Oorspronkelijk geplaatst door dirk195
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Je droomwagen verkopen voor veel geld maar misschien geen opvolger vinden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Is geld dan meer waard dan je realistische droomwagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
Soul, geef het op jongen, Bad Lizzie is weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenBenoem X en Y aub, anders blijft dit maar een vaag verhaal...
X staat voor de droomwagen die je hebt.
Y staat voor de droomwagen die je niet hebt omdat die een categorie hoger zit.
Welk merk of welk model dat ook mag zijn, zowel voor X als Y...
Comment
-
Ha ok.
Dacht dat het om een concrete situatie ging...
Mijn beeld van 'droomwagen' verandert te snel om die ooit effectief te kopen. Er komen constant nieuwe modellen en motorisaties op de markt. Daarnaast evolueer je ook zelf. Wat op je 18 een droomwagen was, is het op 35 meestal al lang niet meerMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenWat op je 18 een droomwagen was, is het op 35 meestal al lang niet meer
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Is geld dan meer waard dan je realistische droomwagen...
In de TS zijn voorbeeld komt, door het verkopen van zijn realistische droomwagen, zijn droomwagen in de picture die voorheen financieel niet haalbaar was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Dan zou ik hier toch eens naar kijken. Zalige kerel met een grijns van oor tot oor als hij zijn verhaal vertelt.
http://www.autoweek.nl/video/lamborg...o-blits-bezit/Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Lol, even binnenkant blinde bocht nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
aardappelen zijn gezonder dan boterhammen :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
Je moet eens een rondrit meedoen met wat af leden....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
Tiens, zitten er hier diëtisten op het forum...?
Alles waar ge niet van dood gaat is gezond. Echter gaat het er vooral om hoeveel suikers, vetten en koolhydraten erin zitten. De ene diëtist zegt dat aardappelen gewoon een groente zijn en dus eet maar op (beperkt tot 150gr per dag). De andere diëtist zegt dan weer dat het boordevol koolhydraten zit dat uiteindelijk trage suikers zijn. In brood zitten ook gigantisch veel koolhydraten. Dus als ge dat met mate eet, dan is er geen probleem. Het hangt ook van persoon tot persoon af (metabolisme, veel sporten of niet,...)
Nu duidelijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Diëtist niet, maar wel al veel gedieet in mijn leven
Alles waar ge niet van dood gaat is gezond. Echter gaat het er vooral om hoeveel suikers, vetten en koolhydraten erin zitten. De ene diëtist zegt dat aardappelen gewoon een groente zijn en dus eet maar op (beperkt tot 150gr per dag). De andere diëtist zegt dan weer dat het boordevol koolhydraten zit dat uiteindelijk trage suikers zijn. In brood zitten ook gigantisch veel koolhydraten. Dus als ge dat met mate eet, dan is er geen probleem. Het hangt ook van persoon tot persoon af (metabolisme, veel sporten of niet,...)
Nu duidelijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
Bij m'n schoonvader zijn sportdieet moest die ook massaal patatten eten, in combo met goed sporten, en het werkte nog ook
En mijn laatste dieet was Pronokaldieet (eiwitdieet dat ook Bart De Wever gedaan heeft), wat het meest gemakkelijke dieet was, en daar suikers en koolhydraten de vijand.
Normaal zou ik nu min of meer moeten eten volgens 'de zandloper' (waarop de boeken van Pascal Naessens gebaseerd zijn), maar ik laat me in het weekend liever wat gaan en compenseer door de weekDus vooral groenten, sla en vlees/vis/kip.
Ge ziet, het is overal wat anders.
En zo gaan we dus compleet off-topic.
Waar ging het hier weer over? Oh ja, diene opvolger.
Aan de TS: Als die wagen nu al 50% in waarde is gestegen, is het dan niet beter om hem te houden en te sparen voor een andere waar ge zin in hebt? Dan hebt ge deze nog en kunt ge op uw gemak de kat uit de boom kijken en ondertussen stijgt die eerste mss nog eens 50 à 100% in waarde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Diëtist niet, maar wel al veel gedieet in mijn leven
Nu duidelijk?
Maar bon, dat heeft natuurlijk niets met het vinden van een opvolger voor een droomauto te maken. Tenzij de opvolger wreed smallekes is, natuurlijk
Comment
Comment