Niva all the way!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
lada niva, smart brabus of toy yaris hybrid
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
Die poll is om te gillen. Lada op kop... Maar geen kat die hier éne zelf wilt
Best doenbaar op gas volgens mij. Maarja ik heb al een hobby-auto
Comment
-
Die poll is om te gillen. Lada op kop... Maar geen kat die hier éne zelf wilt
Comment
-
Ik wou het ook net zeggen: Iedereen bijna kiest hier voor de Lada maar niemand die ze koopt. Er is een reden dat er (bijna) geen verdelers meer zijn in ons land. Ofschoon ik sympathie heb voor de Niva zou ik hem nooit nog zelf kopen. Ik zou gaan voor de Smart Brabus. Maar dan wel de Roadster Coupé...King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Die poll is om te gillen. Lada op kop... Maar geen kat die hier éne zelf wiltNissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenJust , zie maar de reacties bij die nieuwe Lada!!!
En niemand wil ze nog kopen. Juist, maar voor wie er wel eentje wil wordt het nu eenmaal erg moeilijk door een belabberd dealer-netwerk.
Je moet eens in de prijslijsten van een oude autogids uit de jaren 80 bladeren... toen had bijna elk dorp zijn plaatselijke Lada garagist / dealer
Comment
-
In de ex Lada verdeler/garage showroom in Wilsele staat nu een ferrariVoor de rest gebeurt daar niets meer buiten wegkwijnen
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zag in ag dat de niva standaard voorzien is van lpg, en als lpg standaard is...geen kaske-muur verhaal installateur-garage...wil ik nog wel eens gassen
airco en cc kan ook nog geinstalleerd worden achteraf he
tis een droompoll, ni vergeten
(als je lada belgie goegelt, valt het op dat er geen verdelers meer zijn in belgie)
Garage Lauwers heeft steeds nieuwe Lada's staan met 3 jaar fabriekswaarborg. Ze hebben momenteel 2 nieuwe Niva's staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvoor een samurai of jimny diesel heb ik ook veel sympatie, maar niet om zelf te hebben
en die dingen zuipen, oke, maar dan als alternatief voorstellen een g...want dat zuipt niet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIemand die exact kan vertellen hoeveel de BIV tegenwoordig is voor de Niva? (want dat stoot 265 co² uit)
Comment
Comment