Mededeling

Collapse
No announcement yet.

budget 30.000, en nu?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat die een nieuwe motor heeft gekregen doet je niet twijfelen of is dat iets wat wel vaker voorkomt bij een porsche?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ranger Joe Bekijk Berichten
      Dat die een nieuwe motor heeft gekregen doet je niet twijfelen of is dat iets wat wel vaker voorkomt bij een porsche?
      Enig idee hoe veel keer dat voor komt bij een wagen ? meer dan je denk. luister maar eens bij de M-lovers op deze site.
      Maar de kans dat dat twee keer voorkomt is al een heel pak kleiner dan bij één die nog geen nieuwe motor heeft he.
      vermits het een verbeterde motor is zal de kans nog wat kleiner worden. uitsluiten kan je dat nooit natuurlijk.

Heb vroeger ook al eens een BMW 316 gehad en die motor is ook kapot gegaan, gelukkig in garantie dus dat werd vervangen met de vingerknip zonder veel zever.
      dan mag je nog zo voorzichtig genoeg zijn met je onderhoud of warm draaien, een constructie fout kan altijd eens voorkomen.
      Het gebeurd natuurlijk ook en veel door mensen die hun motor mishandelen , maar die periode ben ik al ontgroeit, dat was in mijn golf GTI periode toen ik een jaar of 24 was.

Comment

• Vandaag testrit gaan doen met de cayman 3.4s van in duinbergen. door de polder landweggetjes gescheurd in gewone mode, sport mode, met en zonder PASM (na de nodige opwarming van de motor natuurlijk).
        Verschoot er van wat dat ding allemaal afkan, heb ooit eens met Bas himself meegereden in zijn exige en ronde punten genomen tegen serieuze snelheid en dat kon daar zeker aan typen
        Ik was volledig verkocht, prachtstaat van de wagen, geen krasje, geen steenslag, niets.Interieur ook niks aan te merken.
        Samen naar de autocontrole geweest en enkel opmerking gehad over de staat van de achterste banden voor de rest niets aan mankementen gevonden ook via ODB uitgelezen op eventuele fouten (niets).
        voorbanden waren juist vernieuwd.
        Direct nieuwe achter banden gaan opleggen Pirelli P Zero 165/19", terug naar de controle, was ondertussen gesloten. Pech... maandag terug.
        Alle facturen van onderhoud en verslag van de nieuwe motor waren aanwezig, steeds correct onderhouden geweest.
        Motor is na garantie vervangen geweest maar porsche heeft daar 75% van betaald (gezien op factuur en verslag). was constructiefout.
        Sleutel is uitgelezen geweest en niets van misbruik ivm tegen de rpm begrenzer gereden te hebben enz...(deftig verslag)
        Heb voorschot gegeven, kan dus zeggen dat ik nu de gelukkige bezitter ben van een Porsche Cayman 3.4 S manueel met chronopack
        Met wat geluk woensdag op mijne oprit.
        Allen bedankt voor jullie advies en voorstellen, maar iedereen heeft natuurlijk een verschillende smaak he. Denk dat ik geen verkeerde keus gemaakt heb.

Comment

• Zalig om te lezen

Dikke proficiat

Comment

• Proficiat met de aankoop!!
            Blij te lezen dat het zo goed is meegevallen van deze keer!
            Hopelijk heb je hem zo snel mogelijk, dat je er nog even van kan genieten voor je weer een paar weken weg bent
            2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

• ik hoop van woensdag ten laatste donderdag.
              ja had er een goed gevoel bij, zeer correcte persoon.
              Nu nog een goede Porsche garage vinden voor onderhoud, zal iets voor de 'porsche lovers' forum worden veronderstel ik.

Comment

• Dikke proficiat gewenst, zag er inderdaad direct een goed exemplaar uit.

Comment

• Dikke proficiat!
                  Echt een pracht auto

Heb al veel goeie dingen van Raes racing in wijnegem gehoord.

Trouwens ook heel content van porsche center antwerpen hier!
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Dikke proficiat!
                    Echt een pracht auto

Heb al veel goeie dingen van Raes racing in wijnegem gehoord.

Trouwens ook heel content van porsche center antwerpen hier!

Racing raes is natuurlijk wel gemakkelijk voor mij, is een kwartiertje rijden. oh juist met de porsche zal dat maar 10 min zijn.

Comment

• proficiat met de aankoop
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Alweer een Porschist bij op dit forum. Gelukzak!
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door agustabe Bekijk Berichten
                          Racing raes is natuurlijk wel gemakkelijk voor mij, is een kwartiertje rijden. oh juist met de porsche zal dat maar 10 min zijn.
                          Idd

Pca zal vanaf volgend jaar ook wel gemakkelijk worden want die komen ergens die lange baan richting het vliegveld als ik het goed voorheb.
                          BMW X5 45e

Comment

Haha! Proficiat ermee en bedankt dat we mochten meelezen!

Comment

• bedankt aan jullie voor het opsommen van de voor/nadelen.

Comment

Idd

Pca zal vanaf volgend jaar ook wel gemakkelijk worden want die komen ergens die lange baan richting het vliegveld als ik het goed voorheb.
                                Dat zou pas gemakkelijk zijn, enig idee wanneer ?

Comment

Dat zou pas gemakkelijk zijn, enig idee wanneer ?
                                  Ik dacht in de loop van volgend jaar dat ze het klaar zou moeten zijn.
                                  BMW X5 45e

Comment

Ik dacht in de loop van volgend jaar dat ze het klaar zou moeten zijn.
                                    Edit' het zou komen langs de E313, bijna aan de afrit van de Makro, bij zo'n geel/blauw gebouw waar vroeger een voetbalveldje naast was
                                    BMW X5 45e

Comment

• Goeie keuze! Proficiat met de aankoop, je zal het je niet beklagen
                                      Van zo'n wagen kan je (hout vasthouden) zorgeloos genieten.
                                      "If in doubt, flat out" - Colin McRae

Comment

• Proficiat!
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• vergeet deze prachtbolide geen plaatsje te geven in het duitse wagens topic
                                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                                          X