Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Qua interieur zonder enige twijfel de VW. Het interieur van de Kuga is zwaar verouderd. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de Kuga dit jaar ook een facelift gaat krijgen. Ik heb wel geen idee of ze het interieur gaan aanpakken.
Doe mij maar de Ford. De V.W. vind ik echt maar niks , niet van buiten en niet van binnen.
Bovendien zijn de Hdi's zeker zo goed of zelfs beter als de Tdi's en hebben bovendien een wat beschaafdere loopcultuur.
Zoals MRJ reeds zei, 't zit tussen jullie oren.
Volgens mijn info wordt de Kuga misschien vervangen volgend jaar door de Vertrek, maar da's absoluut nog niet zeker, bovendien zou de Vertrek een klasse groter zijn (genre Landrover freelander, Opel Antara)
Vreemde redenering. Ne auto nie kopen omdat er een nieuw model van uit komt.
vind ik een heel begrijpelijke redenering indien je de auto NU wil kopen. Volgend jaar zit je met een oud model.
Maar de meeste nadelen worden ook gecompenseerd door voordelen; geen kinderziektes meer, acties en grote kortingen op uitloopmodellen, ...
Wij hebben vorig jaar ook in dit segment geshopt, en achtereenvolgens met de Kuga, Tiguan, Kalos, X1 ed. gereden.
Een Tiguan is niet de meest opwindende auto, maar wel goed. Doordacht, gerijpt, en rationeel kan je er niet echt omheen, zoals bij veel VW's het geval is. Ik heb toen om onze eigen ervaringen aan te vullen ook tientallen tests opgezocht over deze categorie, en zo goed als overal werd de Tiguan naar voor geschoven als testwinnaar (af en toe afgelost door de X1, als het op rijplezier aankwam). In dit segment is dat gewoon absoluut geen verkeerde keuze, 't is pas als het budget voldoende rekbaar is om ook een XC60, Q5, GLK, X3 ed. te overwegen dat ik zou gaan twijfelen.
Ondertussen rijden we al een jaar met een Tiguan 2.0 TDI 4-Motion tiptronic, en we hebben daar absoluut niet van te klagen. Persoonlijk ben ik helemaal niet gewonnen door de SUV-rage, maar toch rijd ik er met plezier mee...
Comment