Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Je droomwagen verkopen voor veel geld maar misschien geen opvolger vinden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Is geld dan meer waard dan je realistische droomwagen...
    Voor mij is dat wel zo ja, ik zou em dus ook verkopen. Geld hebben om andere dingen te kunnen doen/kopen (en dan bedoel ik dus niet een auto) zou mij veel gelukkiger maken dan eender welke auto.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Hangt er vanaf of ge naast die droomwagen nog genoeg geld hebt of niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

Soul, geef het op jongen, Bad Lizzie is weg
        Ik heb z'n foto's nog...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
          Benoem X en Y aub, anders blijft dit maar een vaag verhaal...
          Dat is voor iedereen anders, die X en die Y.

X staat voor de droomwagen die je hebt.

Y staat voor de droomwagen die je niet hebt omdat die een categorie hoger zit.

Welk merk of welk model dat ook mag zijn, zowel voor X als Y...

Comment

Een auto is de kers op de taart, niet de taart...

Comment

Ha ok.
              Dacht dat het om een concrete situatie ging...

Mijn beeld van 'droomwagen' verandert te snel om die ooit effectief te kopen. Er komen constant nieuwe modellen en motorisaties op de markt. Daarnaast evolueer je ook zelf. Wat op je 18 een droomwagen was, is het op 35 meestal al lang niet meer
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Een Mercedes 560SEL was op mijn 18de mijn droomwagen, en nu nog steeds.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                  Wat op je 18 een droomwagen was, is het op 35 meestal al lang niet meer
                  F40 ,al van m'n 12de droomwagen
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

koop nooit je droom zeggen ze soms, of het draait uit op een ontgoocheling...
                    klopt meestal ook wel
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Denk dat die gast met z'n Lambo ook wel single is ze.
                      Vermoed niet dat eender welke vrouw met een beetje verstand met zo iemand overweg zou kunnen.
                      Nu goed, moest ik ook single zijn en niet van straat geraken denk ik dat ik ook wel al m'n geld in wagen zou steken.

Comment

Eens je je droomwagen aangekocht hebt, begin je vroeg of laat toch uit te kijken naar een 'andere droomwagen'
                        In de TS zijn voorbeeld komt, door het verkopen van zijn realistische droomwagen, zijn droomwagen in de picture die voorheen financieel niet haalbaar was.
                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Dan zou ik hier toch eens naar kijken. Zalige kerel met een grijns van oor tot oor als hij zijn verhaal vertelt.

http://www.autoweek.nl/video/lamborg...o-blits-bezit/
                          Lol, even binnenkant blinde bocht nemen...
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Lol, even binnenkant blinde bocht nemen...
                            Je moet eens een rondrit meedoen met wat af leden....
                            ​​​​​
                            Polo 6n 1.4

Comment

Misschien moet je hier een bedrag neerpennen dan kunnen we allemaal samen meedenken voor een waardige opvolger of kent er iemand ééntje staan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

aardappelen zijn gezonder dan boterhammen :-)
                                Tiens, zitten er hier diëtisten op het forum...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten

Je moet eens een rondrit meedoen met wat af leden....
                                  ​​​​​
                                  Oh maar dat hebben we al gedaan hoor. Daar gebeurt dat uiteraard ook, dat weet ik wel, dat is in groep. Is net iets anders dan je wagen even te showen voor een reportage vind ik.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten

Tiens, zitten er hier diëtisten op het forum...?
                                    Diëtist niet, maar wel al veel gedieet in mijn leven

Alles waar ge niet van dood gaat is gezond . Echter gaat het er vooral om hoeveel suikers, vetten en koolhydraten erin zitten. De ene diëtist zegt dat aardappelen gewoon een groente zijn en dus eet maar op (beperkt tot 150gr per dag). De andere diëtist zegt dan weer dat het boordevol koolhydraten zit dat uiteindelijk trage suikers zijn. In brood zitten ook gigantisch veel koolhydraten. Dus als ge dat met mate eet, dan is er geen probleem. Het hangt ook van persoon tot persoon af (metabolisme, veel sporten of niet,...)

Nu duidelijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Alles waar ge niet van dood gaat is gezond . Echter gaat het er vooral om hoeveel suikers, vetten en koolhydraten erin zitten. De ene diëtist zegt dat aardappelen gewoon een groente zijn en dus eet maar op (beperkt tot 150gr per dag). De andere diëtist zegt dan weer dat het boordevol koolhydraten zit dat uiteindelijk trage suikers zijn. In brood zitten ook gigantisch veel koolhydraten. Dus als ge dat met mate eet, dan is er geen probleem. Het hangt ook van persoon tot persoon af (metabolisme, veel sporten of niet,...)

Nu duidelijk?
                                      Bij m'n schoonvader zijn sportdieet moest die ook massaal patatten eten, in combo met goed sporten, en het werkte nog ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Bij m'n schoonvader zijn sportdieet moest die ook massaal patatten eten, in combo met goed sporten, en het werkte nog ook
                                        Ik ben al 4 x in mijn leven 20kg vermagerd. Telkens op een andere manier. En bij de sportdokter destijds moest ik weinig eten, maar ne pizza tussendoor was aan te bevelen. Bij de dietiste mocht ik 's morgens 1 sneetje brood, 's middags 3 sneetjes en 's avonds 150gr aardappelen of rijst. Pasta dan weer niet.
                                        En mijn laatste dieet was Pronokaldieet (eiwitdieet dat ook Bart De Wever gedaan heeft), wat het meest gemakkelijke dieet was, en daar suikers en koolhydraten de vijand .
                                        Normaal zou ik nu min of meer moeten eten volgens 'de zandloper' (waarop de boeken van Pascal Naessens gebaseerd zijn), maar ik laat me in het weekend liever wat gaan en compenseer door de week Dus vooral groenten, sla en vlees/vis/kip.

Ge ziet, het is overal wat anders.

En zo gaan we dus compleet off-topic.
                                        Waar ging het hier weer over? Oh ja, diene opvolger.

Aan de TS: Als die wagen nu al 50% in waarde is gestegen, is het dan niet beter om hem te houden en te sparen voor een andere waar ge zin in hebt? Dan hebt ge deze nog en kunt ge op uw gemak de kat uit de boom kijken en ondertussen stijgt die eerste mss nog eens 50 à 100% in waarde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Nu duidelijk?
                                          Het was me al eerder duidelijk, maar ergens hiervoor werd de claim gemaakt dat aardappelen gezonder zouden zijn dan brood. Nogal vreemd, aangezien zowel tarwe als aardappelen vooral zetmeel bevatten. De hoeveelheid vet is in beide aan de eerder lage kant. Aardappelen bevatten wel veel meer water (ook rauw), waardoor ze per gewichtseenheid significant minder energie opleveren. Maar om dat dan ongezonder te noemen... zolang je je energie-opname in de gaten houdt maakt het echt niet uit of je het ene of het andere eet. Ik ben brood en aardappelen blijven eten en toch van 93 naar 73 gezakt. Ergo...

Maar bon, dat heeft natuurlijk niets met het vinden van een opvolger voor een droomauto te maken. Tenzij de opvolger wreed smallekes is, natuurlijk

Comment

Working...
                                          X