Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Stiekem denken aan leuke daily..
Collapse
X
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
-
Morgen deze eens bellen :
BMW 3 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
Op wat moet ik zoal letten bij e36 coupes ? (en x28i motoren?)
Weet dat het een '95er is en daardoor meer BIV, maar dit biedt dan misschien meer mogelijkheden voor mod's aangezien de CO2 niet bekend is ?Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtenmm, fijn ding
CO2 wordt gelezen uit tabellen, meten ze niet op de keuring ofzo,
veel mods kan je niet doen denk ik, behalve luchtfilter en uitlaat? maar gaat voldoende snel zijn
Liefst nog altijd een S14a maar ik heb géén zin om mee te doen aan die hoge prijzen. Is al snel 4000 euro meer dan de beemer, wat ook geen straf is en met 4000 euro kan ik wel andere dingen doenLast edited by CaliforniaDream; 19/03/2015, 21:05.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Gvd die 328 is al weg...Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenGvd die 328 is al weg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAls ge een 328i gaat beginnen modden, koopt dan direct een M3. Ken er zo een paar op BB die al zoveel geld in hun 328i gepompt hebben, dat ze beter afwaren met een M3.
Gewoon een andere uitlaatlijn en inlaat. Ga er geen zotte dingen met doen zoals uitboren, andere nokken ed.
Bij een 200sx zou ik dat wel doen denk ik ..
Trouwens, op BB staat er geen 328i e36 coupe te koop he ?
Ik zou er graag nog eentje kopen voor april..Last edited by CaliforniaDream; 22/03/2015, 12:51.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Ik heb de wensen een beetje naar beneden bijgesteld en zo'n 20 advertenties gemaild die volgens mij potentieel hebben om iets leuks te worden.
In NL staat er ook eentje met wat schade RA. Ziet er wel een verwaarloosde uit maar als hij goedkoop is kan ik hem wel goed zetten met het overige budget. Hoeveel zou het kosten om die schade te repareren?
BMW 3 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
Ook lijkt een e46 328i bijna even duur als een e36 328i. Wat is het verschil in rij ervaring ? Persoonlijk zou ik dan liever een 330i nemen als ik bij de e46's ga shoppen maar die vallen buiten mijn vooropgesteld budget.Last edited by CaliforniaDream; 22/03/2015, 16:12.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenIn de openings post spreekt TS over een 8000€.
Indien hij echt voor een E46 330i wil gaan is er geen betere dan die van jou Bimmer!
Ik raad TS deze dan ook aan
Ben er vandaag nog mee naar de BB meet & greet geweest in Gent, veel complimenten over gekregen
Comment
-
Ik was eerder aan het denken aan 6k euro max voor de auto. Dan hou ik nog wat extra over voor mods en fixes.
En die van Bimmer is te mooi voor mij, daar durf ik niet met rijdenEn als ik voor de 8k ga, dan koop ik liever een 200sx
Heb nog 2 200sx'en gemaild, eentje is wel niet zo deftig qua lak ed maar wel origineel.
De andere is eigenlijk te duur maar ben nog aan het onderhandelenDe kans dat het een 200sx wordt is 2/10 vrees ik. Ik zoek er ook niet echt meer achter, ben eerder aan het zoeken naar een e36 328i dus, die je wel voor 4k moet kunnen opppikken denk ik?
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk was eerder aan het denken aan 6k euro max voor de auto. Dan hou ik nog wat extra over voor mods en fixes.
En die van Bimmer is te mooi voor mij, daar durf ik niet met rijdenEn als ik voor de 8k ga, dan koop ik liever een 200sx
Heb nog 2 200sx'en gemaild, eentje is wel niet zo deftig qua lak ed maar wel origineel.
De andere is eigenlijk te duur maar ben nog aan het onderhandelenDe kans dat het een 200sx wordt is 2/10 vrees ik. Ik zoek er ook niet echt meer achter, ben eerder aan het zoeken naar een e36 328i dus, die je wel voor 4k moet kunnen opppikken denk ik?
