Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bandit 600 vs Hornet 600

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ja, Ik ken de degelijkheid van honda wel, daar geef ik jullie 100% gelijk in. Bewijs mijn vorige Honda CBX 250 RSE. Degelijke moto en starte altijd.

Ik wou gewoon ergens voor mijzelf het risico niet lopen om met die Honda Cb600F nog meer kosten te krijgen dan die al zou hebben. Als je het bekijkt worden de meeste Hornets verkocht voor +-3000€ en waarom dan die ineens voor 1750€? dan moet er toch iets zijn, dan wil hij er toch vanaf.Als hij toch nog echt degelijk zou zijn, waarom vraagt hij er dan niet meer van? en waarom was hij zo happig op mijn bod? hij stond ook al van 01/2008 te koop eh...
    En het mag gezegd zijn, met die bandit rijden is ook geen straf!
    BMW 118D E87 M-pack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
      En het mag gezegd zijn, met die bandit rijden is ook geen straf!
      Klopt.

Alléja, zolang je er de Hornet niet naast zet
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
        Klopt.

Alléja, zolang je er de Hornet niet naast zet
        BMW 118D E87 M-pack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
          Dit bewijzen filmpjes toch anders.

De Bandit moet niet onderdoen voor een Hornet. De hornet krijgt de Bandit niet uit het wiel gereden. Op de 600m komen ze met 0,2sec verschil over de meet in het voordeel van de Hornet.
          Ik weet de fabriekscijfers zijn daar, maar meerdere filmpjes gaan er denk ik ook niet over liegen?

Moest ik de Bandit nemen kan ik het altijd eens uitgebreid testen met men maat die een hornet heeft.
          als het nu ne sprint van 200m of 600m of 1km is zal het toch altijd in het voordeel van de hornet zijn en wel wat meer dan 0.2sec want de filmkes die op youtube staan moet je niet perse geloven,de vraag is kunnen die kerels wel schakelen.(khem zelf ne hornet bj.2000 gehad en een maar maten bandits en dit werd elk weekend uitgebreid getest)HORNET RULES.....

Comment

Ik had ook voor de Hornet gestemd ^^ maar mijn mening is hierin niet neutraal

Comment

Working...
            X