Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWie co wilt zijn is verplicht mee te gaan naar 't festival of speed want we gaan rechtstreeks na 't oppikken naar 't festival
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe WC rol ligt klaar Mayo!
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ga je ni tegenhouden hé
Wanneer vertrek en wanneer terugkomst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Wanneer vertrek en wanneer terugkomst?
Comment
-
Je bent er precies wel zeker van die kar echt OK zal zijn... hopelijk is 't ook zo ! 't Is tenslotte toch wat anders dan ergens bij een officiële dealer een kar in fabrieksgarantie te halen hé.
Veel plezier in elk geval, mocht ge zondag op de terugweg zijn op een treffelijk uur, wil ik wel eens piepen wanneer je in mijn buurt passeert (Jabbeke of zo).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenJe bent er precies wel zeker van die kar echt OK zal zijn... hopelijk is 't ook zo ! 't Is tenslotte toch wat anders dan ergens bij een officiële dealer een kar in fabrieksgarantie te halen hé.
Comment
-
ga eens kijken naar deze: http://www.pistonheads.com/sales/1115869.htm
En laat mij weten of ie goed is
Het enige waar ik aan twijfel is de kleur (in hoever ik weten kan)...
Hoewel deze vraagt gestript te worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichtenga eens kijken naar deze: http://www.pistonheads.com/sales/1115869.htm
En laat mij weten of ie goed is
Het enige waar ik aan twijfel is de kleur (in hoever ik weten kan)...
Hoewel deze vraagt gestript te worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenJe bent er precies wel zeker van die kar echt OK zal zijn... hopelijk is 't ook zo ! 't Is tenslotte toch wat anders dan ergens bij een officiële dealer een kar in fabrieksgarantie te halen hé.
Veel plezier in elk geval, mocht ge zondag op de terugweg zijn op een treffelijk uur, wil ik wel eens piepen wanneer je in mijn buurt passeert (Jabbeke of zo).Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk denk hier ook soms "te hard van stapel" enzo. Ik hoop dat em echt in orde is, anders sta je daar mooi
Uiteindelijk los van de trip te ondernemen verlies ik er niets aan als ik 'm niet neem he, ik kan m'n ponden altijd terug inwisselen, hoewel zelfs dat niet nodig is aangezien ik dan sowieso iets anders in de UK zou kopen
@Tuur, ik zal sowieso iets laten weten als we zondagavond terugkeren, je ziet maar of je beschikbaar bent!
Comment
-
wat een zever over die ponden.
een beetje bank heeft altijd een voorraad liggen en als ze te weinig hebben nemen ze gewoon ponden over van een naburig filiaal. zo zijn wij onlangs in verschillende dorpen geld gaan afhalen. ons filiaal had gewoon die filialen verwittigd dat ze hun vreemde munt aan de kant moesten houden voor ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenwat een zever over die ponden.
een beetje bank heeft altijd een voorraad liggen en als ze te weinig hebben nemen ze gewoon ponden over van een naburig filiaal. zo zijn wij onlangs in verschillende dorpen geld gaan afhalen. ons filiaal had gewoon die filialen verwittigd dat ze hun vreemde munt aan de kant moesten houden voor ons.
Ik heb al verschillende kantoren gewerkt, en nergens maar dan ook nergens is het toegestaan vreemde valuta in kas te houden.
Iemand die het nodig heeft : bestellen.
Overdag binnenkrijgen : meteen uitboeken.
Denk je echt dat banken dat zeggen om mensen te kloten, dat er geen vreemde munten in voorraad zijn?'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenZo gaat het maar net... NIET.
Ik heb al verschillende kantoren gewerkt, en nergens maar dan ook nergens is het toegestaan vreemde valuta in kas te houden.
Iemand die het nodig heeft : bestellen.
Overdag binnenkrijgen : meteen uitboeken.
Denk je echt dat banken dat zeggen om mensen te kloten, dat er geen vreemde munten in voorraad zijn?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Comment
-
Het kan een zelfstandig Fortiskantoor zijn he. Het mag allesinds niet in de grote kantoren die statutair zijn. Daar heb je als bankbediende weinig aan te veranderen. Ik heb nog nooit loket gedaan, maar ken maar al te goed het veiligheidscharter.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenik spreek over de fortis.
en er is een verschil tussen de loketten afstoffen of er echt werken.
Comment
Comment