Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Z3 2.2 of Z4 2.5?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Z3 2.2 of Z4 2.5?

Wat denken jullie?
    En waarom de ene of de andere?
    2 de wagen voor plezierritjes of eens woon-werk.
    Ben 1.88 groot.

Geen z3 voor mij dat is een echte gay car zoals de mx5.

Comment

Zou niet weten waarom de Z3 een optie is bij deze 2 keuzes... Z4 dus.

Comment

Tja, ik heb de indruk dat de Z3 op termijn eerder een "klassieker" zal worden dan de Z4 (minder afschrijving)...

Comment

Ik zou voor de Z4 gaan. Z3 heeft me nooit iets gedaan. Daar kloppen de verhoudingen gewoon niet. Veel te kort kontje tov de rest van de wagen. Denk niet dat de Z3 beter z'n waarde gaat behouden dan een Z4.

Comment

Z4 zonder twijfel
            Z4 M40i

Comment

ik vind de Z3 dan weer zoveel leuker rijden
              lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Geen z3 voor mij dat is een echte gay car zoals de mx5.
                Das omdat je van Mars komt .
                - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Heb 3 Z4's gehad (2x 2.0i en 1x 2.5i) dus kies voor de Z4 Als je deze goed aankoopt kun je hier makkelijk 1-2 jaar mee rijden zonder (veel) waardeverlies.
                  De laatste (wel 2.0i) gekocht bij handelaar met garantie en na 11,5 maand terug verkocht voor zelfde geld.
                  Al gaat de Z3 zeker zo leuk rijden denk ik ( slechts 1x met een 2.0i Z3 gereden en 1x met de M versie)
                  Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                  www.musclecarrent.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                    Heb 3 Z4's gehad (2x 2.0i en 1x 2.5i) dus kies voor de Z4 Als je deze goed aankoopt kun je hier makkelijk 1-2 jaar mee rijden zonder (veel) waardeverlies.
                    De laatste (wel 2.0i) gekocht bij handelaar met garantie en na 11,5 maand terug verkocht voor zelfde geld.
                    Al gaat de Z3 zeker zo leuk rijden denk ik ( slechts 1x met een 2.0i Z3 gereden en 1x met de M versie)
                    Ben naar een z3 gaan kijken de vrijdag... Alles in orde behalve het dak dat aan vervanging toe was... Viel goed mee voor de rest.
                    Als je een z4 weet staan aan een goeie prijs, mag je me altijd een pb sturen fille!
                    Grts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wimke1971 Bekijk Berichten
                      Ben naar een z3 gaan kijken de vrijdag... Alles in orde behalve het dak dat aan vervanging toe was... Viel goed mee voor de rest.
                      Als je een z4 weet staan aan een goeie prijs, mag je me altijd een pb sturen fille!
                      Grts
                      Een cabrio met een dak dat aan vervanging toe is verkoopt veel moeilijker , dus kan je proberen deze kost van vraagprijs te doen als hij verder aan uw wensen voldoet.
                      Op Google staat een firma +- 700€ voor nieuw cabriodak (met 4 jaar garantie op dak).
                      Blijkbaar zouden de spiegel(steunen) ook zeer gevoelig zijn bij de Z3.
                      Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                      www.musclecarrent.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                        Een cabrio met een dak dat aan vervanging toe is verkoopt veel moeilijker , dus kan je proberen deze kost van vraagprijs te doen als hij verder aan uw wensen voldoet.
                        Op Google staat een firma +- 700€ voor nieuw cabriodak (met 4 jaar garantie op dak).
                        Blijkbaar zouden de spiegel(steunen) ook zeer gevoelig zijn bij de Z3.
                        Der is nog een pak gevoelig aan,geloof me.Heb zelf ook eens een 6 tal maand op zoek geweest naar Z3,als ge een goeie wil ga je serieus mogen betalen en dan ist nog altijd afwachten.
                        Zelf heb ik een Z4 gehad,rijdt veel beter dan een Z3,maar is ieder zijn gedacht zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                          Der is nog een pak gevoelig aan,geloof me.Heb zelf ook eens een 6 tal maand op zoek geweest naar Z3,als ge een goeie wil ga je serieus mogen betalen en dan ist nog altijd afwachten.
                          Zelf heb ik een Z4 gehad,rijdt veel beter dan een Z3,maar is ieder zijn gedacht zeker
                          Vertel aub!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wimke1971 Bekijk Berichten
                            Vertel aub!

Comment

Working...
                            X