Ik heb het eens even opgezocht. Ik heb bandenmaat 225/40/18. In mei heb ik mijn laatste paar gekocht voor € 547,79 incl. BTW, montage, balanceren en milieubijdrage.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
welke semi-slicks
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb het eens even opgezocht. Ik heb bandenmaat 225/40/18. In mei heb ik mijn laatste paar gekocht voor € 547,79 incl. BTW, montage, balanceren en milieubijdrage.
Comment
-
nu al efkes op de AD08R, dit zijn mijn bevindingen:
+piept bijna niet bij gripverlies
+grip blijft hetzelfde als ze warm staan, dus geen gripverlies
+veel grip voor een niet-semislick
-blokkeert beduidend rapper bij noodstop dan een echte semislick
-heb der precies geen vertrouwen in in de regen
conclusie, volgend jaar terug een echte semislick!
Comment
-
Zie niet hoe een echte semi beter is in de regen... maar ok, als dat zo aanvoelt dan is dat zo. Vertrouwen is belangrijk.
Vraagjes:
Welke luchtdruk heb je erop?
Hoeveel noodstoppen doe je zo? Want ondergrond kan ook de oorzaak zijn als het maar ene keer was...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
semi is pas slecht als er staand water is, kan goed zijn dat em op een gewoon vochtige ondergrond meer grip heeft dan een gewone band. druk vooraan 2.2 en achter 2.0 ongeveer. daarjust paar keer op verschillende ondergronden geprobeerd, not impressed. in de nat is het nog veel erger zelfs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtennu al efkes op de AD08R, dit zijn mijn bevindingen:
+piept bijna niet bij gripverlies
+grip blijft hetzelfde als ze warm staan, dus geen gripverlies
+veel grip voor een niet-semislick
-blokkeert beduidend rapper bij noodstop dan een echte semislick
-heb der precies geen vertrouwen in in de regen
conclusie, volgend jaar terug een echte semislick!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenAls ik het zo lees,toch eens prijs gaan vragen voor de yokohama advan Ad08r ,kumho's Ku 36 die er nu op ligt,vind ik een te zwakke wang hebben,althans voor mijn hok .
Comment
Comment