Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Cap'tain Geradeaus is present

Comment

• Misschien Sega z'n M3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        't is tezien of dat in een bocht of niet is, hé Fiddy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Misschien Sega z'n M3?
          Doet Sega zijn M3 weg?
          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
            Doet Sega zijn M3 weg?
            Check zijn topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Stiekem hoopte ik al dat ik een goeie indruk achtergelaten had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Zijn ze bij Lotus daar nog altijd 'tegen'?
                Nog maar sinds enkele jaren fabrieksoptie
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Stiekem hoopte ik al dat ik een goeie indruk achtergelaten had
                  Volgende keer uw cocque'ske stuffen met ouatte ofzo, toen je wandelde hoorde je je accent circonflexke tegen die cocque tingelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Volgende keer uw cocque'ske stuffen met ouatte ofzo, toen je wandelde hoorde je je accent circonflexke tegen die cocque tingelen.

Kerel dat zit daar niet, dat was m'n schaamstreek piercing, m'n ding zit langs achter door m'n bilnaad gebonden

Comment

• dit was een zeer aangenaam en leerrijk topic om te volgen.

Met de nadruk op 'was'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Verrrry nice, maar geraakt dat hier door de keuring? Ik vertrouw dat "als 'ie al in een ander land is toegelaten moet 'ie hier ook worden toegelaten"-gedoe niet zo...
                        Ik heb bevestiging dat dat geen probleem is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Misschien Sega z'n M3?
                          Da's een 3.2, ik kan die taxen niet bekostigen

Comment

• Aaaargh, Pistonheads in closed for maintenance, wat nu gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                              waarom zou je een speedster kopen als je al een s2 kunt kopen bijna binnen budget
                              ( http://www.pistonheads.com/sales/1059710.htm )
                              en als je een S1 voor 7000£ vindt.
                              Omdat 't mij door Lotus-eigenaars afgeraden is met mijn budget aan Lotus ownership te beginnen, anders graag...

En forumlid bAAx blijkt een zeer behulpzame borst te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Aaaargh, Pistonheads in closed for maintenance, wat nu gedaan
                                Blokkeeeen!

Comment

• Hier wat extra info over die oranje "Hoffmann Motorsport"

ok short history of car,i bought it three years ago as my toy,it has been chipped by thorney motorsport,i have receipts and graphs to prove a genuine 140 bhp at wheels which made the car so much better also had the rev limiter raised so easier to drive ,no always changing gear on track.k and n induction kit fitted too.the main upgrades ia the suspension,Hoffman motorsport nitrons,complete with helper springs,this has unique valving and springs weights developed Hoffman specificly to be able to be competative on track and comfortable on the road and it does work.the adjustable roll bar is much larger than standard and again helps with tyre wear ,it is very kind on its AO48s,front discs are brembo grooved and pagid pads,again work well in all conditions.interior is again upgraded to motorsport spec,seats harnesses etc.i do have all parts to return this car back to standard and possibly would make a nicer road car,however if you are going on track it is definatly in its best form,very compatant and easy to use.hope gives you a insight and i will add a few pics
                                  Ik moet zeggen, een vet exemplaar!

Last edited by ; 08/06/2009, 23:20.

Comment

• lijkt toch allemaal zeer proper als ik 't zo lees. Zet de foto's er ook maar bij indien mogelijk! Al de originele stukken erbij zou eventueel nog handig kunnen zijn voor als de keuring lastig doet.

edit: foto's staan er al bij zie'k, maar ik kan ze wel niet zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Nog maar sinds enkele jaren fabrieksoptie

"Our cars are engineered properly, we don't need a silly limited slip diff..."

Comment

• Bon, ff samengevat wat er concreet te bezoeken is en wat in aanmerking komt

David Fairweather : Clio Motorsport 182 @ £8.000 (15/09 beschikbaar) 36k mls

Matt Baigley: BMW E30 M3 Track-spec @ £10.750 86k mls

John Braithwaite: VX220 Hoffmann Motorsport @ £10.000 (£7.5k z/tuning) 80k mls(!)

VX220 2.4 180pk + Nitron @ £9.700 41k mls
                                        Last edited by ; 08/06/2009, 23:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Aaaargh, Pistonheads in closed for maintenance, wat nu gedaan
                                          Studeren ?

Comment

Working...
                                          X