Deze morgen laatste nieuwe Mercedes C63 S stationwagen zien rondrijden met garageplaat van plaatselijke Mercedes verdeler ; wagen is verkocht aan nieuwe klant en zal volgende week omgebouwd worden naar "lichte vracht" maw de achterzetels eruit, vaste wand en uiteraard dan een "permanente" grote bagageruimte ... vanaf nu dan snellere leveringen en alle voordelen van een "lichte vracht" (100% aftrekbaar, kleine jaarlijkse wegentaks en verkeersbelasting) !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ombouw naar lichte vracht van sportwagen Mercedes C63S stationwagen
Collapse
X
-
Vroeger deed men een ombouw met behoud van twee zitplaatsen achteraan - vooral bij SUV's.
Dat kan niet meer. Maar de ombouw naar 2 plaatsen + laadruimte is vrij populair. Niet alle merken gaan echter mee in het verhaal - en je moet nu eenmaal goedkeuring krijgen van de constructeurs.
AMG, G-klasse, de Audi RS'en, X5, Renault Megane RS, Focus RS... zijn gewillige slachtoffers2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenVroeger deed men een ombouw met behoud van twee zitplaatsen achteraan - vooral bij SUV's.
Dat kan niet meer. Maar de ombouw naar 2 plaatsen + laadruimte is vrij populair. Niet alle merken gaan echter mee in het verhaal - en je moet nu eenmaal goedkeuring krijgen van de constructeurs.
AMG, G-klasse, de Audi RS'en, X5, Renault Megane RS, Focus RS... zijn gewillige slachtoffers
Comment
-
En zulke dingen zijn de reden dat het binnenkort wss helemaal gedaan is met de bedrijfswagen voor particulier gebruik.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk BerichtenMegane RS is sinds een half jaartje niet meer mogelijk, maar idd, bij andere is het nog steeds een populaire ombouw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenWaarom is dat sinds een half jaartje niet meer mogelijk bij specifiek een Megane RS ?
Ik was van plan een nieuwe RS te kopen, totdat ik het te weten kwam
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
De reden van de RS is niet Renault, maar het feit dat de opening van de koffer niet voldoet. Kennelijk moet die een bepaalde hoogte hebben... Punt is dat niemand zegt hoe die gemeten moet worden.
Bron: iemand die auto's ombouwd naar lichte vracht
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDe reden van de RS is niet Renault, maar het feit dat de opening van de koffer niet voldoet. Kennelijk moet die een bepaalde hoogte hebben... Punt is dat niemand zegt hoe die gemeten moet worden.
Bron: iemand die auto's ombouwd naar lichte vracht
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Als je een omgebouwde koopt, heb je er geen problemen meer mee! Hopelijk tochThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenEn zulke dingen zijn de reden dat het binnenkort wss helemaal gedaan is met de bedrijfswagen voor particulier gebruik.
Op die wijze moet uw zaak geen inkomsten genereren en heb je toch een BTW nummer. De jaarlijkse kost van zelfstandige in bijberoep is echt niets in vergelijking met de taxen die je zo uitspaart. Dus het blijft 'makkelijk' mogelijk, ook in de toekomst. Je moet alleen wat creatiever zijnOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenWaarom is dat sinds een half jaartje niet meer mogelijk bij specifiek een Megane RS ?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenEn zulke dingen zijn de reden dat het binnenkort wss helemaal gedaan is met de bedrijfswagen voor particulier gebruik.
is een groot verschil met bedrijfswagenZ4 M40i
Comment
-
maar er was nu toch iets "nieuws" met een CNG tank, zo kon je toch je zetels behouden en ook weinig taks betalen.
net zoals men nu sinds die kilometerheffing voor vrachtwagens plots meer mobilehomes ingeschreven krijgt omdat dit vooral voor een paardenvrachtwagen interessanter is.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Idd, cng laten plaatsen en je rijdt tot 2020 biv en rijtaksvrij2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment