Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Apec belgium - heinz - andere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Apec belgium - heinz - andere

Hallo,

Welke tuner zouden jullie kiezen... of welke kunnen jullie mij aanbevelen ?

Alvast bedankt voor de tips en info !

Grtz,
    55
    APEC BELGIUM
    38,18%
    21
    HEINZ
    16,36%
    9
    ANDERE
    45,45%
    25

PPE: http://www.power-plus.be/

Heinz ben ik ooit bijzonder onvriendelijk ontvangen en daar zet ik dus geen voet meer binnen.

Apec ken ik niet.

En als ik hoor wat bepaalde 'nieuwe' tuners doen met sommige mensen hun Evo X, dan blijf ik wel bij PPE gaan. Ik dacht trouwens dat er zo al een topic bestond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
      PPE: http://www.power-plus.be/

Heinz ben ik ooit bijzonder onvriendelijk ontvangen en daar zet ik dus geen voet meer binnen.

Apec ken ik niet.

En als ik hoor wat bepaalde 'nieuwe' tuners doen met sommige mensen hun Evo X, dan blijf ik wel bij PPE gaan. Ik dacht trouwens dat er zo al een topic bestond.
      ja ? Sorry, waar ?

Comment

vmax en EDS in duitsland. die doen niets anders dan opel.
        vooral EDS doet maatwerk.

Comment

Voor mij PPE, tot nu toe zeer tevreden over! Degelijk materiaal, goede uitleg en resultaten. Qua prijs zit ie ook goed vind ik.

Heinz heb ik zoals velen slechte ervaringen mee, is al wel een paar jaar geleden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
            Voor mij PPE, tot nu toe zeer tevreden over! Degelijk materiaal, goede uitleg en resultaten. Qua prijs zit ie ook goed vind ik.

Heinz heb ik zoals velen slechte ervaringen mee, is al wel een paar jaar geleden...
            Maar PPE doet geen Insignia

Comment

Heb enkel ervaring met Apec en die hebben mij super geholpen. Weet nx ivm hun chiptuning maar heb daar nog niets slecht over gehoord. Maar over hun inspanningen kan ik alleen maar goede dingen zeggen. Super vriendelijke mensen die je zo veel mogelijk helpen met al je wensen!

Bij Heinz ben ik 1 keer geweest en had een beetje het gevoel dat ze wat uit de hoogte deden, men broer is daar ook 1 keer geweest en ze hadden percies ni echt veel zin om te helpen, pas toen ze de Lotus zagen deden ze vriendelijker.
              Kan mss op een slechte dag gekomen zijn dus wil er voor de rest nx slecht over zeggen, je kan natuurlijk niet ontkennen dat ze een gevestigde waarde zijn eh en dat krijg je niet zomaar.

PPE alleen goede dingen van gehoord. Doen da naart schijnt wel goed
              persoonlijk wel geen ervaring maar heb de eigenaar al een paar keer aan de ring tegegekomen en die is wel OK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                Heb enkel ervaring met Apec en die hebben mij super geholpen. Weet nx ivm hun chiptuning maar heb daar nog niets slecht over gehoord. Maar over hun inspanningen kan ik alleen maar goede dingen zeggen. Super vriendelijke mensen die je zo veel mogelijk helpen met al je wensen!
                ²

Kon zelf niet direct betalen (geld vergeten) en mocht enkele weken later langskomen om te betalen.

Comment

Kempower voor mij. Kost wat, maar zo veel ervaring. Heb nog geen enkele auto gehad die niet bij hem gepasseerd is en altijd tevreden.
                  Bij ppe ben ik nog niet geweest, maar als Frits (van psg) daar mee wil samenwerken, zal dat ook wel in orde zijn.

Comment

PPE anyday...
                    Stef (de zaakvoerder) weet waar gij mee bezig is en schrijft momenteel oop programmas voor andere chipboeren...

Comment

me2

Zo'n 10jaar geleden zeer arrogant ontvangen geweest...mijn zien ze daar nooit meer.

nu in mijn geval voor italiaanse wagens is er maar één adres

www.squadra-tuning.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten

nu in mijn geval voor italiaanse wagens is er maar één adres

www.squadra-tuning.nl
                        QFT :-)

Comment

PPE . Zeer tevreden van

Hebben mijn astra coupe turbo ook getuned. Nadat één of andere lomperik in de opel-garage een deel vd tuning gewist had ben ik direct teruggegaan en ze hebben de auto opnieuw gratis geprogrammeerd.

Super service

Comment

Shitech,zeer tevreden van.

Comment

Ik heb persoonlijk niet echt ervaring met een belgische tuner. Ik heb wel eens een babbelke geslagen met de zaakvoerder van PPE , en die mens is inderdaad zeer sympathiek en geeft blijk kennis van zaken te hebben. Maar ik heb al van alle grote tuners zoals , PPE , HEINZ , KEMPOWER... al slechte verhalen gehoord , het een al slechter als het ander , en van den ene al wat meer dan van den andere , maar in hoeverre sommige deze verhalen allemaal kloppen laat ik in het midden...
                              Ik zal wel een wagen kopen met een hoog genoeg standaardvermogen
                              Last edited by ; 26/09/2010, 22:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomj Bekijk Berichten
                                Ik heb persoonlijk niet echt ervaring met een belgische tuner. Ik heb wel eens een babbelke gelsagen met de zaakvoerder van PPE , en die mens is inderdaad zeer sympathiek en geeft blijk kennis van zaken te hebben. Maar ik heb al van alle grote tuners zoals , PPE , HEINZ , KEMPOWER... al slechte verhalen gehoord , het een al slechter als het ander , en van den ene al wat meer dan van den andere , maar in hoeverre sommige deze verhalen allemaal kloppen laat ik in het midden...
                                Ik zal wel een wagen kopen met een hoog genoeg standaardvermogen
                                hier zit een foutje in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                  hier zit een foutje in
                                  Waar dan?

Het is toch omdat hij die zaakvoerder sympathiek vindt, dat hij er nog geen slechte verhalen over gehoord kan hebben.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik zou eerlijk gezegd niet weten bij welke tuner ik zou moeten gaan nu er mogelijks een valstrik wordt gespannen door de politie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      Waar dan?

Het is toch omdat hij die zaakvoerder sympathiek vindt, dat hij er nog geen slechte verhalen over gehoord kan hebben.
                                      exactly

Comment

De zoveelste topic over tuning. Hier komt weer automatisch negatieve commentaar op een of andere tuner.
                                        Waarom?? Der zijn toch bekende tuners genoeg,en zoals gezegd,bij iedere tuner gaat er wel eens iets fout.
                                        Dus keuze genoeg zou ik zeggen.

Comment

Working...
                                        X