Ik sta op punt nieuwe wagen te kopen maar kan niet kiezen tussen dit viertal. bagage en ruimte is belangrijk maar ook rijcomfort aangezien ik 60 000 km zal doen per jaar. Alvast bedankt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kiezen tussen BMW 5 touring, X3 18 sdrive of audi A6 of Q5 (zou ook automaat kiezen)
Collapse
X
-
A6 of 5 zou ik eens gaan proefrijden en dan kiezen,zeker niet de X1BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDe 5 is de beste in zijn klasse.
als bmw-lover, ok
totaalpakket blijft e scoren
Comment
-
Zou ook voor de 5 gaan, aangezien ik deze mooier vind als het een break moet zijn.
Hoewel, afwerking van de A6 zal toch dat tikkeltje beter zijn dan een 5 (comfort).
Hoewel het infotainment systeem van de 5 dan weer beter is, en de wegligging
Sedan zou ik eerder voor de A6 gaan, maar dat is nvt precies
Comment
-
Gezien je vereisten qua comfort & ruimte, zou ik eerder een Mercedes E-klasse break kiezen.
Ik zou ook eens kijken naar een Jaguar XF Sportbrake. Zijn binnenruimte & koffer is vergelijkbaar met de 5 & de A6 en scoort ook goed qua comfort."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VEDRANO Bekijk BerichtenDe 3 GT is misschien ook een optie? al hoor ik niemand hierover spreken.... lijkt daar op wachten ook een optie of sowieso 5 touring beter?
En vind persoonlijk de 5 ook (veel) mooier dan de 3 GT.
Comment
Comment