Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke schroefkit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja maar verwacht geen wonder, misschien 1 a 2 cm
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Canonball Bekijk Berichten
      Heb eens gekeken naar Bilstein maar geen B14 PSS10 te verkrijgen voor de Z4??
      Wel de B12 (geen schroefkit) en de dure B16. Blijft dus over: de AP, de KW V1 en een H&R kit. De AP schroefkit kost echter maar goed de helft van die andere twee kits terwijl ik over AP toch ook geen slechte dingen vind..
      Zeker geen ap kit op Z4,dit stottert gelijk zot.Gewoon gaan voor de goeie stuff, kw of H&R of bilstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
        Kan men een schroefkit ook gebruiken om het voertuig te verhogen ? Dit lijkt me zeer geschikt om de instap in mijn Golf Blue Motion te vergemakkelijken. Jammer van de hoge prijs voor dit comfortable accessoire.
        Goedkope tip: Koop schoenen met hoge hakken,zo kan je ook wel 10 cm winnen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
          Zeker geen ap kit op Z4,dit stottert gelijk zot.Gewoon gaan voor de goeie stuff, kw of H&R of bilstein
          Bedankt voor de info!! Liever geen gestotter voor mij 😉
          Greetz,
          Canonball

Comment

• Jamais gestotter gehad met ap. Zelfs niet op een 5serie dat nu ook geen licht bakske is.

Maar op een z4 zou ik idd wel mrer kw of h&r of eventueel zelf st pakken.
            Last edited by IbifaHo; 26/10/2014, 07:32.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• MeisterR kan misschien ook nog interessant zijn: www.meisterr.co.uk/products/europa/
              Is wat minder bekend, maar zeer gunstig geprijsd. Ik heb er bij de S2000 eigenaars ook al goeie dingen over gelezen.
              Last edited by SToRM81; 26/10/2014, 11:26.
              '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                MeisterR kan misschien ook nog interessant zijn: www.meisterr.co.uk/products/europa/
                Is wat minder bekend, maar zeer gunstig geprijsd. Ik heb er bij de S2000 eigenaars ook al goeie dingen over gelezen.
                bedankt; heb eens gezien maar vind niks voor de Z4
                Greetz,
                Canonball

Comment

• Gisteren met een 330I E46 op de ring gaan rijden, had KW Variant 2, op de parking de set up veranderd (Hardheid) -> Een totaal andere kar op circuit.

Heb altijd een Variant 1 gehad, maar na deze ervaring zou ik niet meer twijfelen voor een variant 2.

Comment

Working...
                  X