Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het probleem is dat er maar weinig wagens zijn die tegen de Diablo op kunnen...
Die kar behoort tot de top qua looks he. Mocht ik jou zijn, zou ik die kar gewoon lang bijhouden.
Daarom ook dat 'n andere Diablo op nummer 1 staat
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.
Heb ik ook altijd een droomwagen gevonden.
En dan blijft er nog veel over van het budget, natuurlijk, want deze zal rond de 30.000-40.000 liggen, wellicht.
Of een nieuwe Evora. Of die kan er gewoon nog bij voor dat budget.
Heb ik ook altijd een droomwagen gevonden.
En dan blijft er nog veel over van het budget, natuurlijk, want deze zal rond de 30.000-40.000 liggen, wellicht.
Zeker knap machien, maar groot probleem daar was de versnellingsbak (stamde nog uit 'n R25).
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
de vragen die wij moeten stellen zijn,
kan scooby nog steeds met een hoge op in de autop naar de kerk rijden?
kan scooby een kan melk meenemen in de auto?
kan scooby 50L wijn of 50 kilo aardappelen + een passagier meenemen in de auto ?
kan scooby nog steeds een schaap meenemen in de auto ?
indien ja, hebben we de ideale scoobywagen gevonden
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ferrari f355 met capristo uitlaat: (laatste mooie ferrari)
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ferrari f355 met capristo uitlaat: (laatste mooie ferrari)
Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.
Dat zou mijn keuze zijn
Thanks
Mooiste V8 sound? Luister eens naar 'n Spyker?
355 Spider met Capristo is idd nice
Exige, maybe
Enkel de fabrieksauto van Mine's komt in aanmerking
Noble, maybe
Ik ga toch al maar een potje opzij zetten voor zo eentje, denk ik.
De huidige bijhouden maar inderdaad indien goed bod of moest het echt kriebelen voor iets anders gaan
Ik zou de top 5 persoonlijk downnarrowen tot deze 2 optie's:
Diablo VT of Diablo Roadster: heerlijk zou super zijn, het blijft Lambo en alles wat bij het merk hoort , maar het is toch weer ietwat hetzelfde als de huidige.
Spyker C8 Spyder:
- eens totaal iets anders zoals je car history ik zie dat er toch bij iedere verandering voor iets (totaal) anders gegaan wordt gaande van 4x4, rally, GT-R, ...
- prachtig in- en exterieur (alu en mits 4-spoke stuur)
- Audi V8 met heerlijke sound en Audi techniek
- superexclusief vind ik persoonlijk nog exclusiever dan een Diablo
- cool maar ook stijlvol en echt speciaal imo
- soort van Hollandse madness
- rijdt puur en is naar het schijnt wonderlijk goed gebalanceerd en heeft een ultrastijve structuur
- terug een cabrio
- redelijk recent
- lichtgewicht aluminium body (de Spyker weegt rond de 1200 kg)
- niet gekend bij de massa enkel de echte liefhebbers
- kan redelijk goed in het budget passen
- minder taxen dan zo'n grote V12
"A Dutch, pocket-sized Zonda, covered in plane-related details. There's nothing quite like the Spyker" dixit EVO
(jonges toch!, ik waan me een echte Spyker fanboy )
Nadelen tov Diablo imo: hij is heel wat kleiner dan zo'n Diablo, minder 'lambo wideness', minder massive en impressive de Spyker is meer fashionable en minder bruut. Alhoewel van dat formaat dit kan dan ook weer een voordeel zijn qua prakticaliteit. De pk's ook, de Spyker heeft er 405 zeker niet onderbedeeld maar komt toch niet in de buurt van 500+ Lambo's maar aan de andere kant weegt de Spyker ook veel minder maakt in feite veel goed.
Moest het 1 van deze 2 worden: maar ik ben fan van de Spyker. Kzou zeker eens proberen met beide te gaan rijden en zien wat je ervan vindt.
misschien nog iets gevonden, ( yups sorry mensen tis weeral nen amerikaan )
de MACHO trans am.
alleen voor echte macho's
Hahaha... Ik ben totaal niet macho, en hoewel ik de Trans Am een prachtige kar vind, koop je 'n Bandit-Trans-Am voor 15.000EU give or take...
Comment