Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW - zwarte grill VS chrome grill

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW - zwarte grill VS chrome grill

De vraag is simpel:

Optie 1: Alles lekker simpel laten, en de originele chrome grill zo laten (rechts)
    Optie 2: Chrome grill vervangen door een glossy zwarte grill, een vrij understated & subtiele "mod" (links)

Shoot!
    41
    Chrome grill
    56,10%
    23
    Zwarte grill
    43,90%
    18

Heb je shadowline of chrome raamomlijsting?
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
      Heb je shadowline of chrome raamomlijsting?
      Shadowline trim. Wagen in kwestie is trouwens dezelfde als in de afbeeldingen (Sapphire Black E90 LCI).
      Last edited by ; 11/08/2016, 21:30.

Comment

Ik zou voor chrome gaan.. Die zwarte nieren zijn afgezaagd (enkel de 3 M kleurtjes ontbreken nog om de cheap look compleet te maken). De chroom nieren zijn stijlvol.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Ik zou voor chrome gaan.. Die zwarte nieren zijn afgezaagd (enkel de 3 M kleurtjes ontbreken nog om de cheap look compleet te maken). De chroom nieren zijn stijlvol.
          +1 Bij een BMW met zwarte nieren heb ik steeds de indruk dat daar 'fout' volk mee rijdt. En vaak is dat ook zo.

Comment

Als er iets afgezaagd is vind ik het wel chroom randjes overal ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              +1

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Chroom grille.

Comment

zwart.

Comment

Zwart is 't mooiste... enkel dat van die foute mensen zou me tegen houden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Zwart is 't mooiste... enkel dat van die foute mensen zou me tegen houden
                      Nja, het gevaarlijke is dat het (zeker gezien de kleur) nogal snel een "Johnny bak" wordt. Al is er voor mij een duidelijke lijn tussen subtiele zaken als zwarte niertjes enerzijds, en geknutsel met M badges, aftermarket M packs of sieruitlaten met bijhorend lawaai. Blijkbaar toch wel jammer dat velen de erfenis krijgen van de petjes die voor hen met een (foute) BMW hebben zitten rondscheuren

Comment

Ja, jammer dat je hierdoor weerhouden wordt om bepaalde zaken te doen, die eigenlijk wel leuk zijn...

Comment

Chrome...zeker op een zwarte, vind ik die zwarte niertjes helemaal niet staan. Het geeft de snoet zo'n "vuile" indruk bijna.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                            Chrome...zeker op een zwarte, vind ik die zwarte niertjes helemaal niet staan. Het geeft de snoet zo'n "vuile" indruk bijna.
                            +1
                            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Zou de nieren van de 6 cilinders nemen, compleet chroom

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Ik vind dat net iets hebben die zwarte grill. Dus 'zwart'.
                                Enkel op mijne baas zijne spierwitte X5 vind ik het lelijk en had die beter chrome genomen.

Comment

Ik vind wit en Chrome echt lelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Zou de nieren van de 6 cilinders nemen, compleet chroom

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                                    Had ik ook gedaan op de E91. Maar ik had wel chroom omlijsting en alu dakrails.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                      Ik vind wit en Chrome echt lelijk

Op diene X5 had dat toch mooier gestaan, samen met alu kleurige velgen.
                                      Maar der scheelt iet met dat wit. Die is gewoon te te te te wit. Zelden ne wittere auto gezien. Had dat nu nog een variante wit geweest zoals ge bij de meeste merken hebt en hij vroeger zelf op zijne X6 had, dan was dat wss mooi geweest. Maar nu met zijn zwarte velgen en zwarte grill, vind ik er persoonlijk niets aan. Heeft trouwens al 1 gril van de 2 moeten vervangen omdat hij een duif had gepakt ermee

Comment

Nek-aan-nekrace momenteel

Comment

Working...
                                        X