Probleem van die Granturismo is dat die op het chassis van de Quattroporte staat, zoals hierboven al gezegd bijna 5m lang dus. Nu, als je specifiek op zoek bent naar een GT waar je die achterbank ook nodig hebt en effectief veel gebruikt voor langere ritten dan houdt dat misschien steek. Maar hier gaat het om een auto voor erbij, dus zou ik persoonlijk ook voor iets 'compacter' gaan. Ik vind het ook wat vreemd om een auto te selecteren op basis van de stock-uitlaatsound. Elke V8 klinkt knap en als je die standaard te stil vindt, kun je nog voor een aftermarket gaan. Een budget weten zou idd. wel handig zijn...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
maserati granturismo of alternatief?
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenMisschien de M3 CSL van op het forum?.
Hoewel de sound van de Maserati subliem is, zeker bij traag rijden als hij gorgelt. Echter vanuit de meeste hoeken oogt hij zo zwaar, neen ik zou iets anders kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenIk ging eerst een BMW 1 voorstellen, maar na het Lexus GS topic te hebben gelezen, zou ik voor een Audi gaan..........Zweeds humor
BMW F10 520dA 2014
Porsche Cayman 2.7i 2007
Comment
-
geluid van de Maserati is idd een voldoende reden om deze wagen te kopen. Overlaatst stond er één naast ons in het tankstation, en toen ik terug instapte, zei mijn dochter: 'Papa, die auto maakt een mooi geluid, welk merk is dat ?' En die reed toen nog maar 'gewoon' weg, als die dan eens goed doortrekt, of op toeren is... Mammamia, die Italianen kennen er iets van...2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
M'n baas heeft er eentje, en ik heb het genoegen om af en toe hem te horen starten in onze ondergrondse garage. Zalig.
Maar waarom niet ook eens kijken naar een Mustang, met wat toeters en bellen is z'n geluid nog vetter te maken dan het stock al is. En er zijn massa's toeters en bellen verkrijgbaar.
Zoals William Blake onlangs postte op AM:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenM'n baas heeft er eentje, en ik heb het genoegen om af en toe hem te horen starten in onze ondergrondse garage. Zalig.
Maar waarom niet ook eens kijken naar een Mustang, met wat toeters en bellen is z'n geluid nog vetter te maken dan het stock al is. En er zijn massa's toeters en bellen verkrijgbaar.
Zoals William Blake onlangs postte op AM:
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=jzjpv6bfjzU
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIk vind het ook wat vreemd om een auto te selecteren op basis van de stock-uitlaatsound. Elke V8 klinkt knap en als je die standaard te stil vindt, kun je nog voor een aftermarket gaan. Een budget weten zou idd. wel handig zijn...2.0 JTDm
Comment
-
Zo'n Maserati interesseert mij eigenlijk ook wel. Ik heb de eis voor een achterbank, wat bij deze Maserati zeker een pluspunt is. Ook is het een zeer mooie wagen.
Wat mij weerhoudt tov een 997 mk2 is dat ik denk dat 'm veel minder betrouwbaar is en dat onderhoud en herstellingen veel duurder gaan zijn. Klopt dit?
Hoewel de tweedehands prijzen van een Maserati en de 997/2 vergelijkbaar zijn, heeft de Porsche wel het voordeel van een serieus lagere BIV en rijtax. Ook het verbruik van een Porsche zal een stuk lager zijn.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik wil hier niet klinken als ferdinand/dbr2/braambes maar verbruik/ co2-uitstoot van die Italiaanse V8 motoren zijn anno 2013 echt niet meer van deze tijd. Zeker niet als je gaat vergelijken met andere merken/modellen die even veel of zelfs meer pk hebben (BMW, Porsche,...)
Of je t nu wil of niet, dit is iets om rekening mee te houden 1/ voor BIV en 2/ wanneer binnenkort ook de jaarlijkse rijtaks op basis van uitstoot zal worden berekend.
Anderzijds, voor wie t kan (en vooral wil) betalen, heb je er wel een exclusievere wagen voor in de plaats in vergelijking met de Duitsers.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenIk ging eerst een BMW 1 voorstellen, maar na het Lexus GS topic te hebben gelezen, zou ik voor een Audi gaan.Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenTypischOorspronkelijk geplaatst door BMW3T Bekijk Berichten.........Zweeds humor
Denk dat The Swede moeilijkheden heeft om een onderscheid te maken tussen daily's en de wat meer exclusievere bolides. had daar in het bewuste topic ook al last van.
Als ik in de plaats van de TS mag kiezen, de Maserati graag maar als alternatief toch eens bij AM gaan shoppen. Lijkt me zoveel leuker voor je geldbeugel, alhoewel.
En enkel en alleen om The Swede te jennen, je kan misschien ook eens uitkijken naar de AUDI R8 V12 TDImaar dat is dan wéér een andere (diesel)klasse.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Comment