Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vervanger voor Porsche Boxster 987

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vervanger voor Porsche Boxster 987

Na een klein jaartje met een Porsche Boxster (987) gereden te hebben ben ik eventueel van plan iets anders leuk aan te schaffen.
    Momenteel staat Boxster te koop , dus indien niet verkocht graakt schrijf ik deze gewoon terug in ipv andere wagen aan te schaffen.
    De Boxster was een 2.7 met 240pk (volgende hoeft niet perse even krachtig te zijn.)

Voorwaarden :
    - cabrio of targa
    - max km stand 100.000km
    - max budget 25-30k €
    - 2 zit of 4 zit blijft gelijk
    Last edited by fille001; 24/03/2012, 21:14.
    Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
    www.musclecarrent.be

BMW Z4 23i lijkt me een interessante wagen.

Comment

die BMW lijkt me idd ok...andere opties evt een TT(R)S of eens goed zoeken of je een Lotus Evora vind ik dit budget maar ik vrees ervoor
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
        Na een klein jaartje met een Porsche Boxster (987) gereden te hebben ben ik eventueel van plan iets anders leuk aan te schaffen.
        Momenteel staat Boxster te koop , dus indien niet verkocht graakt schrijf ik deze gewoon terug in ipv andere wagen aan te schaffen.
        De Boxster was een 2.7 met 240pk (volgende hoeft niet perse even krachtig te zijn.)

Voorwaarden :
        - cabrio of targa
        - max km stand 100.000km
        - max budget 25-30k €
        - 2 zit of 4 zit blijft gelijk
        Wat bedoel je met "schrijf ik deze gewoon terug in", heb je al de nummerplaten ingeleverd misschien?
        2.0 JTDm

Comment

Ik kan me niet inbeelden dat ik een Boxster na een jaartje al terug zou willen inruilen... Zo'n fantastich ding. Een bmw z4 is het enige alternatief dat me nu te binnen schiet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            BMW Z4 23i lijkt me een interessante wagen.
            Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            die BMW lijkt me idd ok...andere opties evt een TT(R)S of eens goed zoeken of je een Lotus Evora vind ik dit budget maar ik vrees ervoor
            BMW Z4 en TTS zouden in aanmerking komen. Opleg valt nog mee en je hebt ineens een wagen van 4-5 jaar jonger (Boxster is van 2005).

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
            Wat bedoel je met "schrijf ik deze gewoon terug in", heb je al de nummerplaten ingeleverd misschien?
            Nr platen hangen nu op golf 5 2.0tdi , maar normaal gezien is nadien terug inschrijven gratis.

Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
            Ik kan me niet inbeelden dat ik een Boxster na een jaartje al terug zou willen inruilen... Zo'n fantastich ding. Een bmw z4 is het enige alternatief dat me nu te binnen schiet.
            Topic was eigenlijk om te zien indien Boxster voor een goede prijs verkocht raakt wat de alternatieven kunnen zijn. Indien eind April niet verkocht schrijf ik hem uiteraard terug in om van het schone weer te kunnen genieten
            www.musclecarrent.be

Comment

En wat is de reden dat je hem wegdoet?
              Vindt het gek dat je hem verkoopt voor een gelijkaardige auto terug te kopen...
              Als je nu iets meer hardcore zou willen ofzo, kon ik het nog begrijpen.
              Naja ik zou nooit en boxster inruilen tegen een bmw allesinds!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                fille001 is leergeld aan't betalen
                Nu de Boxster weg, daar binnen de kortste keren spijt van, dan toch maar weer een Boxster of, zoals de meerderheid toch ne 911

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                  En wat is de reden dat je hem wegdoet?
                  Vindt het gek dat je hem verkoopt voor een gelijkaardige auto terug te kopen...
                  Als je nu iets meer hardcore zou willen ofzo, kon ik het nog begrijpen.
                  Gewoon nieuwsgezind Maar klopt inderdaad wat je zegt , buiten M versies en 335i versies zijn er weinig BMW's die meer fun geven dan Boxster.
                  Zou hem enkel verkopen indien ik er een deftige prijs voor krijg.
                  Bij Hardcore versies gelijk Elise vind ik het spijtig dat je bijna evenveel geld kwijt bent en niet extreem veel vlugger speelgoed hebt.
                  www.musclecarrent.be

Comment

335 cabrio of e46 M3

Comment

Ik zou toch de porsche houden.. eventueel 335i , dit is ook een waardige vervanger.

Comment

s2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          s2000
                          S2000 vind k helaas te weinig plaats om goed in te zitten , daarmee had k enkele jaren geleden 350Z Roadster gekocht ipv S2000.
                          Anders is dit idd een fun wagen met betaalbare taks.
                          www.musclecarrent.be

Comment

E93 335i
                            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

vlot de verkoop van je boxster?
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                E93 335i
                                335i (wel met M-pack) vind k zeer knap zowel motor als qua uiterlijk. Maar om binnen paar jaar terug te verkopen vrees k wat voor (zoals de meeste wagens +200pk )

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                vlot de verkoop van je boxster?
                                Momenteel (bij garage waar hij te koop staat) nog niet veel reactie , dus gok dat de kans groot gaat zijn dat deze begin mei terug op men oprit zal staan. Want aan spotprijs gaan wegdoen om andere cabrio te gaan kopen ben k niet van plan.
                                www.musclecarrent.be

Comment

Voor diegene die interesse zouden hebben (prijs is nu 25.950 euro ipv 26.950 euro), 12 maanden garantie inbegrepen.
                                  Link van site waar mijn wagen momenteel te koop staat.

http://www.carconceptmechelen.be/porsche/porsche-boxster-2-7ilederairco18alu/
                                  www.musclecarrent.be

Comment

Ik zie ook niet hoe je je kan verbeteren vertrekkend van een 987.
                                    Ik zag een paar weken terug een Nissan 370 cabrio op een parking staan, verbazend hoe ruig dat ding er uit ziet. Te doen mits kleine opleg?

Comment

Caterham?

Comment

Jammer dat de S2000 te weinig plaats biedt, is toch een erg leuke wagen om mee te rijden. Ik vind een Z4 ook een erg mooie wagen.
                                        voor 30.000 euro kun je volgens mij bijna een nieuwe MX5 kopen. Die heeft wel wat minder vermogen, maar schijnt wel een echte funcar te zijn. Ik weet alleen niet of het nieuwe model ook nog zo goed is.
                                        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Working...
                                        X