Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hulp bij kiezen van coupé
Collapse
X
-
-
Hallo,
Na HEEL wat wikken en wegen, kijken en testrijden ben ik tot de keuze gekomen om een 335i te kopen.
Ik weet er eentje staan met 50 000km van 12/2008 voor ongeveer 23000 euro met volgende opties :
Automatische klimaatregeling
Cruise Control
Electrische ruiten
Electrische zetelverstelling
HU/AU nieuw
Leder bekleding
Mistlampen
Multifunctioneel stuur
Parkeersensoren
Sportophanging
Sportzetels
Xenon Lichten
Ie staat bij een handelaar aan de andere kant van België waardoor "het jaar garantie" niet echt iets is waar ik veel aan heb. De verkoper zou van die garantie afzien en daardoor 1000 euro laten vallen.
Minpuntjes aan de wagen : Banden zijn nog op 20% (ongeveer natuurlijk) en rechtervoorvelg is in verkrachtte staat.
Mijn vraagjes :
- Is dit een eerlijke prijs voor deze wagen?
- Zouden jullie het zelf overwegen om deze wagen zonder garantie te kopen? Of zouden jullie een (niet bmw) garagist van langs hier inschakelen om de wagen te halen, na te zien, te keuren en een jaar garantie op te geven voor 1500euro? Met de kans dat die er natuurlijk nog iets meer van krijgt dan ik.
Thx
Comment
-
Bam die van Nick op het forum.
Doe hem een bod van 23k wie weet. 450 pk, lsd , uitlaat miltek. Iedere mod waarvan een 335i eigenaar droomt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals het een E92 is zou ik hem laten linksliggen. wij hebben er 1 en kvind dat echt een overgehypte brol wagen die zijn geld niet waard isBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEen mercedes is natuurlijk beter.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/antwerpen/bmw-33...3-77482509.htm
Bam die van Nick op het forum.
Doe hem een bod van 23k wie weet. 450 pk, lsd , uitlaat miltek. Iedere mod waarvan een 335i eigenaar droomt .
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEen 335i is een bangelijke auto om mee te rijden, ik zou die garantie er wel bijnemen voor die € 1.000.
stel als er toch iets kapot gaat onder garantie kan je al snel aan die 1.000euro zitten
Nog andere mensen met ervaring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenah omdat er een bmw badge op plakt mag er weer geen negatief commentaar op gegeven worden... ik vind de i-drive in de E90 reeks slecht, elke maand is er wel een mankement aan en vreemd genoeg nog nooit eens een verrast gezicht kunnen bespeuren bij de dealer, comfort en baanligging... tja zeker niet slecht maar dan vind ik de C toch stukken beter ja. enkel de gasrespons en versnellingsbak kan ik geen slecht woord over zeggen
maar zeggen dat een E92 brol is is gewoon zever.
dat je pech hebt met uw model is idd spijtig maar wilt niet zeggen dat heel het merk brol is want dan had mercedes al lang failliet moeten zijn met al hun roestbakken eind jaren 90 begin 2000.
ik ben heel content van de E92, enorm snel, ziet er supergoed uit, goede zitpositie, bangelijke i-drive en surround sound. Wat wel beter kon is de ophanging en de te trage automaat.BMW X5 45e
Comment
-
BMW X5 45e
Comment
Comment