Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Beetje roest bijwerken aan de linkse deur onderaan
Roest op een wagen van maar 3-4 jaar oud... doet me direct denken aan een geaccidenteerde wagen.
Uit uw uitleg meen ik ook te kunnen opmaken dat ze er al serieus aan gewerkt hebben. Teveel voor een auto van maar 3-4 jaar oud...
Verkoper heeft bevestigd dat Zafira al 6 maand bij hen stilstaat.
Dus misschien moet er een beetje olie bijgevuld worden in de versnellingsbak ofzo (ik vond die ontzettend stroef)
Altijd een uitleg die gasten, maar wel plausibel .
Gaan nu krabbeltje zetten en voorschot betalen. Zaterdag mogen we hem dan afhalen.
2005 Zafira
150pk diesel, 6M
Moonland grijs
96000km
CD70navi
mistlichten
automatische lichten en ruitenwissers
elektrische ramen v+a
cruise control
Geen xenons en geen PDC
Omlijsting rond versnellingspook wordt vervangen (deze was lichtjes verwrongen)
Beetje roest bijwerken aan de linkse deur onderaan
En we hebben er nog een set nieuwe matjes ook uitgesleurd.
een nieuwe auto met roest kopen,.....versnellingsbakolie bijvullen door te lang stilstaan,....kijk even naar mijn voorstel
btw (in Henegouwen en Brussel koop je geen auto's)
Roest op een wagen van maar 3-4 jaar oud... doet me direct denken aan een geaccidenteerde wagen.
Uit uw uitleg meen ik ook te kunnen opmaken dat ze er al serieus aan gewerkt hebben. Teveel voor een auto van maar 3-4 jaar oud...
Ik denk eerder dat het normaal is dat die wagens worden losgekoppeld van de batterij als ze daar lang moeten stilstaan. Dat de batterij dan na een tijd ontladen is lijkt mij ook logisch. Maar ge hebt mij toch wat benauwd gemaakt . Wij hebben voor deze gekozen vanwege de goede uitrusting, faire prijs en 12m Opel G2 garantie.
Pas terug van Doornik, Vectra is in prima staat buiten enkele neepjes van deuren die tegen de zijkant zijn gevlogen, allemaal op de stootstrips. Dus die hebben prima hun werk gedaan. Eigenaar heeft deze zelf geretoucheerd en ik had ze eerst zelfs niet gezien. Banden zijn nog steeds origineel en moeten dus vervangen worden (nu Bridgestone Potenza 215/45R16). Laatste onderhoud 11/2007 geweest. Onderhoud van 11/2008 nog niet gebeurd (pas op 60kkm gaat ie binnen)
Dus dat zijn 2 grote kosten die er zitten aan te komen. Radio is ook 'maar' de CD30.
Op dit ogenblik neigen we dus naar de Zafira in Moeskroen (nog altijd ) www.carz.be
versnellingsbak olie moeten bijvullen van lang stil te staan en die roestvorming op een wagen van 4 jaar oud zijn toch verdachte punten
+ feit dat hij niet trok
laat alleszinds de banden nakijken op vlakke stukken in het loopvlak van te lang stil te staan als er wat te weinig druk inzat.
versnellingsbak olie moeten bijvullen van lang stil te staan en die roestvorming op een wagen van 4 jaar oud zijn toch verdachte punten
+ feit dat hij niet trok
laat alleszinds de banden nakijken op vlakke stukken in het loopvlak van te lang stil te staan als er wat te weinig druk inzat.
Ongevalwagens gaan naar het buitenland omdat ze dan geen garantie moeten geven.
Banden achteraan zijn gloednieuw en vooraan zijn ze ook nog zeer goed.
Ik maak mij daar ook geen zorgen in.
't Is een zodanig klein stukske, mogelijk ooit ergens tegen geschuurd ofzo en dan gans de winter buiten stil gestaan.
Comment