Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW - zwarte grill VS chrome grill

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
    Ik zou er de oranje plasti dip op doen. Is eens iets anders. Dan nog wat oranje rims op de velgen en het is compleet

Zoiets dus
    Last edited by ; 14/08/2016, 14:10.

Comment

Zou het zo laten, ofwel de niertjes van de 6 cilinder

Comment

Niet de zwarte. All in all zijn die van de 6-cyl de mooiste. Maar die mogelijkheid behoort niet tot de voorgestelde keuzes, dus...
        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
          Zoiets dus
          damn. Da's dan ook al ni meer origineel :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
            Ik zou er de oranje plasti dip op doen. Is eens iets anders. Dan nog wat oranje rims op de velgen en het is compleet
            Holland deed niet mee aan EK voetbal....
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Zwarte nieren moeten passen bij het totaalplaatje van de auto. Die gaan niet op elke kleur, zeker niet als je bv elders wel chroom hebt.

Dat van dat fout volk is echt wel zever. Fout volk zie je vaker wel met gelijk welke oudere bmw rijden. Zwarte nieren of niet.
              Last edited by ; 15/08/2016, 09:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten

Zwarte nieren moeten passen bij het totaalplaatje van de auto. Die gaan niet op elke kleur, zeker niet als je bv elders wel chroom hebt.
                Inderdaad, deze ziet er dan ook best goed uit, alleen jammer van die zwarte verf op de nummerplaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                  Inderdaad, deze ziet er dan ook best goed uit, alleen jammer van die zwarte verf op de nummerplaat.
                  En van da kereltje z'n weerspiegeling onder m'n licht!

Comment

Klopt helemaal. Ik ben geen fan van zwarte nieren maar op de uwe zouden chroom nieren afsteken. Het totaalplaatje klopt met de M-performance accessoires die je steken hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                      Klopt helemaal. Ik ben geen fan van zwarte nieren maar op de uwe zouden chroom nieren afsteken. Het totaalplaatje klopt met de M-performance accessoires die je steken hebt.
                      Ik denk er hetzelfde over.

Comment

Wat je ook hebt bij Intexor is enigszins nog wat contrast. De zwarte nieren en splitter zetten een accent op de grijze kleur. Als je dat bij een zwarte auto zou doen, krijg je één groot zwart vlak en dat is imo niet knap.

Comment

Wat dacht je van deze, voor iemand die niet goed kan kiezen.

Comment

Die linkse zijn echt lelijk met die schuine spijlen.. Zag er onlangs nog één rijden met zo'n nieren (in 't chroom dan)..

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Dat van dat fout volk is echt wel zever. Fout volk zie je vaker wel met gelijk welke oudere bmw rijden. Zwarte nieren of niet.
                              Knap, de Performance diffusor heb je ook?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                                Knap, de Performance diffusor heb je ook?
                                Hier is de link naar m'n topic. Recente foto's helemaal achteraan.

Comment

Ik vind zwarte nieren met chrome raamomlijsting en gele ringen het mooiste op saffierzwart. Dat anderen dat Johnny/fout/vuil vinden zal me uiteraard worst wezen :-)
                                  Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                  #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                  #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                  #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                  #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                  #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                  #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

Chroom raamomlijsting en zwarte nieren zijn compleet verkeerd, vind ik. Maar da's uiteraard mijn mening.

Comment

Het zullen toch zwarte niertjes worden. Past prima bij mijn zwarte trim + maakt de neus iets agressiever.
                                      Daarnaast komen er dit weekend ook witte dimlichten, angel eyes & mistlichten in

Ik post hier nog wel eens een pic met het eindresultaat.

Comment

Working...
                                      X