Is al een tijdje geleden dat ik hier op dit forum ben geweest (shame on me) Maar mn vraag is,(wat eigenlijk al in den topic sta..) ik rij nu rond met een BMW 330 CI E46, maar ik twijfel eraan om miss een eisenmann uitlaat onder te zetten ipv mn originele dan. de sound die ik nu heb is ni slecht maar ik denk wel dat er meer uit te halen is voor een 6 cilinder, daarom had ik miss gedacht aan een eisenmann uitlaat.. moet natuurlijk geen overdreven geluid uit komen want da vind ik ook ma niks, gewoon beetje meer "sportiever" iemand ervaringen ofzo mee? alle comments zijn welkom..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
originele uitlaat behouden of eisenmann uitlaat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk zou het doen, maar aub niet te grote pijpjes kiezen....
Bij wie zou je bestellen?
Ik was van plan om het bij Autotuneheinz te laten doen, omdat ik daar vele positieve reacties van hoor..
Comment
-
-
originele uitlaat behouden of eisenmann
Ik heb een BMW E46 M3 cabrio (31.000km) met een eisenmannuitlaat laten uitrusten. De looks met het smalste type uitlaatpijp zijn geweldig, buiten klinkt het super maar binnenin valt het niet uit te houden. Vooral tussen 2500 & 3000 toeren is het gebrom zo storend dat je er hoofdpijn van krijgt. Ik laat de uitlaat onmiddellijk terug vervangen door de originele.
Ik ben erg verbaasd dat dergelijke kwalitatieve uitlaat niet beter afgestemd is voor dagdagelijks gebruik. De M3 is eigenlijk de auto voor mijn vrouw maar met ons zoontje van 3 jaar is het niet doen met dit onaanvaardbaar pijnlijk gebrom. Niet doen dus!!!!! Het spaart je 1200€ en een frustratie! De tuning zou niet te lijden hebben door het terug plaatsen van de originele uitlaat.
Comment
-
ik zou het zeker wel doen!
al meerdere eisenmans horen draaien, altijd super...
je moet er natuurlijk wel aan zijn he
autotune heinz is enige invoerder voor dit product dacht ik
alvorens naar daar te hollen,
lees dit even: (de post van boin bijna onderaan de pagina)
forumlid boin heeft daar ook een eisenman laten monteren
wel super geluid!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door liberator272 Bekijk BerichtenIk heb een BMW E46 M3 cabrio (31.000km) met een eisenmannuitlaat laten uitrusten. De looks met het smalste type uitlaatpijp zijn geweldig, buiten klinkt het super maar binnenin valt het niet uit te houden. Vooral tussen 2500 & 3000 toeren is het gebrom zo storend dat je er hoofdpijn van krijgt. Ik laat de uitlaat onmiddellijk terug vervangen door de originele.
Ik ben erg verbaasd dat dergelijke kwalitatieve uitlaat niet beter afgestemd is voor dagdagelijks gebruik. De M3 is eigenlijk de auto voor mijn vrouw maar met ons zoontje van 3 jaar is het niet doen met dit onaanvaardbaar pijnlijk gebrom. Niet doen dus!!!!! Het spaart je 1200€ en een frustratie! De tuning zou niet te lijden hebben door het terug plaatsen van de originele uitlaat.
Die diepe, zoete bass is eigen aan BMW (benzine) 6-cilinders en met zo'n Eisenmann wordt dat alleen maar versterkt. Soms té zo blijkt..
Comment
Comment