Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste auto om te leren rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

[QUOTE=Ford-Power;5194530]The B525 is a 2.5 L (2,521 cc) straight-five. Bore is 83 mm (3.3 in) and stroke is 93.2 mm (3.7 in). It also has an assembled cast aluminium intake manifold.
    B5254T2[edit]
    is er geen enkele mogelijkheid om Ford-Power automatisch te bannen als hij het word ford of focus ofzo gebruikt ?

Comment

op autominded heeft iemand onlangs ongeveer dezelfde gekocht voor, ik denk, minder dan 800 euro, had ook zo weinig km's en met dezelfde motor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        zijn liefde voor fords is mooi, ik spoor hem slechts aan zinnige argumenten te zoeken

je doet trouwens net hetzelfde in 1 post, of niet?
        Ik wist dat die reactie ging komen. Had het er nog moeten bijzetten. Maar bij die jongen valt niets aan te sporen, het is een verloren zaak.

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
        die 340 is inderdaad iets tof valt over na te denken en ik ken nu niet veel van de prijzen maar lijkt me niet zo heel veel
        Op het forum zit er ook eentje, maar kan het topic nu niet vinden. Het is een drifterke, ongeveer zoals dit

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Volvo 340 Mijn bomma heeft nog zo eentje gehad en ik heb nog steeds heimwee naar dat ding.

Comment

En weer een topic verziekt door die gast... Ongelofelijk...
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
              En weer een topic verziekt door die gast... Ongelofelijk...
              Ik vind het nog meevallen, veel ontopic tussen de ford zever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                Volvo 340 Mijn bomma heeft nog zo eentje gehad en ik heb nog steeds heimwee naar dat ding.
                Ik vond dat vroeger nooit mooie karren, en nu nog niet eigenlijk in standaard-uiterlijk. Maar er zijn wel vette dingen van te maken. + dat het een RWD is (en het zo'n underdog-kar is) maakt het nog eens extra leuk/interessant.

De sedan versie is ook nog leuk.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Wel wat duur voor een 340, niet? Maar ik zou dus ook voor zoiets gaan, of een betrouwbare Benz of Jap.
                  Het is een dure maar hij ziet er ook wel heel erg mint uit. Misschien valt er nog wel te onderhandelen. Maar voor mij is hij dat waard indien hij effectief mint is (of bijna mint), volledig rijklaar is (dus geen kar die al tien jaar stil staat of zo) en met gekende historiek. Liefhebbersprijs zeker

Comment

En die volvo 340's zijn nog sterk ook, mijn bomma reed daar altijd gas-planche mee op de autostrade en heeft die ooit zelfs met de 4 wielen van de grond gekregen op overweg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                      En die volvo 340's zijn nog sterk ook, mijn bomma reed daar altijd gas-planche mee op de autostrade en heeft die ooit zelfs met de 4 wielen van de grond gekregen op overweg
                      Zalig

Doet me denken aan dit

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

de bol-volvo zei ik daar als kleine tegen (was wel nog de 343)

Comment

Ik wist dat die reactie ging komen. Had het er nog moeten bijzetten. Maar bij die jongen valt niets aan te sporen, het is een verloren zaak.

Op het forum zit er ook eentje, maar kan het topic nu niet vinden. Het is een drifterke, ongeveer zoals dit

bedoel je deze ? http://www.autoforum.be/showthread.p...ight=volvo+340
                          RIP Den borre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                            Jup

Ik begin zowaar zin te krijgen in een 340 of gelijkaardig cheap driftable hok. :')

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Comment

Draait je km-stand eigenlijk echt terug bij het achteruit rijden? Nee toch?

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Draait je km-stand eigenlijk echt terug bij het achteruit rijden? Nee toch?
                                  Nog nooit geprobeerd eigenlijk... misschien bij de 340 wel

Comment

Zalig

Doet me denken aan dit

Zoiets ja , mijn bomma is niet echt representatief voor de oudjes achter het stuur, die rijd echt nog goed door. Voor haar 78e verjaardag ging ze eens een weekendje naar noord frankrijk, ze is toen geflitst aan 137km/u, gecorrigeerde snelheid.
                                    Last edited by ; 13/10/2013, 17:20.

Comment

Nog nooit geprobeerd eigenlijk... misschien bij de 340 wel
                                      het zou wel geestig zijn
                                      Last edited by J_o_n_a_s_; 13/10/2013, 17:25.
                                      RIP Den borre!

Comment

(wel veel automaten precies)

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

in de nederlandse versie scheurt dit oudje zelfs en honda civic of crx dat kan ik niet goed zien
                                          RIP Den borre!

Comment

Working...
                                          X