Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor dat geld kun je zoiets kopen: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=165695308 of http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=165694928

Of voor zowat de helft van je budget:

Zelfs een full option 159, of een knappe Merc E200 CDI worden mogelijk voor 80% van je budget:

Alle wagens hebben Leder, airco, navigatiesysteem, ESP, garantie, kwaliteitsprogramma, lichtmetalen velgen,... Waarom zou je dan in godsnaam willen gaan voor een nieuwe Mito???
    Last edited by ; 18/09/2009, 21:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
      Voor dat geld kun je zoiets kopen: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=165695308 of http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=165694928

Zelfs een full option 159, of een knappe Merc E200 CDI worden mogelijk voor 80% van je budget:

Alle wagens hebben Leder, airco, navigatiesysteem, ESP, garantie, kwaliteitsprogramma, lichtmetalen velgen,... Waarom zou je dan in godsnaam willen gaan voor een nieuwe Mito???
      Lees anders mss eerst het topic eens..
      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Heb ik gedaan, en tis mij niet duidelijk waarom de keuze op een nieuwe Mito zou moeten vallen.

Comment

• Blijkbaar slecht gelezen.

Vereisten:
          - Nieuwe wagen (ook geen jonge tweedehands)
          - Geen Fransoos
          - Sportieve looks
          - Benzine
          - (Automatische) airco

Alles waar uw wagens NIET aan voldoen.

Comment

Voor dat geld kun je zoiets kopen: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=165695308 of http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=165694928

Omdat er mensen zijn die een mercedes E verkiezen en er zijn mensen die een Mito verkiezen (of iets anders in die categorie).
            En een Mercedes E vind ik nu ook ni direct iets voor ne jonge gast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glen Bekijk Berichten
              En een Mercedes E vind ik nu ook ni direct iets voor ne jonge gast.
              Bullshit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Bullshit.
                Wij danken u voor deze korte, maar krachtige en duidelijke uiteenzetting.

Comment

• Om 12 uur bij de flikken zijn voor een rijverbodje, weeral... In de loop van volgende week dus de rechtbank passeren voor het roos papiertje af te geven. 't Geeft me wel nog de kans om vandaag snel nog naar iets te gaan zien in de namiddag. 'k Ben eens benieuwd hoe dat gaat meevallen.
                  Deze keer heb ik meteen mijn pa bij als second opinion. Geen twijfels dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                    Bullshit.

IK zei duidelijk: vind ik
                    Maar zal wel niet alleen zijn met die mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                      Om 12 uur bij de flikken zijn voor een rijverbodje, weeral... In de loop van volgende week dus de rechtbank passeren voor het roos papiertje af te geven. 't Geeft me wel nog de kans om vandaag snel nog naar iets te gaan zien in de namiddag. 'k Ben eens benieuwd hoe dat gaat meevallen.
                      Deze keer heb ik meteen mijn pa bij als second opinion. Geen twijfels dus
                      Wat uitgestoken?

Comment

Wij danken u voor deze korte, maar krachtige en duidelijke uiteenzetting.
                        Ik vind niet dat je te jong of te oud bent voor een bepaalde auto. Net zoals je niet te jong of te oud bent om in een bepaald huis te wonen...

Comment

• Buiten het hokje durven denken is heel beangstigend voor sommige mensen :

Comment

• Blijkbaar.

Het feit dat zo'n E op alle vlakken een betere wagen is dan zo'n Mito is minder relevant.

Comment

• Een E die (nieuw) dubbel zoveel kost is ook niet van belang.
                              Toch 1 (tweedehands) van 20k zal niet bepaald nieuw zijn.
                              Tax, verzekering en BIV van minstens een 2.0 zijn ook niet van tel.

Het is maar wat een mens wilt en verkiest.
                              Voor bepaalde mensen zal een E dik in orde zijn.
                              Wil hier helemaal niet een E afkraken.

En XoXo heeft duidelijk gemaakt dat hij niets al la E zoekt.
                              Dus begrijp gewoon niet zulke voorstellen in dit topic.

Comment

• XoXo heeft als titel gezet: "Alfa Romeo MiTo of niet?"

Dan moet hij, samen met alle andere MiTo enthousiastelingen, niet verwonderd zijn als er ook enkelen zijn die een MiTo GEEN goed idee vinden.

Ik zeg nu gewoon hetzelfde als wat ik denk wanneer ik iemand zie in een splinternieuwe polo, mito, mini,... namelijk: you've bought the wrong thing.

