Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    koop eens een ITR.

Zeggen als ik begin te zagen hé.

Groen bolletje.

Meld u anders eens aan op honda club belgië, die mannen zullen u met plezier een hoop info geven (inclusief van welke auto's ge af moet blijven) en misschien u eens laten rijden met eentje.
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Een ITR moet je volledig OEM hebben. Steek er een spoiler of, of zelfs nog maar xenon, en het is naar de vaantjes.
      En zeg nu zelf... "kijk daar heb je Porker in z'n Honda" klinkt toch helemaal niet zo beroerd?
      Vaneigens ni! Maar ik zie Porker gewoonweg ni rijden in een ITR. Getuned of ni.

Comment

Zeggen als ik begin te zagen hé.

Zaag.

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        En zeg nu zelf... "kijk daar heb je Porker in z'n Honda" klinkt toch helemaal niet zo beroerd?

Dat laatste is feitheid!
        Zever.

Porkie is geen Johnballon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          Zever.
          Bwoa. NSX-R.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Bwoa. NSX-R.
            Gaan we zo beginnen ja... een S2000 vind'k ook vet , maar zo'n ITR gaat er gewoon vierkant over qua ronnygehalte.
            Last edited by ; 20/05/2009, 20:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              Gaan we zo beginnen ja... een S2000 vind'k ook vet , maar zo'n ITR gaat er gewoon vierkant over qua ronnygehalte.
              Gelukkig zijn E30's in de ogen van de gewone mens alleen maar Turkenbakken. En iedereen weet dat Turkenbakken >>> ronnybakken.

NSX, S2k, ITR of een Civic EK type-R,... mag hier altijd achtergelaten worden op de oprit.
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• zijn gewoon bij de beste rijdersautos, kijk naar wat Britten allemaal kopen.. die geven veel minder om imago en naam dan 'wij'.. gewoon drivers cars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  zijn gewoon bij de beste rijdersautos, kijk naar wat Britten allemaal kopen.. die geven veel minder om imago en naam dan 'wij'.. gewoon drivers cars
                  spreek voor jezelf makker, ik voel me daarom alleen al 3/4 brit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                    spreek voor jezelf makker, ik voel me daarom alleen al 3/4 brit
                    ? ik heb (nog) niks gekocht

Comment

? ik heb (nog) niks gekocht

Koop eens een vtec of Sti of Evo Willy

Willy the ricer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                        Koop eens een vtec of Sti of Evo Willy

Willy the ricer
                        die dingen zijn te duur

Comment

die dingen zijn te duur

Komop man, verkoop die Mini brol en koop een ricer

Comment

Komop man, verkoop die Mini brol en koop een ricer
                            not gonna happen

Comment

not gonna happen

12345

Comment

• Voila Porker, strippen die handel, al valt er niet veel te strippen en gaan op het circuit, een oem Crx vtec, lekker rohhny gehalte

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Ik zie Porker ook écht niet rijden in een ITR, hoe goed die gebakjes ook zijn.

Da's gelijk ... euhm ...Eva Mendes die uit een Dacia Logan zou stappen, ofzo. Ge moogt er aan liggen argumenteren wat ge wilt -> 't past niet.
                                  Bedankt voor deze vergelijking

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

En Porker heeft toch ook zo'n semi-sjaloeki huidskleur gelijk Eva Mendes?
                                  Iets minder voor deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                    Gelukkig zijn E30's in de ogen van de gewone mens alleen maar Turkenbakken. En iedereen weet dat Turkenbakken >>> ronnybakken.

NSX, S2k, ITR of een Civic EK type-R,... mag hier altijd achtergelaten worden op de oprit.

e30's waren tsjoeffenbakken, e36's en prefacelift e46's zijn tsjoeffenbakken.

Comment

Voila Porker, strippen die handel, al valt er niet veel te strippen en gaan op het circuit, een oem Crx vtec, lekker rohhny gehalte

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Een CRX vtec is toch altijd in appelblauwzeegroen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        Krijgen, ok, maar zou je het zelf kopen?

Comment

• Is het eigenlijk de bedoeling dat porker ooit nog schoonouders kan werven?

Comment

Working...
                                          X