Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik weet dat je gelijk hebt, David67, maar die MiTo hè

Ik zit nu in't stad (op 5 minuutjes van de Mini Store), maar ik denk niet dat 't een Mini zal worden. Je ziet ze gewoon veel. Daarbij, 'k had gisteren gevraagd via mail de offerte wat te wijzigen en ik heb ze net binnen via mail.

Iemand die weet of je zetelverwarming kunt krijgen op dat sportinterieur?

De 500 Abarth niet veel zien? Ik woon in Antwerpen, en er staat er één straat verder al éne. De Victor (500.VIC)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
      Het een moment denk ik van die 500 abarth wat een vet ding is dat toch en de andere keer denk ik toch mischien net iets te vrouwelijk
      + 1

Alhoewel je dat van die MiTo ook wel kan zeggen, de fagget-car

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
        Aangezien de Benz weg is, en ik toch iets anders wil/moet hebben...

Vereisten:
        - Nieuwe wagen (ook geen jonge tweedehands)
        - Geen Fransoos
        - Sportieve looks
        - Benzine
        - (Automatische) airco

'k Heb nu aan't kijken geweest naar een MiTO Distinctive 1.4 met 78 pk. In bovenstaande config kost me dat net geen 20 000 euro. Da's gelijk het budget. Minder is altijd beter.

Ik ben eens benieuwd wat de voorstellen hier eventueel zouden zijn...
        honda civic 1.8

20.000 euro en letterlijk alle opties zijn standaard.

140 pk en los over de 200kmh zonder problemen.

met een dode 6e kan je het verbruik beperken en als je er zuinig mee rijdt kan je het verbruik op 7,5 liter brengen.

dan spreek ik nog niet over de verborgen 2 extra deuren achteraan, de sportieve looks en het gigantisch laadvermogen dat zeer gemakkelijk te managen is.

en honda: nooit iets aan kapot. garantie tot 100.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
          honda civic 1.8

20.000 euro en letterlijk alle opties zijn standaard.

140 pk en los over de 200kmh zonder problemen.

met een dode 6e kan je het verbruik beperken en als je er zuinig mee rijdt kan je het verbruik op 7,5 liter brengen.

dan spreek ik nog niet over de verborgen 2 extra deuren achteraan, de sportieve looks en het gigantisch laadvermogen dat zeer gemakkelijk te managen is.

en honda: nooit iets aan kapot. garantie tot 100.000km
          'k Weet dat allemaal wel, maar ik vind dat gene mooie auto Mijn moeder kwam daar ook al mee af: "jamaar, jonge, da zijn sterke moteurs hè...

... hè?"

Comment

Ik heb de Mito gereden toen hij net voorgesteld was in België, ik heb gereden met de dieselversie van 120pk dacht ik en ik was echt teleurgesteld. Qua uiterlijk vind ik het een vd mooiere kleine wagens, maar toen ik ermee reed... het wow-gevoel bleef ver weg! Onderstuur waar ik het niet wou, nee... voor mij een echte no-go. Ik heb de offerte nog ergens liggen, dacht dat ik €23 000 of €24 000 moest betalen voor degene dat ik wou. Ik koop dan nog liever een mini of een 2de hands M5 ofzo voor dat geld

Comment

+ 1

Alhoewel je dat van die MiTo ook wel kan zeggen, de fagget-car
              Inderdaad maar dat heb je met de mini ook en daarom dacht ik ook aan een grande punto abarth zie je nog minder als de 500 kost evenveel is ruimer en heeft een sterkere motor
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                Ik heb de Mito gereden toen hij net voorgesteld was in België, ik heb gereden met de dieselversie van 120pk dacht ik en ik was echt teleurgesteld. Qua uiterlijk vind ik het een vd mooiere kleine wagens, maar toen ik ermee reed... het wow-gevoel bleef ver weg! Onderstuur waar ik het niet wou, nee... voor mij een echte no-go. Ik heb de offerte nog ergens liggen, dacht dat ik €23 000 of €24 000 moest betalen voor degene dat ik wou. Ik koop dan nog liever een mini of een 2de hands M5 ofzo voor dat geld
                'allokes

Allicht zal ik eerst zelf even willen testrijden met dezelfde motor dan die van de offerte(s)

Inderdaad maar dat heb je met de mini ook en daarom dacht ik ook aan een grande punto abarth zie je nog minder als de 500 kost evenveel is ruimer en heeft een sterkere motor
                Dat is't nét

Ik wou nen M3 in Duitsland gaan halen (eventueel e36 cabrio), maar de madré vindt dat not-done op mijn leeftijd. Wéér een oude BMW met hoge kosten, hoog verbruik, taksen, ... En dan had ik nog niets gezegd dat die M niet 'zomaar' een BMW is. Dat plan kan ik dus even opbergen

Comment

'allokes

Allicht zal ik eerst zelf even willen testrijden met dezelfde motor dan die van de offerte(s)

Dat is't nét

Ik wou nen M3 in Duitsland gaan halen (eventueel e36 cabrio), maar de madré vindt dat not-done op mijn leeftijd. Wéér een oude BMW met hoge kosten, hoog verbruik, taksen, ... En dan had ik nog niets gezegd dat die M niet 'zomaar' een BMW is. Dat plan kan ik dus even opbergen
                  Tja ge kunt haar toch wel iets wijsmake dat die schorpioen daar alleen maar opplakt voor de show
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

Swift sport
                    Heel leuk wagentje!
                    En je hebt nog een pak geld over...wat je achterna misschien kan gebruiken voor zo'n superchargerkitt

Comment

Een MiTo is een Grande Punto (zelfde onderstel), zij het in een Alfa-verpakking interieur en exterieur.
                      Op zich niets mis mee maar de MiTo is bijna dubbel zo duur geprijsd
                      En 20.000€ voor een 1.4 met 77pk
                      Sorry maar
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                        Een MiTo is een Grande Punto (zelfde onderstel), zij het in een Alfa-verpakking interieur en exterieur.
                        Sorry maar
                        Zijn ook wel meer verschillen aan dan je denkt...
                        gewijzigd onderstel, DNA-functie, elektronische diff, brembo's...

