Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C: Artico of Stof bekleding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het heeft idd veel met onderhoud te maken. Mijn zetels zien er na 13j en 290.000km ook nog zeer toonbaar uit.

Maar ik zou leder echt niet meer kunnen missen. Zeker op zo'n Merc vind ik het toch een pak mooier dan stof.
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik verkies natuurlijk ook leder boven stof. In dit topic gaat het erom of je aan een firmawagen €600 wil bijleggen voor nepleder. Dan zeg ik 'neen'.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
        zeker vragen achter de "pit line" korting. Geldig tot eind augustus.

Bij mij staan er bij het Artico volgende keuzemogelijkheden:
        - zwart
        - beige/beige
        - zwart/grijs

=> enig idee waar die zwart/grijs zou op slaan? Wat is er zwart en wat is er grijs?

Verder heb ik ook tamelijk dezelfde keuze gemaakt:

- AP50 navigatie/cruise control/metaalkleur (is een pack)
        - lifestylepack is een must voor mij
        - neerklapbare achterbank
        - nu nog twijfelen over artico of stof
        Het is dankzij de pitlane korting dat ik opties kan kiezen, anders kon ik er geen kiezen .

Grijs/zwart is volges mij grijs leer + bovenkant dashboard in zwart

Er is ook een mooi avangarde pack, maar dat kost 2.750 € excl. BTW en dat kan ik enkel nemen op de sedan, maar met een baby op komst is die geen optie.
        2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
        2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Ik verkies natuurlijk ook leder boven stof. In dit topic gaat het erom of je aan een firmawagen €600 wil bijleggen voor nepleder. Dan zeg ik 'neen'.
          Kun je je eigen wagen eigenlijk ook niet vgl met een firmawagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
            Het is dankzij de pitlane korting dat ik opties kan kiezen, anders kon ik er geen kiezen .

Grijs/zwart is volges mij grijs leer + bovenkant dashboard in zwart

Er is ook een mooi avangarde pack, maar dat kost 2.750 € excl. BTW en dat kan ik enkel nemen op de sedan, maar met een baby op komst is die geen optie.
            het avangarde pack is me te duur, en het biedt eigenlijk weinig meerwaarde als je het vergelijkt met de opties die ik relatief goedkoop kan nemen.

Zal voor de zekerheid in de garage nog eens vragen hoe de boel er uit ziet met grijs kunstleder.

Ik denk dat het het interieur van p64-p65 zal zijn in de catalogus (maar dan met piano-black ipv van hout), maar daar wil ik wel zeker van zijn.

Comment

vanmorgen de bestelling geplaatst. Is uiteindelijk grijs Artico geworden, omdat dat toch iets koeler moet zijn dan zwart Artico in de zomer

Comment

vanmorgen de bestelling geplaatst. Is uiteindelijk grijs Artico geworden, omdat dat toch iets koeler moet zijn dan zwart Artico in de zomer
                onderkant van dashboard is dan ook in het grijs?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  onderkant van dashboard is dan ook in het grijs?
                  hi, eerlijk gezegd weet ik het niet meer. Ik weet wel nog dat het deuren er als volgt uit zien: deel onder piano-lak inlegstukken zijn grijs tot en met de armleuning. Het deel waar de speaker in zit is zwart.

Een collega van me zal deze week normaal een bestellen met hetzelfde interieur, ik zal hem vragen dat ze in de garage een kopie nemen van de foto uit het offerte-systeem.

Comment

Jep precies wel grijs,zwart had knapper geweest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Jep precies wel grijs,zwart had knapper geweest

mij maakt het eigenlijk niet uit, ik vind dat two-tone in het dashboard wel iets hebben.

Comment

wagen werd woensdag geleverd. Dashboard is grijs langs onder, de zetels zijn geperforeerd in de midden. Best wel leuk/sportief.

I'm a happy man!

Comment

wagen werd woensdag geleverd. Dashboard is grijs langs onder, de zetels zijn geperforeerd in de midden. Best wel leuk/sportief.

I'm a happy man!
                          Foto's !!

Comment

Ik zou gaan voor een style pakket. Is iets duurder maar heb je meet voor je geld mooiere onderverdeling van de zetels in artico leder met witte stiksels, komen elder ook terug. Kun kunt het verschil bekijken op de configurator op de site van mercedes.

Comment

Als't geen Avantgarde is zou ik voor Artico gaan.

Comment

Zeker dat leder, levert een meerwaarde op tegenover het stof, allé bij onze E toch...

Comment

Working...
                                X