Mededeling

Collapse
No announcement yet.

berlingo of partner

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• berlingo of partner

Hallo,
    Ik ga me een wagen aanschaffen maar ben er nog niet uit welke.
    Citroen berlingo of peugeot partner.
    Iemand ervaring?
    Groeten

Is da niet bijna dezelfde wagen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belgam Bekijk Berichten
      Hallo,
      Ik ga me een wagen aanschaffen maar ben er nog niet uit welke.
      Citroen berlingo of peugeot partner.
      Iemand ervaring?
      Groeten

Comment

ervaring leert me dat citroën duurder is in onderhoud (qua prijzen dan)
        www.peugeotforum.be

Comment

en dat een kangoo beter rijdt en betrouwbaarder is (ondanks zijn licht duurdere prijs..)

Comment

Over dat betrouwbaar zijn lopen de meningen uiteen: ene vriend heeft nog niets dan problemen gehad, de andere geen enkel probleem. Hoe het statistisch zit weet ik niet, maar Renault wordt meestal niet bij de betrouwbare merken gerekend...

Comment

klopt, indien we praten over bouwjaren tussen 2003-2005, erna zééééér weinig problemen, zeker zo goed al gene met kangoo.

=> kangoo weekend zit wel scherp in prijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                ervaring leert me dat citroën duurder is in onderhoud (qua prijzen dan)
                M'n (peugeot)garagist vertelde me dat ook. 95% Van alle stukken is uitwisselbaar. Maar enkel in allerhoogste nood bestelde hij citroën stukken omdat die meestal een stuk duurder zijn.

Na bijna 7 jaar met een Partner gereden te hebben kan ik alleen maar zeggen dat hij tot nu toe heel erg betrouwbaar is gebleken. Ik zou meteen opnieuw een Partner kopen.

Comment

Peugeot Partner 2005.

Heb een Peugeot Partner uit 2005 aangeschaft / diesel / maar waar de display zit , waar de tijd staat enzo.. is half te zien. Werkt dus niet goed. Zit ook carkit in / ingebouwd en bedrading gaat ook via het consul erin / is een geheel dus ook met de display. Weet iemand wat dit kan zijn ??

Bedankt alvast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lija01 Bekijk Berichten
                    Heb een Peugeot Partner uit 2005 aangeschaft / diesel / maar waar de display zit , waar de tijd staat enzo.. is half te zien. Werkt dus niet goed. Zit ook carkit in / ingebouwd en bedrading gaat ook via het consul erin / is een geheel dus ook met de display. Weet iemand wat dit kan zijn ??

Bedankt alvast.
                    De berlingo van thuis (bj 2007) heeft dat ook gehad. Ik heb er toen een goede klop op gegeven en het werkte terug!

Comment

Ik heb thuis een berlingo staan, ik doe een onderhoud (groot) voor 17 euro... dus duur is het niet.
                      dit is op een 2.0 HDI maar de motoren zijn normaal gezien hetzelfde dus bij de partner zal dit ook wel zo zijn :-)

Comment

Working...
                      X