Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC60 of BMW 5 touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik zal idd nog eens moeten testen of er 3 kinderstoelen op de achterbank ve 5 gaan.
    Al lukt dat wel in eeh opel astra break vd vorige generatie en een 5 is toch een stuk groter..

Ik wacht niet graag al te lang op een nieuwe auto dus een X3 valt al sowiezo af

Het is naar 't schijnt dé kans om een 525d te komen nu die nog als 6cil beschikbaar is maar ik vrees dat 't budget serieus zal ontsporen dan..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Idler Bekijk Berichten
      Ik zal idd nog eens moeten testen of er 3 kinderstoelen op de achterbank ve 5 gaan.
      Ik vrees dat het gaat tegenvallen.
      In de XC60 (en andere Volvo's) kan je bovendien ingebouwde kinderzitjes krijgen. In de Mercedes E ook.
      Ik weet niet hoe oud je kindjes zijn, maar de mijne vinden die zitjes super.

Hoe dan ook, er zijn heel weinig auto's die 3 kinderzitjes verdragen op de achterbank. Auto Bild of Auto-Motor-und-Sport heeft er een artikel van gemaakt.
      Wij hadden vroeger een Touran en dat was prutsen met die 3 kinderzitjes, zenne.

Het zal sowieso een compromis moeten zijn:
      - ofwel ga je voor sportiviteit en laat je wat ruimte en gebruiksgemak vallen (5, E, enz...)
      - ofwel ga je voor de ruimte en laat je de sportiviteit vallen (Sharan, enz...)

Het hangt er allemaal vanaf hoeveel je van je kindjes houdt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Idler Bekijk Berichten
        Al lukt dat wel in eeh opel astra break vd vorige generatie en een 5 is toch een stuk groter..
        Drie kinderstoeltjes naast elkaar in een Astra? Dat geloof ik pas als ik dat op foto heb gezien, hoor...
        Bij mijn weten krijg je enkel drie zitjes naast elkaar in auto's die drie aparte stoelen hebben, zoals Touran/Scenic (met enig geknoei) of een Sharan/Espace/SMax-Galaxy. Of misschien in een bakbeest genre Audi Q7 of een Hummer.
        Zowel in een XC60 als in een 5 Touring geraken die er volgens mij niet in. Maar ik kan me vergissen, natuurlijk. Dus indien wel, dan zie ik graag mijn cultuur in deze bijgevezen

By the way: ik meen te weten dat het wettelijk toegelaten is om het derde kind mee te nemen zonder zo'n stoeltje (of verhoogde zit) als er geen plaats voor is en als er al twee op de buitenste zitplaatsen op zo'n geval zitten. De grootste van de 3 kan dan op de middenste plaats zitten. Dus als het geen drieling is die alle drie even groot zijn, dan is de keuze snel gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
          Ik vrees dat het gaat tegenvallen.
          In de XC60 (en andere Volvo's) kan je bovendien ingebouwde kinderzitjes krijgen. In de Mercedes E ook.
          Ik weet niet hoe oud je kindjes zijn, maar de mijne vinden die zitjes super.
          Die optioneel ingebouwde kinderzitjes zitten bij mijn weten steeds enkel in de buitenste zitplaatsen, niet in het midden. Blijft dus het probleem om dan nog een supplementair zitje in het midden ertussen te proppen, denk ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
            Zowel in een XC60 als in een 5 Touring geraken die er volgens mij niet in. Maar ik kan me vergissen, natuurlijk. Dus indien wel, dan zie ik graag mijn cultuur in deze bijgevezen
            In een XC60 kunnen er wel drie langs mekaar.

Last edited by joodoo; 06/06/2011, 11:59.

Comment

Working...
            X