Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winterset : Michelin Pilot Alpine of ContiWinterContact TS?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Winterset : Michelin Pilot Alpine of ContiWinterContact TS?

Als winterset voor mijn M2 heb ik al de velgen, maar ik twijfel nog voor een set banden. Het gaat om grotere maten : 235-40 op 18x8,5J en 255-40 op 18x9J.
    Ik ben eigenlijk een Michelin fan, maar lees veel positiefs over de Conti's. Die worden trouwens als set aangeboden voor mijn wagen evenals voor de M3/M4
    Zijn hier mensen met ervaringen met deze bredere maten?
    Last edited by febrero; 21/08/2016, 10:44. Reden: Foutje in benaming
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Ik heb Conti's TS op de Ds5 in ik de maat 225/50 op 17". Erg tevreden over en ook best een comfortabele band. Ze winnen ook behoorlijk veel testen, dus ondanks ik ook wel een zwak heb voor Michelin denk ik toch dat de Conti's de betere keuze zijn.Binnenkort moet ik op zoek naar winterrubber voor onze Ds4 en daar mag ook voor winterbanden enkel 18" op, zullen ook wel Conti's worden.Maar welke keuze je ook maakt, ze is sowieso niet verkeerd.

Comment

Welk type Ts heb je op het oog? Hier is het de Ts850.
      Last edited by V-zesserke; 20/08/2016, 23:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
        Welk type Ts heb je op het oog? Hier is het de Ts850.
        Ik denk dat de 850TS niet bestaat in de maten die ik aangeef, enfin ik vind die toch niet.
        BMW M2 Coupé
        Audi S5
        Nobody is Perfect!

Comment

Ik heb de goodyear ultragrip 8 P in 235/40 en nog nooit gripproblemen gehad hiermee. Ook behoorlijk slijtvast maar heb natuurlijk geen M2 vermogen onder men kap
          2013- Volvo V60 D3 R-Design
          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Winterset.. Ik wil er nog nie aan denken! Haha

Comment

Maak u geen zorgen . Beiden merken zijn uitstekend . Neem gewoon de goedkoopste van de 2.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
                Ik denk dat de 850TS niet bestaat in de maten die ik aangeef, enfin ik vind die toch niet.
                Nee, dat klopt het zal de TS 830 P zijn in die maat of de TS 810 sport. Let wel op de snelheidsindex (ze bestaan in H & V) en de laadindex die mogelijk ook in twee versies bestaat.
                Voor uw fraaie machine uiteraard zo hoog mogelijk...

Comment

Working...
                X