Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cobra MK III (zelfbouwpakket of 2de hands)
Collapse
X
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichtenhttp://www.totalheadturners.com/deta.../ac/ram/181105
deze lijkt mooi gelukt. Alleen de RHD..........
Persoonlijk vind ik de blauwe uitvoering het mooiste.
Comment
-
Tijdens de afgelopen Classic Haspengouw & Haspengouw Cabrio waren er ook een aantal exemplaren aanwezig.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIk ben al een lange tijd echt zot van deze bak
Comment
-
Er zijn geen twee cobra's gelijk, elke bouwer steekt er zíjn eigen stijl in. Het begint met de keuze van de kit, die keuze bepaald later welke motor er in kan, een 4, 6, 8 of 12 cilinder, je kan de prijs van de te bouwen cobra zelf bepalen, van minder tot heel erg duur, je kiest alles zelf, zoals kit, donor wagen of nieuwe onderdelen (ford-jaguar-mustang), wielen-velgen, banden, stuur, stoelen, motor, aandrijving, boite, uitlaten, rolbeugels, ..... Ik kan je zeggen dat het rijden met een cobra altijd een erg apart gevoel geeft. Er zouden maar een vijftigtal replica's in België zijn waarvan er nog minder rijden. Alvast veel puzzel genot!(O (......) O)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoeD Bekijk BerichtenEr zijn geen twee cobra's gelijk, elke bouwer steekt er zíjn eigen stijl in. Het begint met de keuze van de kit, die keuze bepaald later welke motor er in kan, een 4, 6, 8 of 12 cilinder, je kan de prijs van de te bouwen cobra zelf bepalen, van minder tot heel erg duur, je kiest alles zelf, zoals kit, donor wagen of nieuwe onderdelen (ford-jaguar-mustang), wielen-velgen, banden, stuur, stoelen, motor, aandrijving, boite, uitlaten, rolbeugels, ..... Ik kan je zeggen dat het rijden met een cobra altijd een erg apart gevoel geeft. Er zouden maar een vijftigtal replica's in België zijn waarvan er nog minder rijden. Alvast veel puzzel genot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenToch niet door post 45 uit het Cobra lovers topic zeker ?, ik zie er elke zomer 2 in m'n streek een rode en een blauwe met le mans strepen op en het zijn echt zo'n brute bakken !!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoeD Bekijk BerichtenSnor met een dax cobra met alles van een jaguar donor ook de V-12 motor
Nice,
zelf gebouwd of aangekocht ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenMerci, ik heb contact opgenomen met hun.
Al nieuws ontvangen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenNice,
zelf gebouwd of aangekocht ?
Gespot op http://www.autogespot.be/nl/ac-cobra/2015/10/04
(O (......) O)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoeD Bekijk BerichtenDe cobra werd als oldtimer aangekocht bij John, daxbenelux.
Gespot op http://www.autogespot.be/nl/ac-cobra/2015/10/04
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenEn als je eens gek wil doen kan je natuurlijk ook nog even bij Weineck kijken...
Jep!Ik heb eens een filmpje gezien van deze met z'n eigenaar.. Typische duitse braadworster
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenEn als je eens gek wil doen kan je natuurlijk ook nog even bij Weineck kijken...
Vehicle offer: AC WEINECK Cobra - Einmalige Gelegenheit..!!! for 98800 EUR
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKwam deze net tegen,
Vehicle offer: AC WEINECK Cobra - Einmalige Gelegenheit..!!! for 98800 EUR
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Is maar een 8.1L dat is zo een beetje een instapmodel... er zijn er tot 16L.
Je kan met die gasten helaas niet veel doen. Heb hen eens gevraagd een SBC te herbouwen om 9000rpm te draaien en aan de telefoon geen enkel probleem maar op mijn specifieke prijsaanvraag per mail nooit een antwoord gekregen.Last edited by Elwood; 13/07/2016, 11:28.
Comment
Comment