Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waar ga ik dat geld halen lijkt me hier een belangrijkere vraag
Maar eigenlijk is de C250 CDI (of eventueel 350 CDI als ik met een automaat zou kunnen leven) en een leuke 190E voor de lol al genoeg hoor, ik doe maar wat virtueel geld op hé
Waar ga ik dat geld halen lijkt me hier een belangrijkere vraag
Maar eigenlijk is de C250 CDI (of eventueel 350 CDI als ik met een automaat zou kunnen leven) en een leuke 190E voor de lol al genoeg hoor, ik doe maar wat virtueel geld op hé
Die vraag stel ik mij dan ook. Zit je combinaties samen te stellen en doen, maar moest het er echt op aankomen, wat zou je dan doen?
Ik denk dat ik dan voor een A6 3.0tdi en een E46 M3 ga.
Maar dan ontbreekt er nog een cabrio :p
En een G-klasse, die ik altijd al gewild heb. Maar die dingen zijn prijzig...
Die vraag stel ik mij dan ook. Zit je combinaties samen te stellen en doen, maar moest het er echt op aankomen, wat zou je dan doen?
Ik denk dat ik dan voor een A6 3.0tdi en een E46 M3 ga.
Maar dan ontbreekt er nog een cabrio :p
En een G-klasse, die ik altijd al gewild heb. Maar die dingen zijn prijzig...
Haha ik heb een vrij lange oprit + lege garage bij m'n vader, en m'n stiefvader z'n bedrijf ligt hier achter het huis met 2 garages + nog een hoop plaats voor karren als het echt moet
Vandaag zou ik er een E90 M3 en Ferrari F355 bijkopen. Mocht ik opnieuw 20 zijn dan zou ik onbezonnen voor 1 onpraktische auto kiezen in de zin van een Ferrari F430.
Met €100.000 zou ik (o.a.) mijn dak laten isoleren, vaste trap naar de zolder + veluxen, hof en oprit laten aanleggen, gevel laten zandstralen en hervoegen en nieuwe schoenen en kleren voor de kinderen kopen.
Maar we zijn hier niet in de "echte wereld", dus als ik €100k zou "overhebben" voor een auto of 2, dan kocht ik een E350 CGI Avantgarde AMG voor madam en met de overschot zet ik de mijne helemaal in orde.
Edit: Of zou er genoeg over zijn voor een fijne B10 Biturbo? Hmm...
Comment