Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw 435i M-performance of wachten op M4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alé proficiat

Comment

• Dikke proficiat, zalige motor. Rond die tijd, vanaf Juni worden de eerste M4's toch ook uitgeleverd? Vorige week de M irl gezien. Had men zinnen ook op de 435i staan maar nu ben ik toch verkocht aan de M4.
      Last edited by DolF; 26/01/2014, 12:47.
      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
        Dikke proficiat, zalige motor. Rond die tijd, vanaf Juni worden de eerste M4's toch ook uitgeleverd? Vorige week de M irl gezien. Had men zinnen ook op de 435i staan maar nu ben ik toch verkocht aan de M4.
        de prijzen van de M4 zijn nu bekent en het grote prijsverschil met de 435i is mij niet waard, maar das uiteraard weer persoonlijke mening .
        ik heb een M3 gehad , fantastische wagen maar alles raak je gewend en wil niet zoveel geld meer uitgeven omdat ik zograag eens vernieuw vantijd .
        Met de bijkomende mods zal het ook wel ne keer iets speciaals worden tegen een nog betaalbare prijs .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
          de prijzen van de M4 zijn nu bekent en het grote prijsverschil met de 435i is mij niet waard, maar das uiteraard weer persoonlijke mening .
          ik heb een M3 gehad , fantastische wagen maar alles raak je gewend en wil niet zoveel geld meer uitgeven omdat ik zograag eens vernieuw vantijd .
          Met de bijkomende mods zal het ook wel ne keer iets speciaals worden tegen een nog betaalbare prijs .
          Is het verschil dan nog zo groot met de M4 met die mods op de 435i?

Comment

Is het verschil dan nog zo groot met de M4 met die mods op de 435i?
            ja scheelt toch 40k en das toch redelijk wat

Comment

• 40k? Met gelijke uitrusting zal het prijsverschil eerder 25k euro zijn.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                40k? Met gelijke uitrusting zal het prijsverschil eerder 25k euro zijn.
                de zelfde uitrusting is en kan bijna niet ook want t'zijn 2 totaal verschillende wagens .

toch heb ik redelijk wat opties en de prijs verschilt 40k zoals eerder aangegeven

Comment

• Dan moet jij toch eens dringend terug naar uw verdeler. Een standaard M4 met M-DKG kost €82.820,- euro. Als je dan een 435i neemt met sportautomaat, M-sportpakket, en je neemt de zaken als optie die een M4 standaard heeft (Navi professional, leder,...) dan kost deze 61.645,-. Ik ben eens benieuwd wat dan de prijs is na het toevoegen van al die M-performance addenda en andere velgen en uitlaat. Het prijsverschil kan dus onmogelijk 40k zijn. Het zal eerder de helft zijn.
                  OO 00 OO

Comment

Dan moet jij toch eens dringend terug naar uw verdeler. Een standaard M4 met M-DKG kost €82.820,- euro. Als je dan een 435i neemt met sportautomaat, M-sportpakket, en je neemt de zaken als optie die een M4 standaard heeft (Navi professional, leder,...) dan kost deze 61.645,-. Ik ben eens benieuwd wat dan de prijs is na het toevoegen van al die M-performance addenda en andere velgen en uitlaat. Het prijsverschil kan dus onmogelijk 40k zijn. Het zal eerder de helft zijn.
                    De M4 heeft inderdaad heel veel standaard.
                    Als ik de 435i configureer met oa. M-pakket met 19" velgen en M-sportremmen ,Sport-automaat, Navi Prof, Xenon, Schuifdak, auto airco, verwarmde lederen zetels, Harman kardon soundsystem, Speedlimit info,...
                    en ik neem de M4 met dezelfde opties kom ik aan een verschil van 18 a 19k.

