Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alarmsysteem op nieuwe wagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• alarmsysteem op nieuwe wagen?

hey,

mijn naam is Kim en ik zit met een klein dillema
    Ik ga een mercedes CLA bestellen,maar ik twijfel nog of ik er een alarmsysteem op moet nemen.
    Volgens de 2 verkopers van verschillende garages waar ik een offerte heb laten maken is het niet nodig
    De Verzekering houdt er ook geen rekening mee,dus vraag ik me nu ook af of ik 500€ in mn zak zou steken met het alarm weg te laten.
    Het enoge verschil is dat als ze de raam inslagen dat er een sirene afgaat,maar ik denk dat hier geen kat meer naar om kijkt....
    De wagen gaat altijd in een afgesloten garage staan achter het huis,en in t stad komen we praktisch nooit.
    Dus ik vroeg me af of het echt zo is wat de verkoper mij probeerde wijs te maken dat een alarmsysteem niet veel meer genomen wordt,want als ze de auto willen stelen,stelen ze hem toch,en er kijkt zosieso niemand naar om als er een alarm afgaat van iemand anders zijn auto.

graag jullie mening

Waar voel jij je het beste bij? Professionele dieven zullen idd niet terugdeinzen voor een alarm...
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

ik voel me het beste met 500€ in mn zak als ze niet nodig is om uit te geven.
      Daarom dar ik me ook af vroeg of andere mensen die een nieuwe wagen hetzelfde gevoel hebben.

Comment

Ik had ook een alarmsysteem op mijn optielijstje staan en de verkoper kwam met exact hetzelfde verhaal.

Comment

informeer eens bij uw verzekeraar, ik dacht dat deze hiermee rekening hielden bij de berekening van de premie maar twijfel te veel. Gezien hij altijd binnen slaapt zou ik eerder investeren in goede sloten, goedkoper en zeker zo effectief .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kim83 Bekijk Berichten
            ik voel me het beste met 500€ in mn zak als ze niet nodig is om uit te geven.
            Daarom dar ik me ook af vroeg of andere mensen die een nieuwe wagen hetzelfde gevoel hebben.
            Wanneer weet je of het nodig was op niet?? Niemand heeft een glazen bol Als je ook maar één dief wegjoeg met het alarm, dan heb je het al dubbel en dik terugverdiend. Niemand kan je de garantie geven dat ze je wagen onaangeroerd gaan laten met of zonder alarm...

Al mijn wagens zijn steeds voorzien van een alarm, zelfs mijn moto.
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

de verzekering houdt er geen rekening mee,ik heb al geinformeerd.
              En 500€ steek ik dan liever in iets anders
              Tenzij natuurlijk dat je langs de buitenkant duidelijk kan zien dat er een alarm opzit en potentiele dieven kan afschrikken....

Comment

Een Mercedes CLA bestellen en dan kijken op 500 euro voor een alarm al dan niet ? Lijkt me toch een beetje bij het haar getrokken of ligt het aan mij ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                  Een Mercedes CLA bestellen en dan kijken op 500 euro voor een alarm al dan niet ? Lijkt me toch een beetje bij het haar getrokken of ligt het aan mij ?
                  €500 blijft €500 he

Als het niet nodig is, dan kan je het beter uitgeven aan iets nuttiger...

Comment

Laat dat alarm zijn voor wat het is en hou u centen bij.
                    Wat je niet neemt kan ook niet kapot gaan.

Comment

Als je alarm afgaat door het raam in te slagen is de grote kost al gepasseerd... Dus alarm geen nut meer. Meeste radio-systemen zitten volledig geïntegreerd in het dashbord dus niet/nauwelijks te pikken.
                      Voor de rest valt er toch in een wagen weinig te stelen?

500€ investeren in goede omnium (bij inbraak betalen ze alles terug), eventueel betere sloten voor garage etc (aftrekbaar van belastingen?) en overschot van het geld es goe gaan eten .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ranger Joe Bekijk Berichten
                        informeer eens bij uw verzekeraar, ik dacht dat deze hiermee rekening hielden bij de berekening van de premie maar twijfel te veel. Gezien hij altijd binnen slaapt zou ik eerder investeren in goede sloten, goedkoper en zeker zo effectief .
                        niet, tenzij je full omnium neemt, daar zit diefstal in, voor BA geen verschil in "risico"

Comment

Working...
                        X