Dat die een nieuwe motor heeft gekregen doet je niet twijfelen of is dat iets wat wel vaker voorkomt bij een porsche?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
budget 30.000, en nu?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ranger Joe Bekijk BerichtenDat die een nieuwe motor heeft gekregen doet je niet twijfelen of is dat iets wat wel vaker voorkomt bij een porsche?
Maar de kans dat dat twee keer voorkomt is al een heel pak kleiner dan bij één die nog geen nieuwe motor heeft he.
vermits het een verbeterde motor is zal de kans nog wat kleiner worden. uitsluiten kan je dat nooit natuurlijk.
Heb vroeger ook al eens een BMW 316 gehad en die motor is ook kapot gegaan, gelukkig in garantie dus dat werd vervangen met de vingerknip zonder veel zever.
dan mag je nog zo voorzichtig genoeg zijn met je onderhoud of warm draaien, een constructie fout kan altijd eens voorkomen.
Het gebeurd natuurlijk ook en veel door mensen die hun motor mishandelen , maar die periode ben ik al ontgroeit, dat was in mijn golf GTI periode toen ik een jaar of 24 was.
Comment
-
Vandaag testrit gaan doen met de cayman 3.4s van in duinbergen. door de polder landweggetjes gescheurd in gewone mode, sport mode, met en zonder PASM (na de nodige opwarming van de motor natuurlijk).
Verschoot er van wat dat ding allemaal afkan, heb ooit eens met Bas himself meegereden in zijn exige en ronde punten genomen tegen serieuze snelheid en dat kon daar zeker aan typen
Ik was volledig verkocht, prachtstaat van de wagen, geen krasje, geen steenslag, niets.Interieur ook niks aan te merken.
Samen naar de autocontrole geweest en enkel opmerking gehad over de staat van de achterste banden voor de rest niets aan mankementen gevonden ook via ODB uitgelezen op eventuele fouten (niets).
voorbanden waren juist vernieuwd.
Direct nieuwe achter banden gaan opleggen Pirelli P Zero 165/19", terug naar de controle, was ondertussen gesloten. Pech... maandag terug.
Alle facturen van onderhoud en verslag van de nieuwe motor waren aanwezig, steeds correct onderhouden geweest.
Motor is na garantie vervangen geweest maar porsche heeft daar 75% van betaald (gezien op factuur en verslag). was constructiefout.
Sleutel is uitgelezen geweest en niets van misbruik ivm tegen de rpm begrenzer gereden te hebben enz...(deftig verslag)
Heb voorschot gegeven, kan dus zeggen dat ik nu de gelukkige bezitter ben van een Porsche Cayman 3.4 S manueel met chronopack
Met wat geluk woensdag op mijne oprit.
Allen bedankt voor jullie advies en voorstellen, maar iedereen heeft natuurlijk een verschillende smaak he. Denk dat ik geen verkeerde keus gemaakt heb.
Comment
-
Proficiat met de aankoop!!
Blij te lezen dat het zo goed is meegevallen van deze keer!
Hopelijk heb je hem zo snel mogelijk, dat je er nog even van kan genieten voor je weer een paar weken weg bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDikke proficiat!
Echt een pracht auto
Heb al veel goeie dingen van Raes racing in wijnegem gehoord.
Trouwens ook heel content van porsche center antwerpen hier!
Racing raes is natuurlijk wel gemakkelijk voor mij, is een kwartiertje rijden. oh juist met de porsche zal dat maar 10 min zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk BerichtenRacing raes is natuurlijk wel gemakkelijk voor mij, is een kwartiertje rijden. oh juist met de porsche zal dat maar 10 min zijn.
Pca zal vanaf volgend jaar ook wel gemakkelijk worden want die komen ergens die lange baan richting het vliegveld als ik het goed voorheb.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk BerichtenRacing raes is natuurlijk wel gemakkelijk voor mij, is een kwartiertje rijden. oh juist met de porsche zal dat maar 10 min zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIdd
Pca zal vanaf volgend jaar ook wel gemakkelijk worden want die komen ergens die lange baan richting het vliegveld als ik het goed voorheb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk BerichtenDat zou pas gemakkelijk zijn, enig idee wanneer ?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk dacht in de loop van volgend jaar dat ze het klaar zou moeten zijn.BMW X5 45e
Comment
Comment