Comment

Ja ok, er zijn verschillen, het zou er nog maar aan mankeren
                          Maar dan nog, 20k, komaan zeg
                          2021 Taycan 4S
                          2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                            Sorry maar
                            Da vin ik ook. Dan nog liever een Panda 100HP diede hebt voor 13.000 euro
                            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

Denk dat jullie eerst eens moeten kijken naar het optielijstje van Xoxo en dan pas conclusies trekken.
                              Mito heeft veel comfortopties, opties die je bij de Alfa 159 zelfs niet krijgen kan.

EDIT... ik begrijp de motivatie daarachter wel, als je moet inboeten op de motor, dat wil je natuurlijk elders compenseren. Je kan een Fiat (of alle andere goedkopere vergelijkingen die hier gemaakt worden) nooit zo mooi aankleden als de Mito.

Comment

civic ni mooi ok... maar de mito dan wel ofzo ?

de naam alleen al. It's a woman's car dude !

Comment

Dan toch liever minder opties en een iets zwaardere motor.

Comment

Een mito is zalig!!Vandaag nog een zwarte gezien met dikke velgen!Kerel aan het stuur had wel een roze polo aan.Maar dat is bijzaak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                      Een mito is zalig!!Vandaag nog een zwarte gezien met dikke velgen!Kerel aan het stuur had wel een roze polo aan.Maar dat is bijzaak
                                      Zo ken ik er nog eene meh die kan er eig niks aan doen hij heeft die gekregen omdat zen ma een cooper s cabrio heeft gekocht en een mini cabrio daar durft toch echt geene enkele hetero-man zich in te vertonen
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

En ik herriner me dat ik had het sport-pakket genomen en ik kon zelfs niet, door dat sport-pakket, de door mij gewenste velgen laten monteren. De verkoper zei me dat ik die velgen erbij kon kopen en dat ik de velgen die op de wagen gemonteerd stonden kon verkopen aan iemand anders :p haha Sorry

Comment

Tja ge kunt haar toch wel iets wijsmake dat die schorpioen daar alleen maar opplakt voor de show
                                          Mijn moeder zal de verzekering op haar naam nemen. 100pk is de maximum, dus dat zal niet pakken. Ik dacht eerst de offerte van de 78pk te laten zien en te 'verkopen' aan ons ma en een "achter-de-hand-offerte" van de turbo versie. Wie weet later een chipkuur ofzo hè...

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                          Swift sport
                                          Heel leuk wagentje!
                                          En je hebt nog een pak geld over...wat je achterna misschien kan gebruiken voor zo'n superchargerkitt
                                          'k Heb bij Moorkens gewerkt en al met genoeg Suzuki's gereden. Geen slecht woord daarover, maar liever iets anders.

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                          Da vin ik ook. Dan nog liever een Panda 100HP diede hebt voor 13.000 euro
                                          't Is wat je mooi vindt en waar je prioriteiten liggen. Ik doe meestal stadsverkeer dus eigenlijk een héééél zware motor heb ik niet nodig. Dan neem ik er gewoon wat opties bij en kleed ik hem mooi aan.

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Denk dat jullie eerst eens moeten kijken naar het optielijstje van Xoxo en dan pas conclusies trekken.
                                          Mito heeft veel comfortopties, opties die je bij de Alfa 159 zelfs niet krijgen kan.

EDIT... ik begrijp de motivatie daarachter wel, als je moet inboeten op de motor, dat wil je natuurlijk elders compenseren. Je kan een Fiat (of alle andere goedkopere vergelijkingen die hier gemaakt worden) nooit zo mooi aankleden als de Mito.
                                          Exact... Hij is niet van de goedkoopste... Zoals ik hem heb samengesteld. Een 1.3 diesel (?) heb je al voor een 15000 euro dacht ik. Basis is natuurlijk ook maar kaal, maar 25000 euro neertellen voor een bmw 1-reeks standaard zou volgens velen wél ca va zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                          civic ni mooi ok... maar de mito dan wel ofzo ?

de naam alleen al. It's a woman's car dude !
                                          Smaken en meningen hè. In't echt is 'ie mooi

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Dan toch liever minder opties en een iets zwaardere motor.
                                          De eerstvolgende na de 78 pk is de 120 pk geloof ik. Vereiste van thuis: min 100 pk. Alleen wonen is leuk maar thuis zijn er regeltjes.

Oja... Ik keer trouwens terug naar huis omdat ik ga studeren, misschien geen onbelangrijke factor. Betaal het allemaal maar als studentje natuurlijk hè

Koning ter rijk is uit, weer naar de mama luisteren

Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten

Comment

Working...
                                          X