Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke semi-slicks

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb het eens even opgezocht. Ik heb bandenmaat 225/40/18. In mei heb ik mijn laatste paar gekocht voor € 547,79 incl. BTW, montage, balanceren en milieubijdrage.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ik heb het eens even opgezocht. Ik heb bandenmaat 225/40/18. In mei heb ik mijn laatste paar gekocht voor € 547,79 incl. BTW, montage, balanceren en milieubijdrage.
      Ok, ik zal eens horen achter de prijs,ik weet wel dat ik voor mijn 235 40 18 245 euro per stuk betaald heb alles in..

Comment

@Brechen: je hebt de AD08R nu al eventjes, wat zijn de eerste impressies?
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Moeilijk te zeggen, heb ze nog geen een keer warm gereden, nog geen 500km mee gedaan denk ik :p 21 april 1ste trackday ermee, dan ga ik meer kunnen vertellen. Ze piepen wel bijna niet, in tegenstelling tot de r1r en mijn winterbanden.

Comment

Allez, dat werkt goed koud dan...
            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

heb er momenteel geen klagen van voor hetgeen ik er al mee gedaan heb, de remafstand in vergelijking met mijn winterbanden is weer een wereld van verschil. geeft echt vertrouwen in het remmen

Comment

nu al efkes op de AD08R, dit zijn mijn bevindingen:
                +piept bijna niet bij gripverlies
                +grip blijft hetzelfde als ze warm staan, dus geen gripverlies
                +veel grip voor een niet-semislick

-blokkeert beduidend rapper bij noodstop dan een echte semislick
                -heb der precies geen vertrouwen in in de regen

conclusie, volgend jaar terug een echte semislick!

Comment

Zie niet hoe een echte semi beter is in de regen... maar ok, als dat zo aanvoelt dan is dat zo. Vertrouwen is belangrijk.

Vraagjes:
                  Welke luchtdruk heb je erop?
                  Hoeveel noodstoppen doe je zo? Want ondergrond kan ook de oorzaak zijn als het maar ene keer was...
                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

semi is pas slecht als er staand water is, kan goed zijn dat em op een gewoon vochtige ondergrond meer grip heeft dan een gewone band. druk vooraan 2.2 en achter 2.0 ongeveer. daarjust paar keer op verschillende ondergronden geprobeerd, not impressed. in de nat is het nog veel erger zelfs

Comment

Probeer eens op 2bar voor...
                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                        nu al efkes op de AD08R, dit zijn mijn bevindingen:
                        +piept bijna niet bij gripverlies
                        +grip blijft hetzelfde als ze warm staan, dus geen gripverlies
                        +veel grip voor een niet-semislick

-blokkeert beduidend rapper bij noodstop dan een echte semislick
                        -heb der precies geen vertrouwen in in de regen

conclusie, volgend jaar terug een echte semislick!
                        Ik vind ze juist SUPER in de regen, geeft erg veel vertrouwen!

Comment

Heb eigenlijk niet meer gekeken sinds laatste trackday op paasmaandag, denk dat em 2.1 rondom staat momenteel. Volgend jaar toch eens de dunlop direzza dz03g proberen.

Comment

Als ik het zo lees,toch eens prijs gaan vragen voor de yokohama advan Ad08r ,kumho's Ku 36 die er nu op ligt,vind ik een te zwakke wang hebben,althans voor mijn hok .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                              Als ik het zo lees,toch eens prijs gaan vragen voor de yokohama advan Ad08r ,kumho's Ku 36 die er nu op ligt,vind ik een te zwakke wang hebben,althans voor mijn hok .
                              Jij hebt nu semi slick kumho ecsta ku36 op je MRS?

Comment

Working...
                              X