Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe sportieve family wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe sportieve family wagen

Hallo,

Gezien ik binnenkort een eventuele gezinsuitbreiding verwacht en uitkijk voor nieuwe wagen had ik in het achterhoofd om eens rond te kijken voor een nieuwe wagen.

Ik heb al een 'shortlist' gemaakt met wat ik wil maar sta ook open voor andere suggesties.

Vereisten : 4 deurs , sportieve lijn , laadruimte, diesel ( voorkeur voor 3 liter motor met 'sound'), automaat , comfortabel ( meer dan 60 000 km per jaar ) .
    Budget : 60 000 - 85 000 EU
    Mag eowel nieuw of directiewagen

Kanshebbers :
    Audi A7/Q7 ( wanneer komt er een nieuw model ? )
    BMW 6 Gran Coupe / X5 ( ook wanneer nieuw model ? )

Als je sound wil en toch diesel, dan zou ik voor de Audi 3 liter gaan.
    Mits wat kleine aanpassingen klikt dat ding, voor een diesel, gewoon moddervet.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

A7, 6GC of CLS!
      sportieve lijn en Q of X serie gaan toch niet samen... tenzij je een sherman tank sportief vind.
      denk dat de CLS dan wel best binnen budget past, CLS400 mooi voorzien van opties
      lets have some more member berries

Comment

Maserati ghibli.

Comment

SUV:
          - Range rover sport
          - Porsche cayenne
          - Volvo XC90
          2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Ik denk inderdaad dat een A7 een grote kanshebber is. Heeft er al iemand met een Biturbo gereden of ervaring mee? Bij masarati twijfel ik serieus aan de kwaliteit op langere termijn ( +220k km.. ) . Ik weet dat bij BMW en Audi dit geen probleem zal vormen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurensWIT Bekijk Berichten
              Ik denk inderdaad dat een A7 een grote kanshebber is. Heeft er al iemand met een Biturbo gereden of ervaring mee? Bij masarati twijfel ik serieus aan de kwaliteit op langere termijn ( +220k km.. ) . Ik weet dat bij BMW en Audi dit geen probleem zal vormen.

pm Metaxa eens, die heeft nu denk ik net 200.000km met zijn Biturbo gedaan.
              Nog niks van kosten gehad

Comment

ik rij nu al 75 000 km met een BMW 3GT 335, das ook een bi-turbo en daar heb ik nog niets van problemen mee gehad.

Maandelijks een ritje Duitse Autobahn aan +250 en die auto geeft geen krimp.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Keuk Bekijk Berichten
                  ik rij nu al 75 000 km met een BMW 3GT 335, das ook een bi-turbo en daar heb ik nog niets van problemen mee gehad.

Maandelijks een ritje Duitse Autobahn aan +250 en die auto geeft geen krimp.
                  Zou wel erg zijn op zo een lage km stand .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Maserati ghibli.
                    +1 Prachtig!

Comment

Working...
                    X