Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    pond rekening openen...

Soit, too late anyway en het het spel is al in gang gezet.

Let it be, zou Lennon zeggen
    Se sont les viges apres pâques!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Wie co wilt zijn is verplicht mee te gaan naar 't festival of speed want we gaan rechtstreeks na 't oppikken naar 't festival
      ZOTLEKKOR

Comment

• De WC rol ligt klaar Mayo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          ZOTLEKKOR
          Ik ga je ni tegenhouden hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            De WC rol ligt klaar Mayo!

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Ik ga je ni tegenhouden hé

Wanneer vertrek en wanneer terugkomst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Wanneer vertrek en wanneer terugkomst?
              vrijdag - zondag

Comment

• Je bent er precies wel zeker van die kar echt OK zal zijn... hopelijk is 't ook zo ! 't Is tenslotte toch wat anders dan ergens bij een officiële dealer een kar in fabrieksgarantie te halen hé.

Veel plezier in elk geval, mocht ge zondag op de terugweg zijn op een treffelijk uur, wil ik wel eens piepen wanneer je in mijn buurt passeert (Jabbeke of zo).

Comment

• Mss toch beter dit kopen...

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Je bent er precies wel zeker van die kar echt OK zal zijn... hopelijk is 't ook zo ! 't Is tenslotte toch wat anders dan ergens bij een officiële dealer een kar in fabrieksgarantie te halen hé.
                    Ik denk hier ook soms "te hard van stapel" enzo. Ik hoop dat em echt in orde is, anders sta je daar mooi

Comment

• ga eens kijken naar deze: http://www.pistonheads.com/sales/1115869.htm

En laat mij weten of ie goed is

Het enige waar ik aan twijfel is de kleur (in hoever ik weten kan)...
                      Hoewel deze vraagt gestript te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                        ga eens kijken naar deze: http://www.pistonheads.com/sales/1115869.htm

En laat mij weten of ie goed is

Het enige waar ik aan twijfel is de kleur (in hoever ik weten kan)...
                        Hoewel deze vraagt gestript te worden
                        Dan help ik wel bij het strippen

Comment

• Uwe Clio is ook online gekomen btw

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Je bent er precies wel zeker van die kar echt OK zal zijn... hopelijk is 't ook zo ! 't Is tenslotte toch wat anders dan ergens bij een officiële dealer een kar in fabrieksgarantie te halen hé.

Veel plezier in elk geval, mocht ge zondag op de terugweg zijn op een treffelijk uur, wil ik wel eens piepen wanneer je in mijn buurt passeert (Jabbeke of zo).
                            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Ik denk hier ook soms "te hard van stapel" enzo. Ik hoop dat em echt in orde is, anders sta je daar mooi
                            Goh, ik heb zoveel mogelijk dingen gevraagd op voorhand die ik kon vragen, rest er mij nog gewoon de algemene staat van het ding eens in 't echt te checken, als dat ok is denk ik niet dat er veel kan tegensteken...

Uiteindelijk los van de trip te ondernemen verlies ik er niets aan als ik 'm niet neem he, ik kan m'n ponden altijd terug inwisselen, hoewel zelfs dat niet nodig is aangezien ik dan sowieso iets anders in de UK zou kopen

@Tuur, ik zal sowieso iets laten weten als we zondagavond terugkeren, je ziet maar of je beschikbaar bent!

Comment

• wat een zever over die ponden.
                              een beetje bank heeft altijd een voorraad liggen en als ze te weinig hebben nemen ze gewoon ponden over van een naburig filiaal. zo zijn wij onlangs in verschillende dorpen geld gaan afhalen. ons filiaal had gewoon die filialen verwittigd dat ze hun vreemde munt aan de kant moesten houden voor ons.
                              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                wat een zever over die ponden.
                                een beetje bank heeft altijd een voorraad liggen en als ze te weinig hebben nemen ze gewoon ponden over van een naburig filiaal. zo zijn wij onlangs in verschillende dorpen geld gaan afhalen. ons filiaal had gewoon die filialen verwittigd dat ze hun vreemde munt aan de kant moesten houden voor ons.
                                Zo gaat het maar net... NIET.

Ik heb al verschillende kantoren gewerkt, en nergens maar dan ook nergens is het toegestaan vreemde valuta in kas te houden.

Iemand die het nodig heeft : bestellen.

Overdag binnenkrijgen : meteen uitboeken.

Denk je echt dat banken dat zeggen om mensen te kloten, dat er geen vreemde munten in voorraad zijn?
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Ik heb al verschillende kantoren gewerkt, en nergens maar dan ook nergens is het toegestaan vreemde valuta in kas te houden.

Iemand die het nodig heeft : bestellen.

Overdag binnenkrijgen : meteen uitboeken.

Denk je echt dat banken dat zeggen om mensen te kloten, dat er geen vreemde munten in voorraad zijn?
                                  Zo werkt het bij de grootbanken inderdaad, maar mischien heeft Wisali het hier wel over een zelfstandig kantoorhouder van een van de kleinere banken
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                    Sarcasme

Comment

• ik spreek over de fortis.
                                      en er is een verschil tussen de loketten afstoffen of er echt werken.
                                      Last edited by wisali; 02/07/2009, 13:19.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Het kan een zelfstandig Fortiskantoor zijn he. Het mag allesinds niet in de grote kantoren die statutair zijn. Daar heb je als bankbediende weinig aan te veranderen. Ik heb nog nooit loket gedaan, maar ken maar al te goed het veiligheidscharter.
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                          ik spreek over de fortis.
                                          en er is een verschil tussen de loketten afstoffen of er echt werken.
                                          Wat heeft Fortis met mijn situatie te maken?

Comment

Working...
                                          X