. Op mijn Insignia heb ik nog geen OnStar, bij die Astra wel. De taal van de operator die je belt is blijkbaar afhankelijk van de ingestelde taal in je auto. Is het mogelijk om bvb. je auto in het Engels in te stellen en OnStar toch een Belgische operator te laten bellen ? Ik weet niet in hoeverre die taalinstellingen een probleem kunnen vormen...Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenJezelf verwennen en een 1.6 in 1 zin, dacht dat ik het allemaal gezien had
Doe nekeer zot
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...191?asrc=st|as
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenJezelf verwennen en een 1.6 in 1 zin, dacht dat ik het allemaal gezien had
Doe nekeer zot
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...191?asrc=st|as
Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Dat spel gaat zuipen. En 80.000 km op de klok, hoe gaat daar al mee gereden zijn? Nen astra met 1.6 200pk zal ook best wel wat fun geven ...
Waar is de impulsiviteit van dit forum naartoe
Comment
-
ik vrees da'k te rationeel benafijn als ik zelf nen auto koop zie 'k naar verbruik, taks, voordeel alle aard...
en imho.. voor fun moete sowieso geen al te zware wagen kopen. Nen 5 reeks rijdt ook minder plezant dan nen 1, om maar iets te zeggen.
'k dacht ooit de koop van mn leven gedaan te hebben met nen honda accord 2.0 150pk vtec te kopen met serieuze korting (stockmodel met flink wat opties, 25k €), uiteindelijk voelde die te log aan naar m'n zin, m'n wagens nadien waren compacte turbo's en die waren allemaal rapper (en zuiniger) dan de accord, zelfs mijn golf 1.0'etje nu.
nen astra 1.6 200pk.. lijkt mij al serieus boven de middenmoot uit te steken qua fungehalte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichtennog iemand anders is dat zo laag mogelijk verbruik halen (rare soort, moeten dringend eens bestudeerd worden)...
Comment
-
dieselrijders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
8,5L, mag ik trots op zijnOpel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
7,69 liter gemiddeld volgens https://www.spritmonitor.de/de/ueber...=2&powerunit=2
oeps sorry, weer over verbruik bezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten7,69 liter gemiddeld volgens https://www.spritmonitor.de/de/ueber...=2&powerunit=2
oeps sorry, weer over verbruik bezigOpel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
Zo een 1.6 lijkt me ook wel wat, maar die achterkant lijkt zo cheap met die aftermarket uitlaten. Voor mij echt een afknapper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenZo een 1.6 lijkt me ook wel wat, maar die achterkant lijkt zo cheap met die aftermarket uitlaten. Voor mij echt een afknapperOpel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk
Comment
-
oeps sorry, weer over verbruik bezig
Comment
-
Eerlijk gezegd, ik ben geen opel fan, bv onze opel kadett vroeger was een ramp, maar een astra K staat me ook wel aan, stond zelfs op m'n shortlist.
Was vroeger ook geen VW fan (liep op het autosalon in een wijde boog om heel de VAG winkel), maar nu rijd ik toch met een golf, omdat de Golf VII imho de beste C segmenter is en VW tegenwoordig heel goeie benzinemotoren maakt.
Op veel vlakken is de Golf VII nu bijgebeend door de astra K en op sommige vlakken zelfs overtroffen en als je dan nog eens die 1.6 200pk bekijkt...
Alleen de kwaliteit (bv navigatie) blijft me parten spelen. Opel zal toch nog wat moeten werken om echt een goeie reputatie te bekomen op dat vlak.Last edited by sunking; 04/07/2017, 10:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Ja, en dat terwijl een liter meer of minder per 100 km quasi niets uitmaakt op de totale kostprijs per km (afschrijving, onderhoud, verzekering, belastingen enz...)
Comment
Comment