Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Q5 vs A4 Allroad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Q5 vs A4 Allroad

Bibi gaat nog es een polleke opendoen

Q5 2.0TDI 6v quattro vs A4 Allroad 2.0TDI 6v Quattro, identiek dezelfde prijs

pollen maar
    62
    Q5 2.0 TDI 6v quattro 170pk
    32,26%
    20
    A4 Allroad 2.0 TDI 6v Quattro 170 pk
    67,74%
    42
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Ik kies voor de A4 allroad. Zo'n SUV vind ik maar niks.

Mocht ik écht mogen kiezen zou 't een gewone A4 Avant 2.0 TDI quattro zijn hoor; nog wat geld gespaard dat je anders aan plastieken bumpers hangt.

Comment

mijn madam kiest de onderste

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
        Bibi is de poll vergeten

Ik kies voor de A4 allroad. Zo'n SUV vind ik maar niks.

Mocht ik écht mogen kiezen zou 't een gewone A4 Avant 2.0 TDI quattro zijn hoor; nog wat geld gespaard dat je anders aan plastieken bumpers hangt.
        ni waar, bibi moest die erna nog toevoegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
          ni waar, bibi moest die erna nog toevoegen
          'k heb gezien dat Bibi 't toegevoegd heeft, edith heeft het gezegd .

Comment

de kontjes ook es placeren

Comment

en langs binnen

Comment

Ik heb voor de Q5 gekozen (trouwens, m'n vrouw heeft er eentje, dus ikheb geen andere keus ).
                Wel moet je de Q5 aankleden (bv s-line e.d.) om mooi te wezen.
                De A4 allroad vind ik teveel plastic...

Comment

S-line, S-line, daar heb ik allemaal geen geld voor zenne

Xenon en een goeie radio en ik heb genoeg...

oja, een sportzetelke mag ook

Comment

Doe mij maar de A4. Kont van de Q5 is lelijk.

Comment

Bij mij zou de keuze van de koetswerkkleur een doorslaggevende factor zijn.

Een zilverkleurige A4 Allroad zoals hierboven zou ik nooit kiezen omwille het feit dat de plastic delen veel te hard afsteken. Bij een zwarte Allroad valt dit veel minder op.

Comment

Roger vindt dat mooi, anders zou ik hier een Allroad kiezen met gespoten stukken.

Nu moet ik enkel concluderen dat ik het twee ondingen vind...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten

Nu moet ik enkel concluderen dat ik het twee ondingen vind...
                          Ik ook, maar van de q5 moet ik nog net wat harder braken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            Ik ook, maar van de q5 moet ik nog net wat harder braken.
                            Wij van u ook!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                              Wij van u ook!
                              Spreek voor jezelf.

Comment

Q5; omdat die iets anders is dan een A4 Avant met plastieken stukken erop.

Comment

Een mooi aangeklede Q5 graag! Ik ben grote fan van de A4 avant, maar in het Allroad kleedje kan hij mij precies toch niet bekoren op foto...
                                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Voor een wagen met dergelijk prijskaartje is er niet echt veel ruimte binnenin. Denk dat de A4 dan nog het meeste plaats/comfort biedt op de achterbank. Vond de Q5 op dat gebied absoluut tegenvallen. Grote verschillen zijn er ook niet aan het interieur, wat overigens geldt voor het volledige audi - gamma. Dit vind ik ronduit jammer.

Ik ben wel een SUV fan waardoor ik toch gekozen heb voor de Q5 vanwege de hogere zithouding niettegenstaande de A4 allroad wel unieker is!

Comment

Mijn schoonouders hebben een x aantal maanden dezelfde keuze gehad en hebben toen verstandig gekozen voor de A4 allroad. Veruit de betere wagen. Het blijft sportief, ruim genoeg, de 2.0 TDI komt vlotter voor de dag in de allroad, ... en hij ziet er gewoon beter uit .

Ze hebben een lavagrijze gekozen met de 2.0 TDI 163 pk, lounge pack, lifestyle plus, 18" velgen, lederen sportzetels,...

Alles wat er moet zijn
                                      Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                      VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                                        Ik heb voor de Q5 gekozen (trouwens, m'n vrouw heeft er eentje, dus ikheb geen andere keus ).
                                        Wel moet je de Q5 aankleden (bv s-line e.d.) om mooi te wezen.
                                        De A4 allroad vind ik teveel plastic...
                                        Zelfde hier , behalve de vrouw met de q5.

Comment

Working...
                                        X