Mededeling
Collapse
No announcement yet.
advies gevraagd 2ehandswagen! : hyundai Getz of renault modus ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk BerichtenZullen wel vooroordelen zijn van mij, maar de Hyundai zal waarschijnlijk betrouwbaarder en goedkoper zijn op lange termijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenKoop de Hyundai maar, zal je mettertijd veel minder extra kosten besparen
Comment
-
Ik heb een tijdje twee Renault Modi-bedrijfswagens onder mijn verantwoordelijkheid had. Ik was blij dat de lease-periode afliep, en dat de wagens niet vervangen werden.
We hadden één benzine met automaat, en een handgeschakelde diesel. De diesel reed het minst slecht, en best vinnig. De automaat was een ramp, en zoop benzine als een tempelier.
Allebei waren ze heel rumoerig (wind- en motorgeluid). De ontwaseming was heel slecht. Stoelen waren, een beetje eigen aan die klasse van voertuigen, niet de meest comfortabele.
Zetels gingen er vlot uit in de benzine (dat was een luxe-versie, met airco, cruise control en modulair interieur), en dan was de laadruimte gigantisch. De diesel was een strikte basis, en de stoelen konden enkel voorwaarts klappen.
Met de Getz heb ik geen ervaringen.
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenDe automaat was een ramp
Veel te lang in versnelling blijven hangen, veel te hoog in de toeren gaan, langzaam doorschakelen, ... Het is net alsof een beginneling, die nog aan het leren is, met een manuele bak aan het rijden is.
Edit: ik vraag mij zelfs af of dat wel een klassieke automaat is. Lijkt mij kwa schakelgedrag meer een gerobotiseerde manuele bak te zijn, met automatische koppeling.
Comment
-
dat was inderdaad wat die automaat deed. Had trouwens flippers achter het stuur, 't was de periode dat Renault het goed deed in de F1, zeker ?
Was een 1.6 met 110 pk, dacht ik. Maar waar die paardjes zaten, heb ik nooit ontdekt. Als je gas gaf, dan brulde die kar wat luider, maar de versnelling die kwam maar mondjesmaat.
Had ook maar vier verzetten.
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
-
-
Ernstige twijfels blijkbaar ?
http://www.autoforum.be/forum/aankoo...-renault-modus
http://www.autoforum.be/forum/auto-a...-renault-modusLast edited by Packard; 18/11/2016, 19:39.
Comment
Comment