Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Dokker Van vs. Renault Kangoo Express

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dacia Dokker Van vs. Renault Kangoo Express

Verder in de saga op zoek naar een bakkersautooke voor de zaak nog wat hersenspinsels...

Als ik de offerte voor een gesloten Renault Kangoo Express 90pk dCi met opties naast die van een gelijk uitgeruste gesloten Dacia Dokker 90pk dCi met opties leg, dan zit daar geen 200€ verschil tussen.

De Kangoo is best heel comfortabel. De Dokker ken ik qua rijervaring nog niet want de eerste modellen komen pas einde november in de garages.

Welk model geniet eigenlijk jullie voorkeur?

King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Als er maar 200 euro verschil tussen zit, dan wil dat zeggen dat je voor een goed uitgerust exemplaar gaat en dus toch een zeker comfort zoekt. Vanuit dat opzicht lijkt de Kangoo een stuk interessanter. Wij hebben hier een Dacia lopen en een 8 tal Renault bestelwagens. Het verschil is en blijft toch vrij groot hoor. En dat zowel qua afwerking, sfeer, degelijkheid, geluid, algemene feel,... De Kangoo is ook altijd één van de leukst rijdende geweest in zijn segment, wat hij te danken heeft aan zijn Clio voortrein, maar bij het laatste model is dat al een stuk minder. De eerste generaties stuurden véél leuker
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik vind een beetje comfort toch wel belangrijk ja.
      Ik herinner me inderdaad dat de eerste generatie Kangoo ook wel tof reed. De afgelopen 3 jaar heb ik zelf met een Dacia Logan Pick Up rond gereden en ik vond altijd dat die eigenlijk wat reed zoals een Kangoo I ... Maar ik vind de Kangoo II zeker niet slecht rijden, integendeel wat minder vermoeiend op langere trajecten.
      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Working...
      X