Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Benzinewagen break/suv/lichte vracht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
    Mazda 6 2.5 benzine , wel in Duitsland :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...&usedCarSeals=
    klopt, maar prijzen te hoog : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...7&pageNumber=1

net als die van ons, maar een herstelling van een ongeval en 11.000 € !!!

andere zijn nog duurder :-(

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
      In duitsland nog niet gekeken, ik vertrouw het niet. Ik weet dat import etc niet al te moeilijk is en daar een groter aanbod is met betere prijzen maar toch. Duitsland blijft een sjoemelland niet enkel met co2 maar ook met kmstanden, ik vertrouw het allemaal niet. Je zult er zeker goede koopjes kunnen doen maar ik wacht liever op de juiste car van belgische origine.
      km : terecht opgemerkt
      betere prijzen? nog niet gemerkt voor Mazda, wel voor Duitse merken
      meer aanbod : klopt, markt is ook groter
      maar bijna 1000 km rijden om te gaan kijken en dan merken dat ... neen dank je wel

Comment

V50 en e91 zullen idd wat aan kleinere kant zijn, toch denk ik dat je daar wel een fiets in krijgt. Een bmw moet wel zoizo 6cil zijn maar kans is klein dat ik er terug 1 koop. Ik en Bmw brengen ongeluk bij mekaar (e87 en e90 gehad + veel miserie). Liever ne jap, volvo spreekt me ook altijd aan.
        Mazda 6 zal vorig model zijn uiteraard als mijn budget op 12 staat.
        Diegene die je zegt heb ik ook al allemaal gezien.
        Het goeie is dat ik tijd heb, moet mijn wagen ook nog verkopen uiteraard.
        wat heb jij te koop?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
          wat heb jij te koop?
          staat in beginpost, hij heeft dus wa tijd om te zoeken....
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
            staat in beginpost, hij heeft dus wa tijd om te zoeken....
            Dat zal van de vraagprijs afhangen zeker. Laguna coupé dus. Misschien wel de meest ondergewaardeerde coupé van de markt

Comment

ASAP je PB bekijken ;-)
              succes ermee

Comment

BDP neemt de Mazda niet die ik deze middag zag

staat bij Schelkens in Antwerpen een 6 break benzine van 2008 met 120.000 km
                eventueel anderen ie zoiets zoeken ;-)

ik kocht daar deze middag een andere 6
                supertoffe mensen, ...

Comment

Ben je serieus? in 1 stuk? geen goesting om elke dag wiel te demonteren en al. Ik dacht net dat het in een megane niet zou lukken maar in andere eventueel nog wel.
                  Nee voorwiel eraf hé.

Maar dat moet je in zowat elke wagen doen
                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Niet in Mondeo of V70 in elk geval .

Comment

Benzinewagen break/suv/lichte vracht

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                      Nee voorwiel eraf hé.

Ja voila dat dacht ik al. Laat dat nu net niet de bedoeling zijn. Ik moet hem er van ver in kunnen smijten bij wijze van spreken .

Ik denk dat enkel een grote break volstaat. Suv is al van lijst geschrapt eigenlijk wegens meestal iets te kort maar hoge laaddrempel slaagt ook tegen.

Mondeo, passat (geen tsi), v70, mazda 6 en accord (alhoewel minder laadruimte) schieten over momenteel. Ik denk dat ik nog lang ga mogen zoeken

Er zijn er natuurlijk meer maar die spreken me allemaal niet aan.
                      Last edited by SteakFriet; 13/12/2015, 19:48.

Comment

Nee voorwiel eraf hé.

En bij mijn fiets zou ik mijn zadel moeten laten zakken. Maar dat zijn alle 2 snel sluitingen dus duurt niet lang.
                        RIP Den borre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                          Niet in Mondeo of V70 in elk geval .
                          Nja uwen mondeo blijf da ne knappe vinden...
                          RIP Den borre!

Comment

Na een week is alles op een rijtje gezet.

Wat heb ik gevonden naar mijn goesting? Quasi niks
                            Wat heb ik allemaal bekeken: zowat alles op alle zoekertjes
                            Wat heb ik als conclusie: ik denk dat ik beter eens afwacht tot het autosalon en vervolgens mijn budget eens bekijk.

Wie weet koop ik wel gewoon een zeer recente wagen of een nieuwe (alhoewel ik dat laatste nooit ging doen heb ik gezworen). Waarom dan wel misschien een nieuwe? Als ik prijzen van bv een mazda 6 bekijk zijn ze echt wel niet veel hoger dan de tweedehandswagens. Totaal niet gezegd dat het dit model wordt aangezien ik normaal wel voor iets vlotter wou gaan als volgende auto. Tijd zal raad brengen.
                            Ik blijf wel zoekertjes in het oog houden, er moest maar eens iets tussen zitten dat toch aan mijn wensen voldoet.

Comment

Tis natuurlijk ook niet een veelvoorkomende keuze die je zoekt succes alvast
                              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Tis natuurlijk ook niet een veelvoorkomende keuze die je zoekt succes alvast
                                Nee dat besef ik ook des te meer nochtans in diesel geen probleem, het is vooral naft dat problemen geeft.

Comment

in Luik staat er een 2.3 benzine Mondeo te koop ;-) redelijk oud

in de 6 gaat een fiets, zonder voorwiel weg te nemen, dat is ook voor mij één van de puntjes om terug zo ene te nemen ;-)
                                  V70 kan dit ook
                                  grand Espace, grand C4 Picasso ook, maar die wagens zijn veel groter en niet mijn ding, wel heel mooi en confortabel.

Comment

kijk eens in NL hé....de prijzen daar mag je de BPM aftrekken hé. Die hebben veel benzines in aanbieding.
                                    V70,Mondeo,Accord en Mazda 6 zijn allemaal goede keuzes. Vergeet een Passat,die benzinemotoren hebben betrouwbaarheidsproblemen
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Passat zou ik enkel nemen met de oudere atmosferische motoren maar dan zit ja al met bouwjaar tot 2008 ofzo.
                                      Zal toch eerder japanse toer opgaan, een V70 is het ideale maar onvindbaar. Ik zal eens kijken op nl sites maar heb liefst een belgische wagen.

Comment

En deze http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...994?asrc=st|as niet interessant?
                                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                          Nee zegt me niets
                                          Kmstand, frans,vmotor vervangen en daarvoor die prijs...

Comment

Working...
                                          X