Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke auto zou jij kiezen voor 70K?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo rap gaat dat echt niet kapot hoor door te launchen dat doe ik ook met mijn diesel een 5a10keer per week.

Comment

• Mooie gorgel zo'n AMG voor een 2 liter 4 cil.
      Maar zou je zoiets nu echt nieuw kopen?
      Lijkt me echt 'weinig' auto voor je geld (t is en blijft een A-klasse afgeleide)
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF
        Mooie gorgel zo'n AMG voor een 2 liter 4 cil.
        Maar zou je zoiets nu echt nieuw kopen?
        Lijkt me echt 'weinig' auto voor je geld (t is en blijft een A-klasse afgeleide)
        Ik vind het zn geld waard. Je krijgt er een wagen voor die een echte amg is en ook zo aanvoelt in tegenstelling tot de c43 of glc43 waar dat gevoel bij mij ontbrak. Een exclusief design, je bent ervoor of ertegen.. ik ben ervoor en zou ook een exclusieve editie nemen wss de yellow night edition. Performance seats waren top zaten perfect en ogen strak en mooi zeker in de speciale ed. Enige kleine minpunt is de automaat die niet 100% mijn ding is, maar ik rij 95% vd tijd met de paddles dus geen probleem. Amg sportvering is ook volledig mijn ding elke wagen moet van mij hard rijden en deze doet het ook.

Binnen 2 weken testrit met de bmw 520d op het programma vooral eens de opties uittesten en de praktische kant ervan alleen als ik daaran overtukgd ben kan eenvolgende testrit met 530i volgen in het testcenter.

Net de foto's van de jag xf sportbrake gezien en vind de bmw 5 touring mooier dus zal wss. tussen de 530i en de cla amg gaan (khad een offerte van de c43 ook en was identiek dezelfde prijs dan de cla maar deze laatste was meer fun om mee te rijden)
        Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
        Last edited by Schnippy; 16/06/2017, 12:53.

Comment

• Indien het niet nieuw moet zijn en je ziet niet tegen de duurdere taxen/VAA op: https://www.2dehands.be/autos/merced...352795414.html
          Kleur zou mooi passen naast je Ghibli

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ma: Bekijk Berichten
            Indien het niet nieuw moet zijn en je ziet niet tegen de duurdere taxen/VAA op: https://www.2dehands.be/autos/merced...352795414.html
            Kleur zou mooi passen naast je Ghibli
            ziet er inderdaad vet uit, taxen lopen echter de pan uit (2170€/j) en jammer genoeg geen performance seat... maar beter dan een 63 is er natuurlijk niet.
            Last edited by Schnippy; 16/06/2017, 19:30.

Comment

• Een VW Golf GTI clubsport als daily en een Mazda MX-5 2.0 sport voor als het zonneke schijnt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Alsk nen Alfa romeo koop zal ik bij u langskomen en 50k geven voor de 4C en ermee buiten rijden.

Verder staat er woensdag een testrit met een Cla Amg nieuwe versie op het programma schijnt zot bakje te zijn nu eens meemaken of het echt zo is en natuurlijk de launch control eens testen esp af en gaan met de banaan.
                euh, die duiten mag je uiteraard geven, maar die 4C kan ik niet geven hoor (ben totaal geen dealer) . Heb daar gewoon mijn Veloce afgehaald die ze toevallig daar ook als demo/stock hadden staan.

Comment

Ik vind het zn geld waard. Je krijgt er een wagen voor die een echte amg is en ook zo aanvoelt in tegenstelling tot de c43 of glc43 waar dat gevoel bij mij ontbrak. Een exclusief design, je bent ervoor of ertegen.. ik ben ervoor en zou ook een exclusieve editie nemen wss de yellow night edition. Performance seats waren top zaten perfect en ogen strak en mooi zeker in de speciale ed. Enige kleine minpunt is de automaat die niet 100% mijn ding is, maar ik rij 95% vd tijd met de paddles dus geen probleem. Amg sportvering is ook volledig mijn ding elke wagen moet van mij hard rijden en deze doet het ook.

Binnen 2 weken testrit met de bmw 520d op het programma vooral eens de opties uittesten en de praktische kant ervan alleen als ik daaran overtukgd ben kan eenvolgende testrit met 530i volgen in het testcenter.

Net de foto's van de jag xf sportbrake gezien en vind de bmw 5 touring mooier dus zal wss. tussen de 530i en de cla amg gaan (khad een offerte van de c43 ook en was identiek dezelfde prijs dan de cla maar deze laatste was meer fun om mee te rijden)
                  Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
                  ben voor ik de Veloce kocht, gaan rijden met een 330i.
                  Mee buiten gereden, 15 minuten mee rondgereden, terug binnen gegeven en bedankt voor de rit.
                  Heb zonder verpinken de alfa gekocht.

Comment

• Rs3 sedan, laatste performancebak met een 5-cilinder.
                    Gaat dus ook sowieso heel goed zijn waarde houden!
                    Is zelfs nog relatief ruim voor een A3, pak dezelfde ruimte als een A4 van een jaar of 10 geleden...

