Mededeling

Collapse
No announcement yet.

originele uitlaat behouden of eisenmann uitlaat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• originele uitlaat behouden of eisenmann uitlaat?

Is al een tijdje geleden dat ik hier op dit forum ben geweest (shame on me) Maar mn vraag is,(wat eigenlijk al in den topic sta..) ik rij nu rond met een BMW 330 CI E46, maar ik twijfel eraan om miss een eisenmann uitlaat onder te zetten ipv mn originele dan. de sound die ik nu heb is ni slecht maar ik denk wel dat er meer uit te halen is voor een 6 cilinder, daarom had ik miss gedacht aan een eisenmann uitlaat.. moet natuurlijk geen overdreven geluid uit komen want da vind ik ook ma niks, gewoon beetje meer "sportiever" iemand ervaringen ofzo mee? alle comments zijn welkom..

Die eisemans kunnen enorm lekker klinken...
    Nu zit in een 330Ci niet zo een exhaust valve die je kan laten bybassen, zodat je in de lagere regionen ook al een diepere brom hebt...
    ik geloof dat Bert van Wax-it dat op zijn 130I heeft laten doen?

Comment

Ik heb een Eisenmann einddemper op m'n M3. Ik zou zeggen...: DOEN !

Comment

Ik zou het doen, maar aub niet te grote pijpjes kiezen....

Bij wie zou je bestellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Ik zou het doen, maar aub niet te grote pijpjes kiezen....

Bij wie zou je bestellen?
          Ik heb de keuze tussen 2x70, 2x76, 2x83 ik had gedacht aan de 2x76 of zou dat nog te groot zijn?

Ik was van plan om het bij Autotuneheinz te laten doen, omdat ik daar vele positieve reacties van hoor..

Comment

Eisenmann klinkt idd wel goed, doen!

Comment

originele uitlaat behouden of eisenmann

Ik heb een BMW E46 M3 cabrio (31.000km) met een eisenmannuitlaat laten uitrusten. De looks met het smalste type uitlaatpijp zijn geweldig, buiten klinkt het super maar binnenin valt het niet uit te houden. Vooral tussen 2500 & 3000 toeren is het gebrom zo storend dat je er hoofdpijn van krijgt. Ik laat de uitlaat onmiddellijk terug vervangen door de originele.
              Ik ben erg verbaasd dat dergelijke kwalitatieve uitlaat niet beter afgestemd is voor dagdagelijks gebruik. De M3 is eigenlijk de auto voor mijn vrouw maar met ons zoontje van 3 jaar is het niet doen met dit onaanvaardbaar pijnlijk gebrom. Niet doen dus!!!!! Het spaart je 1200€ en een frustratie! De tuning zou niet te lijden hebben door het terug plaatsen van de originele uitlaat.

Comment

ik zou het zeker wel doen!
                al meerdere eisenmans horen draaien, altijd super...
                je moet er natuurlijk wel aan zijn he

autotune heinz is enige invoerder voor dit product dacht ik
                alvorens naar daar te hollen,
                lees dit even: (de post van boin bijna onderaan de pagina)

forumlid boin heeft daar ook een eisenman laten monteren

wel super geluid!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door liberator272 Bekijk Berichten
                  Ik heb een BMW E46 M3 cabrio (31.000km) met een eisenmannuitlaat laten uitrusten. De looks met het smalste type uitlaatpijp zijn geweldig, buiten klinkt het super maar binnenin valt het niet uit te houden. Vooral tussen 2500 & 3000 toeren is het gebrom zo storend dat je er hoofdpijn van krijgt. Ik laat de uitlaat onmiddellijk terug vervangen door de originele.
                  Ik ben erg verbaasd dat dergelijke kwalitatieve uitlaat niet beter afgestemd is voor dagdagelijks gebruik. De M3 is eigenlijk de auto voor mijn vrouw maar met ons zoontje van 3 jaar is het niet doen met dit onaanvaardbaar pijnlijk gebrom. Niet doen dus!!!!! Het spaart je 1200€ en een frustratie! De tuning zou niet te lijden hebben door het terug plaatsen van de originele uitlaat.
                  Sport of Race?

Die diepe, zoete bass is eigen aan BMW (benzine) 6-cilinders en met zo'n Eisenmann wordt dat alleen maar versterkt. Soms té zo blijkt..

Comment

Working...
                  X