Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Kuga of VW Tiguan facelift ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ford Kuga of VW Tiguan facelift ?

beide kostenongeveer 30.000 tot 33.000 euro met de opties die ik wil hebben....

Welke kiezen jullie en waarom ?

Ford Kuga,heeft een zeer angenaam chassis en rijgedrag
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

VW is veel beter afgewerkt, en zal beter zijn waarde houden.

Comment

De VW!

Comment

Zonder enige moment te twijfelen de VW, en zeker met de facelift die er komt (of al is?). Zelfs met de pré facelift zou ik voor de Tiguan kiezen.
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Qua interieur zonder enige twijfel de VW. Het interieur van de Kuga is zwaar verouderd. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de Kuga dit jaar ook een facelift gaat krijgen. Ik heb wel geen idee of ze het interieur gaan aanpakken.
            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Zeker de VW. Waardevast en ziet er veel beter uit. Tevens zal hij ook beter rijden.

Comment

Mmmm nice

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Ik ga om dezelfde al genoemde redenen ook naar vw
                  -looks
                  -waardebehoud
                  -betrouwbaarheid TDI motoren..
                  -Algemene afwerkingskwaliteit

...

Comment

Ik ben zeker pro VW maar laat me niet lachen dat de 2.0 TDI betrouwbaarder is
                    als de 2.0 HDI/TDCI hé....... Dat zit tussen je oren hoor
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Kuga, die Tiguan ziet er uit als een vw, en das tegenwoordig geen compliment meer. Kuga heeft daartegen toch een iets meer eigen karakter.

En waardebehoud? Zo overroepen.

Comment

Doe mij maar de Ford. De V.W. vind ik echt maar niks , niet van buiten en niet van binnen.
                        Bovendien zijn de Hdi's zeker zo goed of zelfs beter als de Tdi's en hebben bovendien een wat beschaafdere loopcultuur.
                        Zoals MRJ reeds zei, 't zit tussen jullie oren.

Comment

De Tiguan.

De Kuga zou ik zeker niet kiezen, aangezien die nog dit jaar vervangen gaat worden door het nieuw model.

Comment

Volgens mijn info wordt de Kuga misschien vervangen volgend jaar door de Vertrek, maar da's absoluut nog niet zeker, bovendien zou de Vertrek een klasse groter zijn (genre Landrover freelander, Opel Antara)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                              De Tiguan.

De Kuga zou ik zeker niet kiezen, aangezien die nog dit jaar vervangen gaat worden door het nieuw model.

Vreemde redenering. Ne auto nie kopen omdat er een nieuw model van uit komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                Rij jij dan graag met een verouderd model rond?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                  vind ik een heel begrijpelijke redenering indien je de auto NU wil kopen. Volgend jaar zit je met een oud model.
                                  Maar de meeste nadelen worden ook gecompenseerd door voordelen; geen kinderziektes meer, acties en grote kortingen op uitloopmodellen, ...

Wij hebben vorig jaar ook in dit segment geshopt, en achtereenvolgens met de Kuga, Tiguan, Kalos, X1 ed. gereden.

Een Tiguan is niet de meest opwindende auto, maar wel goed. Doordacht, gerijpt, en rationeel kan je er niet echt omheen, zoals bij veel VW's het geval is. Ik heb toen om onze eigen ervaringen aan te vullen ook tientallen tests opgezocht over deze categorie, en zo goed als overal werd de Tiguan naar voor geschoven als testwinnaar (af en toe afgelost door de X1, als het op rijplezier aankwam). In dit segment is dat gewoon absoluut geen verkeerde keuze, 't is pas als het budget voldoende rekbaar is om ook een XC60, Q5, GLK, X3 ed. te overwegen dat ik zou gaan twijfelen.

Ondertussen rijden we al een jaar met een Tiguan 2.0 TDI 4-Motion tiptronic, en we hebben daar absoluut niet van te klagen. Persoonlijk ben ik helemaal niet gewonnen door de SUV-rage, maar toch rijd ik er met plezier mee...
                                  Last edited by ; 27/03/2011, 21:28.

Comment

Ik heb ooit met beide gereden en vond de VW comfortabeler en aangenamer rijden dan de Ford. Ook is het interieur mooier en een stuk beter afgewerkt.

Comment

Kuga...

Heb verschillende keren met Kuga gereden, heel comfortabel autotje...

Comment

Ne freelander .
                                        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Working...
                                        X