Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weekendauto van 27500 euro inclusief biv en wegentaks

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weekendauto van 27500 euro inclusief biv en wegentaks

Hallo heeft iemand suggesties voor een weekendauto
    momenteel denk ik aan een 635d cabrio maar suggesties zijn welkom maar niets met 2000 euro wegentaks per jaar en ook niet de mindere 3000cc van de benzine omdat het geluid mooier zou zijn
    wie verrast mij

dus je zoekt een diesel als weekendauto?
    of toch een benzine met >3000 cc?

Verduidelijk je aub.
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Moet geen diesel zijn maar momenteel zou het de 635d cabrio zijn

Comment

keuze zou gaan tussen de GT86 en een CLK350
        lets have some more member berries

Comment

Bmw 335i.

Comment

Heb eens effe snel gezocht;

http://www.kapaza.be/nl/lotus/lotus-elise-111r-89764384.htm

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

2012 Opel Astra ST Ecoflex
            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Megane RS, Audi TTS, Nissan 370Z, Porsche Cayman, BMW 335, Audi S5,...

Keuze genoeg zou ik denken.

Comment

Blijkbaar alles behalve een 635d cabrio

Comment

Je kan mijn M3 kopen
                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Onze Focus St van 4 maand oud met garantie tot 2019: http://www.hothatchcenter.be/aanbod.html
                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Een focus is nu toch niet echt een weekendauto..

370Z zou ik kiezen
                      BMW X5 45e

Comment

Hoeveel personen moeten er in passen? Indien maximum 2, dan is een S2000 wel een leuke optie
                        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Minibmw Bekijk Berichten
                          Blijkbaar alles behalve een 635d cabrio
                          ik zou de 635 zeker op de oprit willen maar nieuwprijs is die een pak duurder dan je 27k en dat heeft zijn weerslag op onderhoud en de daarbij horende onderdelen.
                          Al genoeg kennissen gehad die een auto die ver boven hun budget ligt kopen voor een schappelijke prijs en dan bij het eerste onderhoud deze amper kunnen betalen.
                          Als je zeker zijt dat dit geen probleem is gewoon voor de BMW gaan

Comment

Moeten er bij gelegenheid wel 4 in kunnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              ik zou de 635 zeker op de oprit willen maar nieuwprijs is die een pak duurder dan je 27k en dat heeft zijn weerslag op onderhoud en de daarbij horende onderdelen.
                              Al genoeg kennissen gehad die een auto die ver boven hun budget ligt kopen voor een schappelijke prijs en dan bij het eerste onderhoud deze amper kunnen betalen.
                              Als je zeker zijt dat dit geen probleem is gewoon voor de BMW gaan
                              Maak je geen zorgen over het onderhoud en verbruik ben hier realistisch genoeg in daarom wordt het geen m3 cabriolet met de V8 in want dat zou men eerste. Keus zijn maar valt af omwille van wegentaks en onderhoudskosten

Comment

welja gewoon voor de 6 gaan! als weekendwagen zie ik wel niet direct het voordeel van diesel tegenover benzine

Comment

Hier zie een 996, over de motor hoef je je alvast geen zorgen te maken want er zit al een nieuwe in, ook ruim binnen budget
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                    Hier zie een 996, over de motor hoef je je alvast geen zorgen te maken want er zit al een nieuwe in, ook ruim binnen budget
                                    Porsche boxster maar zeker geen dieselstoof cabrio !

Comment

Onze 135i DKG cabrio: http://www.autoforum.be/showthread.p...DKG&highlight=
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Een 630i of 645i kost een pak minder. Misschien ook ééns overwegen.

Comment

Working...
                                        X