Comment

• Begin zo stilletjes aan te ontdekken dat m'n ghibli echt wel zijn geld waard was. Voor 70K had ik een exclusieve semi-performance auto met de nodige luxe en alle opties die ik nodig had (zit al standaard al met veel dingen die bij merc. /bmw opties zijn). Als ik nu kijk bij bmw en Mercedes dan moet ik ofwel een kleinere auto kiezen als'k voor de performance ga ofwel een luxueuzere versie maar zonder het gewenste vermogen.

De wagens die ik tot nog toe teste gaven me geen 100% bevredigend gevoel, ofwel vond ik de wagen niet echt 100% mooi (cla/c)ofwel miste ik dan de sportiviteit (bmw) nadeel bij mij is dat het absoluut een break moet zijn en dan ben je eerder beperkt in keuze, wetende dat je al een Porsche cayman hebt voor 70k. en ik eventueel voor dezelfde prjis een cla zal moeten kopen...
                      Last edited by Schnippy; 25/06/2017, 08:22.

Comment

Begin zo stilletjes aan te ontdekken dat m'n ghibli echt wel zijn geld waard was. Voor 70K had ik een exclusieve semi-performance auto met de nodige luxe en alle opties die ik nodig had (zit al standaard al met veel dingen die bij merc. /bmw opties zijn). Als ik nu kijk bij bmw en Mercedes dan moet ik ofwel een kleinere auto kiezen als'k voor de performance ga ofwel een luxueuzere versie maar zonder het gewenste vermogen.

De wagens die ik tot nog toe teste gaven me geen 100% bevredigend gevoel, ofwel vond ik de wagen niet echt 100% mooi (cla/c)ofwel miste ik dan de sportiviteit (bmw) nadeel bij mij is dat het absoluut een break moet zijn en dan ben je eerder beperkt in keuze, wetende dat je al een Porsche cayman hebt voor 70k. en ik eventueel voor dezelfde prjis een cla zal moeten kopen...
                        http://luc-andre.com/custom/maserati-ghibli-shooting-brake/

Comment

• Deze morgen om 10u bmw 520d touring kunnen testrijden was enige wagen dat ze voorhanden hadden, was totaal mijn ding niet, heb de wagen dan ook na half uur terug gebracht.

Amai wat een verschil bij Mercedes daar kreeg ik een net gewassen auto volgetankt, bij bmw een lege tank en vuile wagen (vanbinnen was die wel proper)

Interieur van de bmw vind'k mooi en zeker het infotainment systeem, ook de sfeerverlichting is mooier dan van de Mercedes en op alle andere vlakken vond ik de cla beter. Is natuurlijk appels met peren vergelijken maar voor mij ging het toch vooral tussen deze 2 wagens, rest mij nog een testrit met de xf sportbrake en dan kan ik beslissen.
                          Last edited by Schnippy; 29/06/2017, 03:44.

Comment

• Ik zou c43 toch overwegen hoor . Rij daar een week mee en je zult hem apprercieren. Dat ding is echt goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Ik zou c43 toch overwegen hoor . Rij daar een week mee en je zult hem apprercieren. Dat ding is echt goed.
                              ik heb de C43 niet getest door de verkoper... aangezien ik de GLC43 getest had en erna de cla45 en duidelijk tevreden was van de sportiviteit van de 45 raadde hij me af om de c43 te testen want is net hetzelfde als de glc zei hij, mijn offerte van de C43 was zelfs iets goedkoper dan de cla45

Comment

• CLS Shooting Brake. Basis 58k, nog 12k over voor wat extra toeters en bellen...

https://www.mercedes-benz.be/content...odel-navi218
                                Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
                                  Ik zou c43 toch overwegen hoor . Rij daar een week mee en je zult hem apprercieren. Dat ding is echt goed.
                                  Idd, een zalig machien! Ook rijdt de C anders dan de GLC, dus zou ik zeker hier nog eens mee rijden vooraleer een keuze te maken.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
                                    CLS Shooting Brake. Basis 58k, nog 12k over voor wat extra toeters en bellen...

https://www.mercedes-benz.be/content...odel-navi218
                                    Ik dacht dat ze die niet meer maakte?
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• is niet meer configureerbaar.
                                      ik dacht enkel nog een resem stockwagens te koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Idd, een zalig machien! Ook rijdt de C anders dan de GLC, dus zou ik zeker hier nog eens mee rijden vooraleer een keuze te maken.
                                        Woensdag zal ik ermee rijden, mijn mening was ook dat een kleine suv niet hetzelfde zal rijden als de c alhoewel de verkoper me zei dat deze erg vergelijkbaar waren. Schijnt wel naar herverkoopwaarde dat de cla45 een hogere waarde heeft dan een c43 omdat deze laatste veel in leasing genomen wordt.

Ivm CLS is idd niet meer verkrijgbaar enkel stock/demo of 2de hands.

Comment

• waarom kies je niet voor de C63amg ipv C43? Zet de ghibli buiten, en plak C43 op de C63 gene enkele klant die dat gaat weten.
                                          Dan heb je 1 auto die duurder is , maar ook slechts 1 keer taxen , verzekeringen,VAA, etc,...

Je hebt dan 1 auto die het summum is in zijn klasse ipv 2 net niet de top( niet verkeerd bedoelt he).

Ik had dat indertijd met mn s5 ook, regelmatig spijt gehad dat ik niet voor de RS5 ben gegaan.

Comment

Working...
                                          X