Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW - zwarte grill VS chrome grill

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die vol chromen zijn wel knap, ook al omdat je dan weet dat het ne zesser is of een v8, en die zijn altijd op de 1 of andere manier knapper :-) zelfs als basislover hou ik van dikke motoren

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      Die vol chromen zijn wel knap, ook al omdat je dan weet dat het ne zesser is of een v8, en die zijn altijd op de 1 of andere manier knapper :-) zelfs als basislover hou ik van dikke motoren

Ja. Ik zag vandaag een vol chromen, en ik dacht : dat is ne zesser !
      ??
      Yes, I'm ne basislover :-)

Shit zeg ..
      Last edited by RX-8; 13/08/2016, 00:33.

Comment

Op autogebied zalt hier wel vol miereneukers/detailkijkers/fetishisten en zageventen zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten

De meest storende factoren hier zijn de veel te lichte tint van de radiator / intercooler ... dat zou ik eerst aanpakken.

Comment

In plaats van te lullen over die grille, zou er eens iemand een topic moeten starten en zijn mening vragen over die niet uitziende koplampen met die niet doorzichtige bovenzijde , dat trekt pas op niets.
            Dat ziet er uit alsof de openingen voor de lichtblokken te groot uitgevallen is ,en dan achteraf opgevuld is.
            Heb dit nog nooit mooi gevonden, afschuwelijk zelfs.
            Z4 M40i

Comment

Waar wacht je op ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                Waar wacht je op ?
                ik heb geen BMW fetisjisme
                zal dit overlaten aan anderen
                Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                  De meest storende factoren hier zijn de veel te lichte tint van de radiator / intercooler ... dat zou ik eerst aanpakken.
                  Op deze foto valt dat inderdaad wel erg hard op. maar dat komt vooral door de lichtinval hoor. Valt normaal niet zo op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                    In plaats van te lullen over die grille, zou er eens iemand een topic moeten starten en zijn mening vragen over die niet uitziende koplampen met die niet doorzichtige bovenzijde , dat trekt pas op niets.
                    Dat ziet er uit alsof de openingen voor de lichtblokken te groot uitgevallen is ,en dan achteraf opgevuld is.
                    Heb dit nog nooit mooi gevonden, afschuwelijk zelfs.
                    Die niet doorzichtige bovenzijde geeft de koplampen een boze look. En daar houdt de BMW rijder wel van!

Comment

mijn keuze = zwart
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        Op autogebied zalt hier wel vol miereneukers/detailkijkers/fetishisten en zageventen zitten

Yep
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Die niet doorzichtige bovenzijde geeft de koplampen een boze look. En daar houdt de BMW rijder wel van!

Dit doe je zoals Seat met de motorkap.
                          Z4 M40i

Comment

Momentele neig ik het meest naar de zwarte niertjes. Veel kans dat ik de gele halogeenlampen ook vervang door een witte variant. Dan ziet het geheel er toch al een stukje minder "bompa" uit, of niet heren?

There is a fine line between "minder bompa" en "johnnybak" natuurlijk
                            Last edited by ; 13/08/2016, 11:33.

Comment

Hangt volledig van de kleur af en raamomlijsting. Zwarte raaomlijsting zwarte nieren. Chrome omlijsting chrome nieren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                                Dit doe je zoals Seat met de motorkap.
                                BMW is heus niet de enigste die zo'n 'wenkbrauwen' in z'n koplampen verwerkt. Ik heb trouwens nog nooit iemand gehoord die zicht stoort aan die manier van 'boos kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  BMW is heus niet de enigste die zo'n 'wenkbrauwen' in z'n koplampen verwerkt. Ik heb trouwens nog nooit iemand gehoord die zicht stoort aan die manier van 'boos kijken.
                                  Ik ook niet en ze doen het al heel lang.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

hier ligt de motorkap ook al over de bovenste rand van de koplampen

eerst bmw met shadow line trouwens

Comment

Ik heb op mijn f10 ook zwarte nieren en vind het mooi. Nu ben ik dus marginaal noem ik Johnny en mijn wederhelft marina.
                                      Ohja hij heeft ook nog 20 inch velgen en Is verlaagd. Dus ik voldoe compleet aan de beschrijving.
                                      Doe wat je graag ziet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crocky Bekijk Berichten
                                        Ik heb op mijn f10 ook zwarte nieren en vind het mooi. Nu ben ik dus marginaal noem ik Johnny en mijn wederhelft marina.
                                        Ohja hij heeft ook nog 20 inch velgen en Is verlaagd. Dus ik voldoe compleet aan de beschrijving.
                                        Doe wat je graag ziet!
                                        Idd
                                        Sommigen zijn niet zelfzeker genoeg en moeten nog eens de mening vragen aan iemand anders.
                                        Z4 M40i

Comment

Ik zou er de oranje plasti dip op doen. Is eens iets anders. Dan nog wat oranje rims op de velgen en het is compleet

Comment

Working...
                                          X