Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 1.9 of 2.0 diesel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Maar wel met de mogelijke kinderziektes van een nieuwe motor...
    Klopt volledig....
    We nemen het risico erbij. Heeft het blok niet reeds zijn intrede gedaan bij andere merken van de groep?
    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
      Het is een nieuwe 1.6 tdi 105 pk geworden.
      Lage uitstoot, dezelfde prestaties als de 1.9 en laag verbruik...
      Er zit ook een start/stop-functie op
      Proficiat!
      Over de start/stop-functie bestaan al vragen of het echt wel een voordeel biedt qua zuinigheid maat dat zal de toekomst nog moeten uitwijzen.

THX

Het is een 1.6 tdi sportback attraction:
      * gps europa
      * bluetooth gsm
      * electronisch gescheiden airco
      * lederen interieur met verwarmde zetels
      * xenon-koplampen met LED-dagrijlichten
      * cruise control
      * broodcomputer

in het zwart natuurlijk

Het wordt de auto voor mijn vrouw.
      Wat is een broodcomputer?

Maar wel met de mogelijke kinderziektes van een nieuwe motor...

Ik heb vroeger een tijdje met een 1.9TDI PD gereden en rij nu al een aantal jaar met een 2.0TDI PD rond en ik zou voor geen geld meer willen wisselen. Verbruik valt echt ongelofelijk goed mee, mijn gemiddeld verbruik ligt zelfs een stuk lager dan een collega die met een 1.4TDI zit.
      Ben nog steeds blij met mijn 1.9TDI'tje.

Comment

Klopt volledig....
        We nemen het risico erbij. Heeft het blok niet reeds zijn intrede gedaan bij andere merken van de groep?

Ik dacht het niet. Als ik mij niet vergis heeft die motor zijn intrede gedaan in de A3.

Ik wens je er veel succes en rijplezier mee.

Comment

Ik rij met DE 1.9 TDI

Comment

Ik dacht het niet. Als ik mij niet vergis heeft die motor zijn intrede gedaan in de A3.

Ik wens je er veel succes en rijplezier mee.
            ²²²²²

Comment

Laatst nog met mijn zus haar golf 4 variant 1.9TDI 100PK gereden. goede soepele motor maar toch wat lawaaierig in de golf. Mss beter in een audi. Wel wat olieverbruik maar spel is 7 jaar oud.
              2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
              2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
              2014 Opel Astra OPC
              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

THX

Het is een 1.6 tdi sportback attraction:
                * gps europa
                * bluetooth gsm
                * electronisch gescheiden airco
                * lederen interieur met verwarmde zetels
                * xenon-koplampen met LED-dagrijlichten
                * cruise control
                * broodcomputer

in het zwart natuurlijk

Het wordt de auto voor mijn vrouw.
                Je had je veel geld kunnen besparen door de GPS achteraf te laten inbouwen

Comment

Verbruik valt echt ongelofelijk goed mee, mijn gemiddeld verbruik ligt zelfs een stuk lager dan een collega die met een 1.4TDI zit.
                  Zal dan toch een zwaardere wagen zijn met die 1.4tdi, want we hebben hier zo een polo rondrijden en wat je daar ook mee doet (wisselen tussen de GTI en de Polo geeft soms verkeerde indrukken ) die blijft onder de 5 liter zitten!

Echt enorm zuinig bakje

Comment

Klopt volledig....
                    Volgens mij rijdt de Golf er al mee rond, en komt de polo er nu ook mee op de proppen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                      Zal dan toch een zwaardere wagen zijn met die 1.4tdi, want we hebben hier zo een polo rondrijden en wat je daar ook mee doet (wisselen tussen de GTI en de Polo geeft soms verkeerde indrukken ) die blijft onder de 5 liter zitten!

Echt enorm zuinig bakje

Het gaat om een Skoda Roomster. Hij zit toch gemiddeld tussen de 6 a 7 liter terwijl ik vrijwel altijd tussen de 5 a 6 liter zit.

Ik denk anders wel dat je met zo'n nieuwe 1.6TDI met de juiste rijstijl echt een zeer laag verbruik zal kunnen bekomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Je had je veel geld kunnen besparen door de GPS achteraf te laten inbouwen
                        Wordt achteraf ingebouwd ; een systeem van Pioneer met touchscreen of zo. Dat is idd een seriueze besparing.
                        Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                        Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

ik lees hier net over twee verschillende 2.0 TDi motoren?kan ik daar meer info over vinden? Wat zijn die verschillen bvb? zou wel es willen weten welke ik dan in mijn B7, 140pk heb eigenlijk.
                          Audi A4 2.0 TDi S-Line

Comment

Het gaat om een Skoda Roomster. Hij zit toch gemiddeld tussen de 6 a 7 liter terwijl ik vrijwel altijd tussen de 5 a 6 liter zit.

Ik denk anders wel dat je met zo'n nieuwe 1.6TDI met de juiste rijstijl echt een zeer laag verbruik zal kunnen bekomen.
                            Dat is inderdaad ontzettend hoog voor de 1.4tdi amai...

Comment

Wordt achteraf ingebouwd ; een systeem van Pioneer met touchscreen of zo. Dat is idd een seriueze besparing.
                              Het origineel kan je ook voor minder dan €1000 hebben Dat verkies ik eerder boven zo'n Pioneer ding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anguish Bekijk Berichten
                                ik lees hier net over twee verschillende 2.0 TDi motoren?kan ik daar meer info over vinden? Wat zijn die verschillen bvb? zou wel es willen weten welke ik dan in mijn B7, 140pk heb eigenlijk.
                                De B7 werd enkel met de 2.0TDI met pompverstuivers geleverd.

Comment

Working...
                                X