Indien ge een goedkope kar koopt, gaat ge er sowieso geld in moeten pompen om die in orde te zetten.
No offense, maar voor 4k / 6k voor een E36 / E46 gaat ge enkel bakken vinden met kosten aan.
Mijn 330i was 6,7k en heb er nu een goeie 5k in gestoken, en nu staat die mechanisch zo goed als perfect.
Had altijd wel zijn onderhoud gekregen (had een onderhoudsboek), maar dingen zoals thermostaat, dempers, brandstofpomp, rubbers enz... waren allemaal versleten.
Echt waar, koopt liever een iets duurdere met alle facturen / onderhoudsboek waarvan ge zeker zijt, ipv een twijfelgeval.
Of blijf er gewoon van weg indien ge bij uw budget blijft en ga dan voor een 200sx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAls ge voor een BMW E36 / E46 gaat, NIET besparen!
Indien ge een goedkope kar koopt, gaat ge er sowieso geld in moeten pompen om die in orde te zetten.
No offense, maar voor 4k / 6k voor een E36 / E46 gaat ge enkel bakken vinden met kosten aan.
Mijn 330i was 6,7k en heb er nu een goeie 5k in gestoken, en nu staat die mechanisch zo goed als perfect.
Had altijd wel zijn onderhoud gekregen (had een onderhoudsboek), maar dingen zoals thermostaat, dempers, brandstofpomp, rubbers enz... waren allemaal versleten.
Echt waar, koopt liever een iets duurdere met alle facturen / onderhoudsboek waarvan ge zeker zijt, ipv een twijfelgeval.
Of blijf er gewoon van weg indien ge bij uw budget blijft en ga dan voor een 200sx.Een goede vinden is natuurlijk niet gemakkelijk... Heb jij trouwens u 330i in BE of D gekocht ?
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenVoor E46 kan ik u daar in zeker volgen. Daarom dat ik ook niet van plan ben zo eentje te kopen. Voor 4-6k moet je normaal wel een goede E36 vinden. Oké niet perfect maar dat moet helemaal niet voor mij. En het zijn oude bakken en tuurlijk gaat daar al eens iets aan kapot. Als je kijkt op mobile zie je zelf geen E36 328i coupe boven de 6.000 gaan. En ik geef u volledig gelijk, beter eentje kopen die duurder is en dat ga ik ook zeker doen. Ik ga geen E36 coupe kopen van de 12e eigenaar met 300.000 km waar het leder al van de stoelen hangt enzoEen goede vinden is natuurlijk niet gemakkelijk... Heb jij trouwens u 330i in BE of D gekocht ?
Ik heb mijn 330i van op BB, en die BB'er had haar geïmporteerd.
Zou sowieso eentje uit het buitenland halen. In BE vind je die zo goed als niet.
Tenzij je een zeer specifieke zoekt zoals de mijne, en daarmee bedoel ik de mods.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWat vooral belangrijk is, zijn de facturen. Zwakke punten opzoeken van een 328i, en dan zien welke factuur aanwezig is mbt dat zwakke punt.
Ik heb mijn 330i van op BB, en die BB'er had haar geïmporteerd.
Zou sowieso eentje uit het buitenland halen. In BE vind je die zo goed als niet.
Tenzij je een zeer specifieke zoekt zoals de mijne, en daarmee bedoel ik de mods.
op BB staat er ook geen te koop helaas :p
Ik wil geen overhaaste koop doen, gewoon ze allemaal mooi afwegen en bekijken en als ik er eentje heb gevonden die aan m'n wensen voldoet, ga ik kijken.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Geen sedan, en 325i is al 3e keuze voor mij.. :/
Dan komt er en BE eens een 200sx te koop, dan is het zo een verneukte...:
Nissan 200SX ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
Deze ook gemaild (in het engels, kan geen duits...), maar geen antwoord...
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
Comment