Comment

De M4 heeft inderdaad heel veel standaard.
                      Als ik de 435i configureer met oa. M-pakket met 19" velgen en M-sportremmen ,Sport-automaat, Navi Prof, Xenon, Schuifdak, auto airco, verwarmde lederen zetels, Harman kardon soundsystem, Speedlimit info,...
                      en ik neem de M4 met dezelfde opties kom ik aan een verschil van 18 a 19k.
                      opties zijn : gewone navi ( is een louter zondagswagen)
                      m - pakket
                      zwarte achterruiten
                      parkeerensoren
                      m -adaptieve sportophanging
                      sportautomaat

wagen is besteld via speciale formule en komt hier met 4000km bij mij aan en dit scheelt duizenden euros , enkel 3 maand langer wachten . ( kon kleur en alle opties zelf bepalen )

Comment

• Ah ok, je hebt een jonge tweedehands kunnen kopen die als demo heeft gediend. Dat is natuurlijk andere koek.
                        OO 00 OO

Comment

Ah ok, je hebt een jonge tweedehands kunnen kopen die als demo heeft gediend. Dat is natuurlijk andere koek.
                          Denk dat hij hem zelf heeft samengesteld en als demo laat gebruiken.
                          Gebeurt dikwijls de laatste jaren.

Tapatalk Pro
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ah ok, je hebt een jonge tweedehands kunnen kopen die als demo heeft gediend. Dat is natuurlijk andere koek.
                            nee jong , zelf samengesteld!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Denk dat hij hem zelf heeft samengesteld en als demo laat gebruiken.
                              Gebeurt dikwijls de laatste jaren.

Tapatalk Pro
                              juist !!!!

Comment

• Dat is zoals gTa destijds zijn 120d heeft gekocht. Wordt er dan nog veel extra korting gegeven tov een nieuwe? Kan je dat zo bestellen bij je verdeler, of moet je de juiste contacten hebben hiervoor?
                                OO 00 OO

Comment

• Verdelers zijn blij dat ze zo iemand vinden!
                                  Een zelf (door de garage) samengesteld toonzaalmodel blijft dikwijls heel lang staan. Met die formule zijn ze zeker van een koper.

Je moet je er als klant wel natuurlijk van vergewissen dat er niet teveel bandenstampers mee gaan rijden die het spel met koude motor gaan opentrekken.
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• M4 gezien op salon en fuck dat ding is vet.

Comment

• Inderdaad een fraai voertuig. In de versie 416i en tegen een redelijke prijs zou ik deze eventueel wel aanvaardbaar vinden. Jammer van de tweedeurs uitvoering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                        Verdelers zijn blij dat ze zo iemand vinden!
                                        Een zelf (door de garage) samengesteld toonzaalmodel blijft dikwijls heel lang staan. Met die formule zijn ze zeker van een koper.

Je moet je er als klant wel natuurlijk van vergewissen dat er niet teveel bandenstampers mee gaan rijden die het spel met koude motor gaan opentrekken.
                                        Toen ik mijn 5 kocht had ik hier ook achter geinformeerd. Kreeg dan 11% korting t.o.v. de gebruikelijke 7% maar dan zou de garage de wagen 6 maanden gebruiken.
                                        Dit zou ongeveer € 2200 extra korting geweest zijn. Daar doe ik het niet voor, dat zou te zot zijn.

Comment

• ik heb ooit mijn vette zo kunnen kopen .. was een demo van de dealer en had toen 400 km op de teller ... ging 10 K af ... dat was al de moeite .

En dan even inpikken op her verhaal hier . Ook al is de beslissing gevallen , ik kan u dik gelijk geven . Jij hebt ook een dikke amerikaanse powerbak staan , dus je gaat niet meer onder de indruk zijn van de 'power' van de M . En voor dagelijks te gebruiken is de 35 i zeker snel genoeg en zeer leuk schakelen met de sportautomaat .

Had ook een moment spijt dat de M geen jaartje eerder uit is gekomen , want ik wel ooit eens een "echte" M in mijn bezit hebben gehad .
                                          Maar als ik dan het prijsverschil zie dan vind ik het er een beetje over . Die blauwe M3 op het salon kost 110K ..dan koop ik me in 2015 liever een nieuwe corvette Z06 en dan heb ik voor een beetje meer geld een exclusieve supercar .

Proficiat met uw aankoop !

Comment

Working...
                                          X