Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    Lijkt me een goed plan omdat je dan na een jaar écht kan upgraden maar ik 'vrees' dat het voor jou dan wel een lang 'jaar' gaat worden.
    Goh ja, ik heb 4 jaar rondgereden met een 318is en dat was op zijn manier ook fun hé...

ipv. een Rallye kan ik ook 325i of iets dergelijks kopen, 't is nu niet dat downgraden dramatisch hoeft te zijn.

Comment

• Ik ben ook pro plan, effe sparen en dan upgraden. Ik zou een Rallye idd wel vervangen door een E30 of dergelijke. Volgens mij ga je daar nog net iets meer plezier aan beleven.

Comment

• Simpel Z3 M Coupé.

Comment

• Als je een koper hebt zou ik ook wel voor het plan gaan. Voor voorlopige wagen... Wannes zijn 328i staat ook te koop dacht ik.
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
            Als je een koper hebt zou ik ook wel voor het plan gaan. Voor voorlopige wagen... Wannes zijn 328i staat ook te koop dacht ik.
            BMWMB zijnen E36 M3 ook

Comment

• Lijkt mij ook een goed plan, alleen: in hoeverre is zo'n Rallye herverkoop-baar? Doe je er niet beter aan een BMW te kopen in dat opzicht?

Comment

• Ik zou die VX 220 verkopen en iets kopen waar je zoveel mee kan raggen en racen als je wil, met minder kopzorgen !

BMWMB heeft de oplossing in zijn garage klaar staan voor u :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Verkopen.

En plan B volgen. (tussenoplossing)

Zou ik doen.
                  Lijkt me een goed plan. Je hebt nu de kans om 'm eenvoudig te verkopen. Geen zever, geen transport naar UK als een UK'er geïnteresseerd is. En mogelijks ook aan een goeie prijs verkopen, maar da's niet onze zaak.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Hmmm sensibleheid!

Da's een jaar niet trackdayen, maar goed, je moet er iets voor over hebben...
                  Zou je met zo'n Rallye ook niet kunnen trackdayen? Misschien in mindere mate dan je VX, maar ik denk dat er wel een hoop françaises zijn die waar je bakken plezier aan kan beleven op circuit...

Comment

• Hoe ga jij een jaar niet tracken?
                    Dat zie ik je onmogelijk doen, heb je het geduld er echt voor om te wachten?
                    I doubt

Comment

• Wat is er mis met de huidige, ge hebt hem toch nog niet zo lang?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Hoe ga jij een jaar niet tracken?
                        Dat zie ik je onmogelijk doen, heb je het geduld er echt voor om te wachten?
                        I doubt
                        Ik plan een jaar ballingschap

Nee, 't zou echt niet evident zijn, ik ben me daar geweldig van bewust. Anderzijds, hoe langer ik met de VX blijf rijden, hoe minder 'ie op termijn waard wordt. Verkopen en even wachten laat me toe te upgraden naar een Exige. Als ik de VX bijhoud zal het sowieso langer duren voor ik me een Exige kan aanschaffen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Wat is er mis met de huidige, ge hebt hem toch nog niet zo lang?
                          Niets, maar het zou de aandacht van de blauwe mensen in de buurt wat afzwakken, dan kan ik een jaar in vrede leven...

Plus autojacht op zich is part of the game, hij moet zeker niet weg, maar ik bekijk graag m'n opties nu de kans zich voordoet.

Comment

• Zoiets + Benz W124 en remorque is ook een optie.

Race cars for sale and race cars wanted, rally cars, spares, memorabilia, transporters and pit equipment for sale with on-line photos and spec sheets.

Comment

• Je kan ook verhuizen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Zoiets + Benz W124 en remorque is ook een optie.

http://www.racecarsdirect.com/listin...__REDUCED.html
                                Dat zeg je nu ... het leuke aan gaan tracken is dikwijls al de rit ernaartoe; met een hoop speciale auto's in kolonne rijden; en daar zit je dan met je oude benz ...

Ik vind vx buiten en rallye in de plaats een goeie oplossing gesteld dat je de vx wegdoet om later te kunnen upgraden en ondertussen niet teveel geld te verliezen in de restwaarde van je vx ...
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Een oranje exige huren ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                    Een oranje exige huren ?
                                    Goh, graag, maar waar vind je een eigenaar die zo gek is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      Dat zeg je nu ... het leuke aan gaan tracken is dikwijls al de rit ernaartoe; met een hoop speciale auto's in kolonne rijden; en daar zit je dan met je oude benz ...

Ik vind vx buiten en rallye in de plaats een goeie oplossing gesteld dat je de vx wegdoet om later te kunnen upgraden en ondertussen niet teveel geld te verliezen in de restwaarde van je vx ...
                                      Feit, anderzijds is dat no compromise tracken, dat gaat altijd beter zijn..

Comment

• Je VX heeft gewoon een paar kwaaltjes sinds dag één van de aankoop. Neem die onder handen en je bent voor 90% van al je gezever vanaf. Het blijft een prachtig chassis, oerdegelijke motor met genoeg potentieel voor eventueel meer power (~250pk is geen probleem).

Comment

• Mss kan je een e30 318is kopen?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X