Op de tweedehandsmarkt zitten er, vooral voor benzines, nu éénmaal enorme waardeverliezen. Ik ben iemand die dit dan ook zou willen exploiteren, en een trapje hoger zou shoppen.

Is mijn persoonlijke mening hé, no harm done.
                                Last edited by ; 19/09/2009, 21:41.

Comment

• Ik verkondig ook enkel mijn persoonlijke mening.
                                  In het topic staat trouwens duidelijk wat hij wil en dus hoort een mercedes E daar nooit bij.

Comment

XoXo heeft als titel gezet: "Alfa Romeo MiTo of niet?"

Dan moet hij, samen met alle andere MiTo enthousiastelingen, niet verwonderd zijn als er ook enkelen zijn die een MiTo GEEN goed idee vinden.

Ik zeg nu gewoon hetzelfde als wat ik denk wanneer ik iemand zie in een splinternieuwe polo, mito, mini,... namelijk: you've bought the wrong thing.

Op de tweedehandsmarkt zitten er, vooral voor benzines, nu éénmaal enorme waardeverliezen. Ik ben iemand die dit dan ook zou willen exploiteren, en een trapje hoger zou shoppen.

Is mijn persoonlijke mening hé, no harm done.
                                    Ik ben blij dat veel mensen 1e hands kopen, vult de 2e hands markt lekker aan en houdt de prijzen laag.

Verder geef ik je volledig gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glen Bekijk Berichten
                                      Wat uitgestoken?
                                      Geflitst. 't Is maar 8 daagjes deze keer, vorige keer was het 23

Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                                      Buiten het hokje durven denken is heel beangstigend voor sommige mensen :
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
                                      Blijkbaar.

Het feit dat zo'n E op alle vlakken een betere wagen is dan zo'n Mito is minder relevant.

Ik zie mezelf simpelweg niet in zo'n wagen zitten, hoewel ik dat best een schoon vehikel vind.

De garage die ik zaterdag heb gedaan was één grote flop We hebben uiteindelijk op't randje van ruzie aan't maken geweest met die verkoper.
                                      Ik begin het zo beu te worden Straks beginnen mijn lessen en der is zelfs nog geen sluitende beslissing.

Comment

De garage die ik zaterdag heb gedaan was één grote flop We hebben uiteindelijk op't randje van ruzie aan't maken geweest met die verkoper.
                                        Leg uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                          Leg uit
                                          Wettelijk gezien mag je geen voorschot vragen (lees: eisen), punt gedaan.

Da's nogal redelijk principieel bij ons thuis.

Mijn vader heeft destijds ne motor gekocht, gaf de helft voorschot en ondertussen is Meskens failliet gegaan. (Nu onlangs weer, voor de derde keer )
                                          Da's dus een hééééél gedoe geweest om aan die motor/dat geld te geraken.

Ook heb ik als autoverkoper gewerkt en mijn collega verkoper had een auto verkocht. De papieren kwamen altijd eerst binnen, enkele dagen later de wagen. Die mensen hadden ook een ruim voorschot op die wagen gegeven.
                                          "Goeiendag meneer, de papieren zijn aangekomen, u kan erom komen om het nodige papierwerk al te doen en dan als de wagen binnen is maken we een afspraak voor de aflevering hè."
                                          Meneer de klant komt zijn papieren halen en schrijft de wagen in. Wanneer de transporteur de wagen van de oplegger rijdt (staat op de busstrook) vlamt er gewoon een auto in. Da's ook een fameus getrouwtrek geweest omdat die wagen betaald was/ingeschreven was, maar die was dus quasi voor de schroothoop.

En dan nog, als ik naar de bakker ga, betaal ik pas wanneer mijn brood gesneden klaar ligt. Als ik naar de slager ga, juist hetzelfde. In de Delhaize kan ik ook eerst mijn inkopen doen, en dan pas wordt er afgerekend. Als de auto/moto op onderhoud gaat, wordt de factuur nadien opgestuurd. Als mijn stiefvader werven doet, levert hij eerst zijn werk en stuurt nadien de factuur op. Ik zou niet weten waarom ik nu éérst moet betalen vooraleer ik effectief iets in handen heb. Of ik kan ne moeilijke mens zijn
                                          Last edited by Astian; 20/09/2009, 11:19.

Comment

Working...
                                          X